AnonymBruker Skrevet 12. november #1 Del Skrevet 12. november Jeg har sett flere kvinner med små armbåndsklokker i gullfarge. Aner ikke om det er ekte gull eller ikke, men synes de er så lekre når de er så smale! Kan noen hjelpe meg å finne lignende, eller vet ca hva jeg ser etter? Kjenner ingen av dem godt nok til å spørre. Vi snakker gyldne klokker med metallreim max 1 cm bredde, og en urskive som er max 1,5 cm. Veldig feminine og elegante. Noen som vet? Anonymkode: 505f6...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #2 Del Skrevet 12. november Jeg har en sånn fra Daniel Wellington kjøpt på Bjørklund. Anonymkode: 6554f...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #3 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har sett flere kvinner med små armbåndsklokker i gullfarge. Aner ikke om det er ekte gull eller ikke, men synes de er så lekre når de er så smale! Kan noen hjelpe meg å finne lignende, eller vet ca hva jeg ser etter? Kjenner ingen av dem godt nok til å spørre. Vi snakker gyldne klokker med metallreim max 1 cm bredde, og en urskive som er max 1,5 cm. Veldig feminine og elegante. Noen som vet? Anonymkode: 505f6...ed0 Det heter vel smykkeklokker og var noe man brukte ved penere anledninger for 40+ år siden. Jeg har en arvet som ligger gjemt og glemt ett eller annet sted… Anonymkode: 97512...50d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 12. november #4 Del Skrevet 12. november Jeg har en sånn fra Raymond Weil. Den typen klokker har blitt veldig poppis nå, så du finner sikkert tilsvarende på Zalando osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DonnaK Skrevet 12. november #5 Del Skrevet 12. november De fleste steder som selger klokker har dette, hva er budsjettet ditt? Lettere å komme med forslag da😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #6 Del Skrevet 12. november Takker for all respons! Smykkeklokke hørtes riktig ut ja, de ser jo ut som vakre armbånd. Det er ikke daniel wellington vet jeg, de ser hakket mer elegante ut enn den. Tall på urskive og uten stor logo. Men størrelsen begynner å nærme seg! Likte formen på quadro mini. Mitt budsjett er relativt i forhold til hvor flott jeg synes klokken er, så bare post alt av funn hvis noen vet hva jeg tenker på 😊 ts Anonymkode: 505f6...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #7 Del Skrevet 12. november DonnaK skrev (24 minutter siden): De fleste steder som selger klokker har dette, hva er budsjettet ditt? Lettere å komme med forslag da😊 De fleste steder nære meg her i Oslo som selger klokker har ikke hatt så smale og små som jeg ønsker. De har små, men da er det kleint små med veldig leddete lenker og klumpete urskiver, ikke de lette petite jeg ser etter, som smångullarmbånd nærmest. Anonymkode: 505f6...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DonnaK Skrevet 12. november #8 Del Skrevet 12. november (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takker for all respons! Smykkeklokke hørtes riktig ut ja, de ser jo ut som vakre armbånd. Det er ikke daniel wellington vet jeg, de ser hakket mer elegante ut enn den. Tall på urskive og uten stor logo. Men størrelsen begynner å nærme seg! Likte formen på quadro mini. Mitt budsjett er relativt i forhold til hvor flott jeg synes klokken er, så bare post alt av funn hvis noen vet hva jeg tenker på 😊 ts Anonymkode: 505f6...ed0 Litt større enn du kanskje ser etter,25mm, og i stål men min drømme smykkeklokke er denne https://www.urmaker-bjerke.no/nettbutikk/omega/klokker/constellation/omega-constellation-30 Denne er kanskje mer det du ser for deg? https://www.ditur.no/michael-kors-mk-astor-link-mk4871 Endret 12. november av DonnaK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DonnaK Skrevet 12. november #9 Del Skrevet 12. november Og dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #10 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (1 time siden): De fleste steder nære meg her i Oslo som selger klokker har ikke hatt så smale og små som jeg ønsker. De har små, men da er det kleint små med veldig leddete lenker og klumpete urskiver, ikke de lette petite jeg ser etter, som smångullarmbånd nærmest. Anonymkode: 505f6...ed0 Hvilke urmakere har du da vært hos? Bjerke, Bjørklund…..? Anonymkode: 97512...50d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #11 Del Skrevet 12. november DonnaK skrev (1 time siden): Litt større enn du kanskje ser etter,25mm, og i stål men min drømme smykkeklokke er denne https://www.urmaker-bjerke.no/nettbutikk/omega/klokker/constellation/omega-constellation-30 Denne er kanskje mer det du ser for deg? https://www.ditur.no/michael-kors-mk-astor-link-mk4871 Takk, men disse har veldig klumpete lenker og litt "billig" look på urskive. Jeg ser etter noe mer klassisk, mer som et armbånd. Gjerne ekte gull. Noe ala den til venstre her kanskje? Tusen takk for engasjementet alle sammen, vi kommer nærmere og nærmere 😅 Anonymkode: 505f6...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #12 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvilke urmakere har du da vært hos? Bjerke, Bjørklund…..? Anonymkode: 97512...50d De fleste i min nærhet. Sikkert 6 forskjellige. Så tror kanskje ikke urmaker har det jeg ser etter. Tror kanskje jeg må ha noe mer spesifikt så jeg kan søke på second hand eller noen som fører det som acessoir fremfor ren urmaker. Kanskje det er litt ute av dato/motebildet..? Anonymkode: 505f6...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DonnaK Skrevet 12. november #13 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Takk, men disse har veldig klumpete lenker og litt "billig" look på urskive. Jeg ser etter noe mer klassisk, mer som et armbånd. Gjerne ekte gull. Noe ala den til venstre her kanskje? Tusen takk for engasjementet alle sammen, vi kommer nærmere og nærmere 😅 Anonymkode: 505f6...ed0 Da må du på vintage markedet, det der er ganske gamle klokker, men veldig fine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra200 Skrevet 12. november #14 Del Skrevet 12. november Jeg har denne - elsker den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #15 Del Skrevet 12. november DonnaK skrev (9 minutter siden): Da må du på vintage markedet, det der er ganske gamle klokker, men veldig fine Ok, det skal jeg jammen! Forslag til navn å begynne med? 😃 Anonymkode: 505f6...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DonnaK Skrevet 12. november #16 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ok, det skal jeg jammen! Forslag til navn å begynne med? 😃 Anonymkode: 505f6...ed0 Urmaker Bjerke og Urmaker Christensen Sjekk Finn. Meld deg også inn i Klokkeriet på FB, kan være noen der har noen til slags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DonnaK Skrevet 12. november #17 Del Skrevet 12. november Petra200 skrev (18 minutter siden): Jeg har denne - elsker den! Den var fin🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 13. november #18 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har sett flere kvinner med små armbåndsklokker i gullfarge. Aner ikke om det er ekte gull eller ikke, men synes de er så lekre når de er så smale! Kan noen hjelpe meg å finne lignende, eller vet ca hva jeg ser etter? Kjenner ingen av dem godt nok til å spørre. Vi snakker gyldne klokker med metallreim max 1 cm bredde, og en urskive som er max 1,5 cm. Veldig feminine og elegante. Noen som vet? Anonymkode: 505f6...ed0 Prisklasse ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #19 Del Skrevet 13. november https://berheim.no/product-category/smykker/?yith_wcan=1&gad_source=1&gbraid=0AAAAABHjCYwTi-4g4k80aWzVL6iWMuU1S&gclid=EAIaIQobChMIsefG_qPZiQMVPWaRBR17oiPDEAAYASAAEgJzS_D_BwE&product_cat=ur Her er flere vintage i gull Anonymkode: e10bd...ecd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #20 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): https://berheim.no/product-category/smykker/?yith_wcan=1&gad_source=1&gbraid=0AAAAABHjCYwTi-4g4k80aWzVL6iWMuU1S&gclid=EAIaIQobChMIsefG_qPZiQMVPWaRBR17oiPDEAAYASAAEgJzS_D_BwE&product_cat=ur Her er flere vintage i gull Anonymkode: e10bd...ecd Bla til side 2 og 3 på siden også, der er klokker både fra Omega, Cartier osv. Veit om flere sånne sider der de selger vintage gull og klokker. Folk selger gullet sitt for å få penger, mer i disse tider enn tidligere. Anonymkode: e10bd...ecd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå