Gå til innhold

Når bare en vil flytte sammen, hva gjør jeg da ?😳🙈

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Be han om å dra til helvete. Bli ferdig med det. Han er jo en drittsekk. Han avviser deg, utestenger deg og prioriterer deg ikke. Du har jo null behov for han.

Oh? :D

Bare å la det være med det. Ikke prøv å få en reaksjon heller. Om du har ting hos han, eller han hos deg, bare få det på plass og bli ferdig.

Anonymkode: eb101...bda

Jeg skal ikke si noe frekt, jeg var grei og sendte over airon maden bilettene jeg overraska han med så vi skulle på.

jeg liker ikke skrike og vær umoden.gjør det stille og rolig og oppfører meg.

ingenting vinne på be noen dra til helvette 

Anonymkode: dd629...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantastisk avgjørelse. Jeg kjenner deg ikke, men kjenner likevel at jeg er stolt av deg. Vet hvor vanskelig det er med følelser, og det å føle seg ekskludert i en relasjon, at man bare gir, og ikke får noe tilbake. Han her har virkelig ikke vært noe grei med deg, og du har gjort det eneste rette med å forlate han. Dette kommer du deg styrket gjennom❤️

Anonymkode: ebd61...6c4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Fantastisk avgjørelse. Jeg kjenner deg ikke, men kjenner likevel at jeg er stolt av deg. Vet hvor vanskelig det er med følelser, og det å føle seg ekskludert i en relasjon, at man bare gir, og ikke får noe tilbake. Han her har virkelig ikke vært noe grei med deg, og du har gjort det eneste rette med å forlate han. Dette kommer du deg styrket gjennom❤️

Anonymkode: ebd61...6c4

Åh tusen takk for varmede ord ❤️setter så pris på det❤️ja jeg har så mange fine venner, kollegaer og familie rundt meg som støtter så dette skal gå fint ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.11.2024 den 2.16):

Vil du ha der annerledes enn det han tilbyr må du gjøre det slutt, han endrer seg ikke og er ikke nok interessert i deg desverre 💔

Anonymkode: 76944...b87

Har besluttet meg og avslutta forholdet for noen dager siden ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unner deg alt godt videre, Ts! ❤️

Når har du tatt styring over eget liv, og du har fjernet en person som hovedsakelig utnyttet og tråkket på deg!

Dette vil du komme styrket ut av!

Bruk tid på å finne ut hva du trenger i et forhold, og hva du kan gi i et forhold. Finner du bedre ut av disse tingene, så vil det være lettere å luke ut de som du ikke egentlig passer sammen med, selv om de forsøker å sjarmere deg.

Lykke til videre! ❤️

Anonymkode: aa251...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til ts, vær stolt av deg selv nå. Har du noen gang opplevd å bli elsket, tatt vare på og bært når du har hatt behov for å bli bært? Sånn skal det kjennes, du skal aldri være i tvil om at du er nr 1 i din kjæreste liv.

Anonymkode: 68ae2...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...