AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:59 #1 Del Skrevet tirsdag kl 19:59 Var på seminar for noen uker siden.. På denne turen var det en fyr, siste kvelden satt vi ved samme bord under middagen. Han holdt øyekontakt og jeg følte han så rett igjennom meg. Det var liksom en litt klisje følelse, men litt sånn hjertehopp fra første blikk. Fra min side i alle fall 😅 utover kvelden ble vi sittende på en pub og ta noen øl og skravle sammen med noen andre. senere på kvelden var vi på et diskotek, han spanderte noen drinker på meg, vi satt og pratet og fant virkelig tonen. Rett før stengetid lurte han meg med ut på dansegulvet, og vi danset sammen men hver for oss, brått så stod vi der sammen og det var som det bare knistret.. Du vet, rett før det første kysset. Når det stengte så ble vi sittende utenfor å prate, vi ble sittende å stryke hverandre på hendene. Alt klaffet, vi fant ut hvor like vi var. Men han fortalte også at han har samboer.. Han ble med opp på rommet mitt, hvor vi lå i sengen å bare pratet, det viste seg at vi har vokst opp i samme by, på samme tid. Vi har sett hverandre før og husker hverandre men aldri pratet før. Ja, han skulle jo ikke blitt med pga samboer og jeg skulle tenkt på henne og brytet det. Men det var så magisk, vi lå i flere timer å egentlig bare så på hverandre, det kunne være stille uten å være kleint. Etter turen har vi ikke tekstet eller noe. vi har hverandre på snap men ikke sendt hverandre noe. I dag var vi på et kurs sammen.. vi kjørte sammen til og fra, bilturen tur retur tok ca 4-5 timer. Praten gikk som første gang, han sier det føles som vi har vært venner kjempe lenge. Det føles som vi holder tilbake pga han har samboer, men samtidig så tror jeg vi begge bare har lyst til å ta på hverandre, gjøre mer. Jeg er ikke så direkte av meg så har ikke ville rotet i forholdet hans. tror dere dette bare er en fyr som flørter rundt og får alle til å føle det slikt? En skikkelig drittsekk? For meg så blir det også feil for vi lå ikke sammen. Så han holdt jo igjen samtidig som har vi tiltrekkes hverandre. skal jeg si noe? Bare gå videre? Kan det være at det er en mening? Anonymkode: c3c5e...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:21 #2 Del Skrevet tirsdag kl 20:21 Hva spiller det for noen rolle? Han er jo opptatt. Anonymkode: d0a9d...6d7 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:28 #3 Del Skrevet tirsdag kl 20:28 Han er en drittsekk. Hva om du hadde vært samboeren? Hva ville du følt? Anonymkode: e1650...5d2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:30 #4 Del Skrevet tirsdag kl 20:30 Han er jo helt skakkjørt kjærestematerialet. Fortell henne at hun bor med en sviker. Anonymkode: 4fc65...d11 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:32 #5 Del Skrevet tirsdag kl 20:32 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er en drittsekk. Hva om du hadde vært samboeren? Hva ville du følt? Anonymkode: e1650...5d2 Men man kan møte noen som det bare klaffer mer med selvom man er sammen med noen fra før. Men ja, det er jo ikke riktig tidspunkt akkurat nå pga samboeren. - Derfor har jeg heller ikke gjort noe. Men han kommer med komplimenter, som at parfymen min er så god, jeg har pene øyne, at han føler vi virkelig kan prate sammen.. På kurset tittet jeg opp og møter da blikket hans ofte. Når vi sitter i bilen « skumper » vi liksom borti hverandre.. Osv osv Anonymkode: c3c5e...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:33 #6 Del Skrevet tirsdag kl 20:33 Nok en tragisk flørt på jobb, seminar, som går i vasken, du blir lei om noen måneder. Jeg har hatt en sånn historie, og for å være ærlig, hadde jeg ikke innlemmet noe med fyren, dersom jeg ikke var litt ekstra betuttet på den tiden. Date folk du møter utenfor jobb som ikke har masse rare greier hengende ved seg. Anonymkode: cc1dd...935 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:33 #7 Del Skrevet tirsdag kl 20:33 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han er jo helt skakkjørt kjærestematerialet. Fortell henne at hun bor med en sviker. Anonymkode: 4fc65...d11 Jeg vet ikke hvem samboeren hans er. og jeg roter meg ikke borti forholdet deres på den måten. Anonymkode: c3c5e...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:39 #8 Del Skrevet tirsdag kl 20:39 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nok en tragisk flørt på jobb, seminar, som går i vasken, du blir lei om noen måneder. Jeg har hatt en sånn historie, og for å være ærlig, hadde jeg ikke innlemmet noe med fyren, dersom jeg ikke var litt ekstra betuttet på den tiden. Date folk du møter utenfor jobb som ikke har masse rare greier hengende ved seg. Anonymkode: cc1dd...935 Men må det alltid være tragisk? Jeg pleier å ha en nogenlunde grei feeling på mannfolk og klarer å sile ut. Men med han her er det så annerledes med. Og ja, vet det høres skikkelig klisje ut men ja. Anonymkode: c3c5e...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:40 #9 Del Skrevet tirsdag kl 20:40 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men må det alltid være tragisk? Jeg pleier å ha en nogenlunde grei feeling på mannfolk og klarer å sile ut. Men med han her er det så annerledes med. Og ja, vet det høres skikkelig klisje ut men ja. Anonymkode: c3c5e...680 How you get them is how you lose them, husk det hvis du noen gang skulle involvere deg i han. Anonymkode: d0a9d...6d7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:40 #10 Del Skrevet tirsdag kl 20:40 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg vet ikke hvem samboeren hans er. og jeg roter meg ikke borti forholdet deres på den måten. Anonymkode: c3c5e...680 ... Anonymkode: 4fc65...d11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:41 #11 Del Skrevet tirsdag kl 20:41 Det går an å møte noen å føle at det er helt riktig, magisk og skjebnen. Dessverre er ingen av de «tegnene» noen garanti for at ikke personen du føler sånn med er en drittsekk. Du vet helt sikkert at denne personen oppfører seg som kjæresten til (minst) en til. Så da vet du hva slags person du har med å gjøre. Det er opp til deg om du vil fortsette historien eller gå videre uten å se deg tilbake. Anonymkode: 5e144...164 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:48 #12 Del Skrevet tirsdag kl 20:48 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men man kan møte noen som det bare klaffer mer med selvom man er sammen med noen fra før. Men ja, det er jo ikke riktig tidspunkt akkurat nå pga samboeren. - Derfor har jeg heller ikke gjort noe. Men han kommer med komplimenter, som at parfymen min er så god, jeg har pene øyne, at han føler vi virkelig kan prate sammen.. På kurset tittet jeg opp og møter da blikket hans ofte. Når vi sitter i bilen « skumper » vi liksom borti hverandre.. Osv osv Anonymkode: c3c5e...680 Hvordan er han som person da, er han tilsvarende noen du har møtt tidligere? Er han likegyldig, eller føler du at dere har rett kjemi? Anonymkode: cc1dd...935 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:53 #13 Del Skrevet tirsdag kl 20:53 Hold deg unna han om du har empati i kroppen. Dropp han. Tenk om du satt hjemme, å ei anna ei hadde så god parfyme, lå i sengen og pratet, danset tett, skumpet borti.. Du er ikke uskyldig, du vet hva du gjør. Å du skriver om det her, som også betyr at du bryr deg mye om han. Anonymkode: 4fc65...d11 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:03 #14 Del Skrevet tirsdag kl 21:03 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Men man kan møte noen som det bare klaffer mer med selvom man er sammen med noen fra før. Men ja, det er jo ikke riktig tidspunkt akkurat nå pga samboeren. - Derfor har jeg heller ikke gjort noe. Men han kommer med komplimenter, som at parfymen min er så god, jeg har pene øyne, at han føler vi virkelig kan prate sammen.. På kurset tittet jeg opp og møter da blikket hans ofte. Når vi sitter i bilen « skumper » vi liksom borti hverandre.. Osv osv Anonymkode: c3c5e...680 Hvis han var en ok fyr med gode verdier, som du hpper på, hadde han sagt til deg noe ála: "wow, her føler jeg noe jeg aldri hadde forventet å føle på, men jeg er i et forhold. Jeg kan ikke innlede noe videre vennskap eller mer før jeg har avsluttet det jeg har der." Det skjer - jeg har sett det flere ganger i omgangskretser fra kvinner og menn. De som IKKE ta den fremtoning, de er gjerne shady. De opptrer som drømmemenn i starten, og kvinne etter kvinne faller pladask. De som har funnet en oppskrift som funker, kjører gjerne den samme oppskriften mange ganger. Og oppskriften er alt det du beskriver - for det får oss til å føle oss noe inni granskauen spesielle... Veldig vondt å innse at det ikke stemmer. Ønsker deg lykke til. Anonymkode: ede12...49c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:03 #15 Del Skrevet tirsdag kl 21:03 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvordan er han som person da, er han tilsvarende noen du har møtt tidligere? Er han likegyldig, eller føler du at dere har rett kjemi? Anonymkode: cc1dd...935 Han er snill, omgjengelig. Han lytter, prater. Er intr i å bli bedre kjent. Det er liksom kjemien jeg føler her, som ikke har vært lik hos noen av dem jeg har møtt tidligere. Selvom vi ikke var edru når vi møttes på seminar, husket han fortsatt alt vi hadde pratet om, detaljer om ting jeg fortalte. Han er nyskjerrig på å få vite mer hvordan jeg er som person, spør. Han gikk gjennom hele Spotify listen min i løpet av bilenturen, for å finne ut mer. Osv Anonymkode: c3c5e...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:08 #16 Del Skrevet tirsdag kl 21:08 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis han var en ok fyr med gode verdier, som du hpper på, hadde han sagt til deg noe ála: "wow, her føler jeg noe jeg aldri hadde forventet å føle på, men jeg er i et forhold. Jeg kan ikke innlede noe videre vennskap eller mer før jeg har avsluttet det jeg har der." Det skjer - jeg har sett det flere ganger i omgangskretser fra kvinner og menn. De som IKKE ta den fremtoning, de er gjerne shady. De opptrer som drømmemenn i starten, og kvinne etter kvinne faller pladask. De som har funnet en oppskrift som funker, kjører gjerne den samme oppskriften mange ganger. Og oppskriften er alt det du beskriver - for det får oss til å føle oss noe inni granskauen spesielle... Veldig vondt å innse at det ikke stemmer. Ønsker deg lykke til. Anonymkode: ede12...49c Vi gikk ikke videre nettopp pga det. Han sa han hadde samboer og ville ikke gjøre noe mer feil der og da. Men ja, det kan hende dette er noe han ofte gjør. Og at han er dreven på dette. Men jeg følte også at han var ordentlig, og var klar. Men at dette kanskje ikke var noe han var forberedt på, og kanskje ikke helt vet hvordan han skal takle? Anonymkode: c3c5e...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:09 #17 Del Skrevet tirsdag kl 21:09 Han har samboer. Det alene burde være grunn nok til å ta ett skritt tilbake for din del. Prøv å snu det litt. Om dette hadde vært din samboer, så får du vite at han hadde ligget og sett en annen inn i øynene i mange timer en natt. Strøket på og gitt komplimenter til en annen kvinne, hvordan hadde du følt deg? Jeg hadde blitt knust var det meg... Ha empati med henne som sitter hjemme. Er det meningen det skal bli noe mer mellom deg og ham må han være tøff nok til å gå fra henne på en ryddig måte før dere evt går videre. Skjønner at det nok vil være tøft for deg, for det virker som du har følelser for ham, men foreløpig bør du la ham gå. Av respekt for både deg selv og samboeren hans. Anonymkode: a28b8...f0a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:13 #18 Del Skrevet tirsdag kl 21:13 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har samboer. Det alene burde være grunn nok til å ta ett skritt tilbake for din del. Prøv å snu det litt. Om dette hadde vært din samboer, så får du vite at han hadde ligget og sett en annen inn i øynene i mange timer en natt. Strøket på og gitt komplimenter til en annen kvinne, hvordan hadde du følt deg? Jeg hadde blitt knust var det meg... Ha empati med henne som sitter hjemme. Er det meningen det skal bli noe mer mellom deg og ham må han være tøff nok til å gå fra henne på en ryddig måte før dere evt går videre. Skjønner at det nok vil være tøft for deg, for det virker som du har følelser for ham, men foreløpig bør du la ham gå. Av respekt for både deg selv og samboeren hans. Anonymkode: a28b8...f0a Jeg har ikke tatt noe ekstra kontakt med han, nettopp pga det. Og såklart jeg synes synd på henne og ønsker ikke at noen skal oppleve dette. Det er ikke slik at jeg har følelser, får ikke det så fort. Det er bare det at jeg ikke har møtt noen hvor kjemien har klaffet så fort, hvor jeg har følt at en annen person bare kan se meg i øynene og føle at den leser alt. Anonymkode: c3c5e...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:25 #19 Del Skrevet tirsdag kl 21:25 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi gikk ikke videre nettopp pga det. Han sa han hadde samboer og ville ikke gjøre noe mer feil der og da. Men ja, det kan hende dette er noe han ofte gjør. Og at han er dreven på dette. Men jeg følte også at han var ordentlig, og var klar. Men at dette kanskje ikke var noe han var forberedt på, og kanskje ikke helt vet hvordan han skal takle? Anonymkode: c3c5e...680 Men han gikk jo videre! Selv om han ikke tok den helt ut, har han tråkket laaaaaangt forbi respektfulle grenser, i forhold til sin samboer. Det er jo ikke noe en bra, sunn fyr med gode verdier ville gjort. Du ønsker veldig gjerne at dette skal være the real deal, men jeg lover deg at det beste du kan gjøre, er å trekke deg helt. Si at du liker han veldig godt, men at du ikke er interessert så lenge han er i et forhold. At han kan ta kontakt med deg når han blir singel og har flyttet ut, og kanskje er du fremdeles tilgjengelig når den tid kommer. Eller kanskje er du ikke. Dette fungerer av flere grunner. Det er den eneste måten å teste hans lojalitet OG hans interesse for deg. Hvis han er en "good guy", og føler det samme som deg, kan det hende at han gjør det slutt omgående og kommer mot deg. Da vinner du ved å få fyren. Hvis han ikke gjør det slutt, vil du se at han ikke er lojal mot sin partner (for han har jo allerede vært utro strengt tatt!), og at han ikke føler det samme som deg. Da vinner du ved at du ikke lot deg lure. I tillegg er dette et move som viser ultimat selvrespekt, og det er ingenting som er mer tiltrekkende enn en kvinne med selvrespekt. Langt mer enn selvtillit til og med. Og med det vinner du, fordi ingen gir deg mer respekt enn hva du gir deg selv - altså, hvis du tillater deg å sette deg i en situasjon som viser lav selvverdi (som den du står i nå), beviser du at du ikke er forventer monogami eller lojalitet, fordi du aksepterer det. Jeg gikk i fella og de skapte fem trøblete år med mer smerte enn jeg tør innrømme, fordi jeg valgte å se gjennom rosafargede skylapper til tross for røde flagg akkurat aom det du beskriver. Og flere ting dukket opp underveis, men jeg unnskyldte det og fant på årsaker. Skulle ønske noen forklarte meg det jeg har forklart i dette innlegget såpass tidlig som der du står nå. Hele livet mitt kunne ha vært helt annerledes, og bedre. Faen altså. Anonymkode: ede12...49c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:15 #20 Del Skrevet tirsdag kl 22:15 Tenk hvor mange kvinner som er sammen med en sånn fyr i dag. uff.... Anonymkode: ea594...bec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå