AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #21 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Tenker det samme. Er veldig åpenbart hvorfor mine ekser vil ha kontakt i alle fall, og jeg er ikke så naiv at jeg tror de plutselig klarer å være bare venner. Anonymkode: 3fd42...c32 Jøss. Spesielt. Siste jeg ville tatt i med ildtang er eksdamene mine. Men er god venn med de. Anonymkode: 2b02a...e6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #22 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er du venner med menn som har pult deg? Er du autist? Anonymkode: b51b7...dc6 Hvorfor spør du om vedkommende er autist? Anonymkode: 32e8f...083 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #23 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor er du venner med menn som har pult deg? Er du autist? Anonymkode: b51b7...dc6 Jeg visste ikke at det å være venn med tidligere elskere sto på lista over typiske trekk for autisme. Da lærte jeg noe nytt i dag. Anonymkode: 92f22...b51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #24 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor spør du om vedkommende er autist? Anonymkode: 32e8f...083 Jeg gjetter på at vedkommende er autist. Å ikke forstå korrekt kontekst for ord og uttrykk er noe mange autister sliter med. Anonymkode: 92f22...b51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #25 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, sett foten ned med en gang. Helst for hele forholdet, han har ikke tillit til deg og dette blir ikke bedre. Anonymkode: 172b4...529 Det står rimelig dårlig til meg deg om du må inn her å spørre andre om hvordan du skal takle dette. Anonymkode: 7bb41...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #26 Del Skrevet 12. november 2024 Hvis dama mi kom og spurte om å få sjekke mine sosiale medier på telefonen, hadde jeg faktisk slått opp. None of your business. Anonymkode: c8287...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #27 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk for svar. Han veit jeg har mange guttevenner og han liker det ikke. Noen har jeg også ligget med. han sier det er ubehagelig Anonymkode: ef837...bd9 Skjønner godt han er skeptisk på at du omgås folk du har hatt sex med. Om du ikke har noe å skjule kan du godt vise ham at du er å stole på. Synes det er respektløst å ha tidligere pulevenner som nære venner når du er i forhold. Anonymkode: f1bbe...a8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #28 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor er du venner med menn som har pult deg? Er du autist? Anonymkode: b51b7...dc6 Jøss for en måte å svare på, jeg har så mange spørsmål og kommentarer til dette, men nøyer meg med dette: er du autist? Anonymkode: ea920...2b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #29 Del Skrevet 13. november 2024 Jøss, er folk så redde for telefonene sine ? Hva er det dere skjuler alle sammen? Jeg ville aldri spurt om å få sjekke partnerens telefon, og hadde stusset om han spurte om det samme. Men telefonene våre er tilgjengelig for den andre når som helst. Vi svarer hverandres telefoner, både oppring, melding osv hvis den andre ikke kan. Ikke noen sjekking men som at vi gransker hva som er der for å ha full kontroll. Men vi har full tillitt til hverandre og ingenting som den andre ikke burde få vite på telefonene . Det vet vi derfor trenger vi heller ikke sjekke telefonen.Det er herlig befriende. For meg blir det underlig når man vokter mobilens innhold som en nasjonalskatt. Anonymkode: 5355a...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #30 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvorfor er du venner med menn som har pult deg? Er du autist? Anonymkode: b51b7...dc6 Hva har autisme med saken å gjøre🙄 Anonymkode: 432cf...023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #31 Del Skrevet 13. november 2024 Jeg har ALDRI brydd meg om tlf til noen jeg har vært i forhold med. For meg er tillit det grunnleggende fundamentet i et forhold. Med kjæresten har vi Face Req til hverandre og det skjedde av ting som å sjekke noe på Google, finne ting på kart eller musikk i bilen etc. Hadde han krevd passord og å gå igjennom mobilen min hadde jeg avsluttet på dagen. Vi har ingen hemmeligheter for hverandre. MEN; mobilen er privat i den forstand at meldinger folk sender til meg er ment for MINE øyne. Og samme med hans mobil. Når det er sagt så åpner vi ofte meldinger mens vi sitter ved siden av hverandre og vi pleier aldri å se på dem med mindre den andre synes det er noe som er ok å dele. Anonymkode: 432cf...023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vma Skrevet 13. november 2024 #32 Del Skrevet 13. november 2024 Løp! Han her er ikke god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 13. november 2024 #33 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jøss, er folk så redde for telefonene sine ? Hva er det dere skjuler alle sammen? Jeg ville aldri spurt om å få sjekke partnerens telefon, og hadde stusset om han spurte om det samme. Men telefonene våre er tilgjengelig for den andre når som helst. Vi svarer hverandres telefoner, både oppring, melding osv hvis den andre ikke kan. Ikke noen sjekking men som at vi gransker hva som er der for å ha full kontroll. Men vi har full tillitt til hverandre og ingenting som den andre ikke burde få vite på telefonene . Det vet vi derfor trenger vi heller ikke sjekke telefonen.Det er herlig befriende. For meg blir det underlig når man vokter mobilens innhold som en nasjonalskatt. Anonymkode: 5355a...bd5 På telefonen min mottar jeg meldinger fra andre som kun er ment for meg og ikke min samboer. Jeg har og tilgang til informasjon på jobben min på telefonen, og har signert på en arbeidsavtale som blant annet inkluderer at jeg ikke skal gi andre tilgang til informasjon fra jobb. Jeg har som alle andre brukere av BankID signert på en brukeravtale som sier at jeg ikke skal gi andre tilgang til min BankID. Som i dag er en app på telefonen. Så nei samboeren min får ikke tilgang til min telefon. Og hadde hun spurt så hadde hun fått nei. Den dagen forholdet vårt er avhengig av at hun får sjekke telefonen min er forholdet uansett på vei over kanten. Er tilliten folk har til samboer/kjæreste så tynn i dag og bygget på så dårlig fundament at man må sjekke telefonen for å stole på de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #34 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jøss, er folk så redde for telefonene sine ? Hva er det dere skjuler alle sammen? Anonymkode: 5355a...bd5 Vær så snill, ikke gaslight TS her, det der er et utrolig ufyselig argument som (mis)brukes for og få overvåke den andre. Folk har rett til et privatliv, det er faktisk nedfestet i menneskerettighetene. Vi legger igjen veldig mye av oss på mobilen, enten det er KG-aktiviteten eller bare google-søkene, det ville vært som å lese i dagboken min. Men det er ikke debatten her, noen par liker å sitte på do sammen og drite, andre liker å låse døra og drite alene, vi har forskjellige grenser for privatliv og det er helt greit - så lenge den andre respekterer det. Mobilen min er privat, og jeg liker å drite i fred. Å snoke på mobilen, eller å feste et skjult kamera over dass for å se meg gå på do, er derfor et stort overtramp i min bok. Selv om jeg ikke har "noe å skjule" når jeg sitter på do! Å spørre om å få se, er et stort rødt flagg. Om jeg så hadde hatt en splitter ny mobil som var helt wipet for informasjon, hadde ikke installert en app engang, så hadde svaret vært et stort og rungende nei. Det har INGENTING med om jeg har noe å skjule å gjøre (og det må du som jeg svarer her, bare lære deg). Det er prinsippsak. Og mest av alt, så sier det noe om han, at han ikke har tillit, har sjalusiproblemer eller i verste fall kontrollerende atferd. Det vil heller ikke komme noe godt ut av det, når han er så sjalu. Neste steg er at du må slette alle venner med penis, og du får tyn for "hva mente du med den smileyen", og i verste fall ender du opp med kontroll på alle andre felter av livet. Det er bare å sette ned foten med en gang. Anonymkode: 42010...8ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #35 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Takk for svar. Han veit jeg har mange guttevenner og han liker det ikke. Noen har jeg også ligget med. han sier det er ubehagelig Anonymkode: ef837...bd9 Du er venn med gutter du har ligget med ja. 🤦♂️Skjønner han godt. Tror ikke dere matcher. Anonymkode: 8ce61...23e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå