AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:51 #1 Del Skrevet tirsdag kl 19:51 har alltid likt lukten!! liker også lukten av garasjer. må også presisere at jeg ikke oppsøker bensinlukten ut av det blå, men hvis jeg skulle fylle bensin, eller diesel, så tar jeg meg bare et par sniff, hehe. noen andre ...? uffa meg altså.. hehe Anonymkode: f640e...61e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:03 #2 Del Skrevet tirsdag kl 21:03 Jeg kjører tankbil og stinker diesel. Arbeidsklærne må henge i boden ute, ellers stinker hele kåken, og har jeg sølt på dem må de vaskes i salmiakk og eddik. Gjerne flere runder. Vi kan godt bytte! Anonymkode: 123ce...021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet i går, 00:03 #3 Del Skrevet i går, 00:03 AnonymBruker skrev (4 timer siden): har alltid likt lukten!! liker også lukten av garasjer. må også presisere at jeg ikke oppsøker bensinlukten ut av det blå, men hvis jeg skulle fylle bensin, eller diesel, så tar jeg meg bare et par sniff, hehe. noen andre ...? uffa meg altså.. hehe Anonymkode: f640e...61e Jeg likte også lukten av bensin, når jeg var yngre 😄 Nå er jeg ikke så opptatt av det 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:09 #4 Del Skrevet i går, 00:09 Diesel synes jeg lukter fælt, men bensin har vært den beste lukten jeg vet om siden jeg var kjempeliten 😅 Koser meg alltid når jeg må ut i uteboden for der lukter det plenklipperbensin, men føler meg litt rar som står der og lukter 😂 Anonymkode: 974ba...cc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:10 #5 Del Skrevet i går, 00:10 Mardina skrev (6 minutter siden): Jeg likte også lukten av bensin, når jeg var yngre 😄 Nå er jeg ikke så opptatt av det 😄 Datteren min (14 år) synes også lukten av bensin er veldig god...Snodig... Anonymkode: d55e5...98c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:30 #6 Del Skrevet i går, 01:30 Lukt kan være knyttet til gode minner. Kanskje noe fra tidlig barndom. Da kan man like lukter som andre synes er ufyselige. Anonymkode: 7066d...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:35 #7 Del Skrevet i går, 01:35 Mulig disse duftene gjør at vi skiller ut dopamin, men tror dette er individuelt. Jeg kunne feks nyte lukten av bensin da jeg var yngre. Elsket også lukten av sprittusj og noen neglelakker og neglelakkfjernere. Det er komen kjent sak at noen sniffer disse luktene og oppnår en rus av det. Men da er det mer stoffene i midlene man får rus av. Jeg har likevel tenkt at det er pga noen har kjent velbehag av luktene fra disse stoffene, som har ført til at de etterpå oppdaget det også ga en (farlig) rus. Anonymkode: f9ec2...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 17 timer siden #8 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): har alltid likt lukten!! liker også lukten av garasjer. må også presisere at jeg ikke oppsøker bensinlukten ut av det blå, men hvis jeg skulle fylle bensin, eller diesel, så tar jeg meg bare et par sniff, hehe. noen andre ...? uffa meg altså.. hehe Anonymkode: f640e...61e Diesel er jeg ikke enig i at lukter godt, i hvert fall ikke for meg. Bensin derimot, den lukten har jeg alltid likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Del Skrevet 17 timer siden Det er lukten av dinosaurene Anonymkode: cec74...d98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 17 timer siden #10 Del Skrevet 17 timer siden Bensin inneholder Benzen kjemikalier som er svært flyktige (blir til gass ved rom tempratur) og de er lukter veldig søtt for en menneskelig nese og derfor liker noen folk selve lukten av bensin. Diesel inneholder veldig lite benzener men masse andre hydrokarboner som man kan lukte, lukter neppe så søtt og godt dog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 17 timer siden #11 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er lukten av dinosaurene Anonymkode: cec74...d98 Det kommer stort sett fra alger og andre mikroorganismer, men rett tidsalder ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #12 Del Skrevet 17 timer siden Jeg kunne også ha blitt en sniffer, lukter veldig godt av bensin og bensin på båter, til og med påhengsmotor på Askeladden. Men det har bare vært et streif, det samme med neglelakk. Anonymkode: 0b979...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #13 Del Skrevet 17 timer siden NakenPanda skrev (7 minutter siden): Bensin inneholder Benzen kjemikalier som er svært flyktige (blir til gass ved rom tempratur) og de er lukter veldig søtt for en menneskelig nese og derfor liker noen folk selve lukten av bensin. Diesel inneholder veldig lite benzener men masse andre hydrokarboner som man kan lukte, lukter neppe så søtt og godt dog. Synes ikke bensin lukter søtt i det hele tatt, jeg? Anonymkode: 974ba...cc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #14 Del Skrevet 17 timer siden NakenPanda skrev (12 minutter siden): Det kommer stort sett fra alger og andre mikroorganismer, men rett tidsalder ihvertfall De første dinosaurene kunne i teorien vært olje før de siste dinosaurene døde, så det er raust å gi poeng for riktig tidsalder 😅 Jeg elsker lukten av bensin og garasje, samme med en rå kjeller! Anonymkode: e107d...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 17 timer siden #15 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Synes ikke bensin lukter søtt i det hele tatt, jeg? Anonymkode: 974ba...cc9 Det setter seg på de samme reseptorene som når vi lukter noe søtt, det er derfor vi har en slik "god" følelse når vi lukter bensin. Jeg synes det lukter sterkt og det smaker neppe kake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 17 timer siden #16 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De første dinosaurene kunne i teorien vært olje før de siste dinosaurene døde, så det er raust å gi poeng for riktig tidsalder 😅 Jeg elsker lukten av bensin og garasje, samme med en rå kjeller! Anonymkode: e107d...a59 Norsk olje kilde er bergarter av Øvre jura alder fulle av organisk materiale fra marine alger, så den var ferdig kokt til olje når dinosaurer fra Kritt alder vandret jorden. Strengt tatt burde filmen hett "Cretaceous Park" med T-rex og Raptors. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå