Gå til innhold

Når bare en vil flytte sammen, hva gjør jeg da ?😳🙈

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Ja jeg går til psykolog å ja jeg skal ta meg av meg selv nå😊

Anonymkode: dd629...687

Så du har tenkt til å avslutte det med han?

Anonymkode: b3d3b...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så du har tenkt til å avslutte det med han?

Har avslutta 😊

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Godt for deg. Hvordan tok han det? Ser for meg at han er likegyldig 

Anonymkode: 84089...ed6

Ja det stemmer, ingen reaksjon .bare «Okey du har bestemt deg ja «

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de første følelsene jeg delte med han var frykten for føle meg avvist , utestengt eller ikke prioritert.

dette handler om at da jeg var tenåring og frem til nå fikk to små søsken hos min far.siden den gang har han og kona aldri inkludert meg i noe som helst. Den dag i dag blir jeg ikke inkludert i noe som helst de 4 pluss kjærester finner på🙈dette er en sorg jeg har måtte bearbeide lenge.

samtidig var mitt tidligere forhold preget av en mann konstant på jobb som aldri satte av tid til oss 2.han var en god mann men bare ekstremt arbeidsnarkoman.dette har jeg delt tydelig med min nyeste kjæreste at er veldig betent for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

jeg har på to år nå spandert 4 turer på oss.og lønna er lik for oss begge ca 

Mens han ikke har brukt en krone på deg!? Hvorfor stengte du ikke gaveboden med gratisreiser tidligere?! 

Anonymkode: fdd03...a2f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mens han ikke har brukt en krone på deg!? Hvorfor stengte du ikke gaveboden med gratisreiser tidligere?! 

Jo han har spandert han og..men ikke så mye som meg langt i fra 😊 men når det kom til den turen nå med kokke galla med følge da var det for dyrt skulle ha meg med så han reiser alene .sa først jeg kunne jo bli med til Køben for turen sin del siden vi bor gratis men han sa det var ikke vits 🥹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spanderte jeg 40 års gave på han i fjor, hjem til Danmark der han er fra.hotell middag hver dag , kino.samla alle vennene hans til middag og fest som overraskelse .brukte myyye penger satt av og energi.

men jeg kan ikkje få sponsa en flytur over eller betale selv nå når han skal på «jobbtur ) .men det er med partner for de som har 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men må stadig spørre meg selv : hvorfor kom det et frieri her😳

Mest sannsynlig fordi han ville holde på deg litt lenger, selv om han ikke hadde noen planer om å gifte seg med deg. 

Utrolig bra at du har dumpa han og at du setter deg selv først 👏👏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da spanderte jeg 40 års gave på han i fjor, hjem til Danmark der han er fra.hotell middag hver dag , kino.samla alle vennene hans til middag og fest som overraskelse .brukte myyye penger satt av og energi.

men jeg kan ikkje få sponsa en flytur over eller betale selv nå når han skal på «jobbtur ) .men det er med partner for de som har 

Han er, med andre ord, et tapsprosjekt. 

Cut your losses, som man sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig fordi han ville holde på deg litt lenger, selv om han ikke hadde noen planer om å gifte seg med deg. 

Utrolig bra at du har dumpa han og at du setter deg selv først 👏👏

Takk for det ❤️spurte om planer for bryllup men ingen særlig svar på det.han har ikkje nevnt de en gang selv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er, med andre ord, et tapsprosjekt. 

Cut your losses, som man sier. 

Først kunne jeg være med på turen, men så plutselig ikke alikevel 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først kunne jeg være med på turen, men så plutselig ikke alikevel 🙈

Vi bor samtidig gratis hans onkels leilighet midt i køben 😳så hvorfor ikke ta meg og med 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det ❤️spurte om planer for bryllup men ingen særlig svar på det.han har ikkje nevnt de en gang selv 

Huff, men godt du fant ut av det og slipper å kaste bort mer tid på han. Du skal være stolt av deg selv for at du tok dette valget 💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra at du satte foten ned og hadde respekt for deg selv! Dette er første skritt på veien til et bedre liv for deg. Åpenbart er du vant til avvisning og har derfor funnet deg i altfor mye. Du skal ikke finne deg i sånn oppførsel.

Anonymkode: 6bf05...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja nå var den e kokke galla i Danmark også som han var invitert på med partner.han får dekket mye men kosta for meg, men vi bor gratis i leilighet.

dette sa han blei for dyrt ha med meg på.

jeg har på to år nå spandert 4 turer på oss.og lønna er lik for oss begge ca 

Han vil med andre ord ikke investere i forholdet deres. Men han vil at du skal gjøre det... enveiskjøring kalles det. Du burde jo se klart og tydelig hvordan dette forholdet egentlig utarter seg...

Anonymkode: eb101...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Huff, men godt du fant ut av det og slipper å kaste bort mer tid på han. Du skal være stolt av deg selv for at du tok dette valget 💪

Tusen takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Så utrolig bra at du satte foten ned og hadde respekt for deg selv! Dette er første skritt på veien til et bedre liv for deg. Åpenbart er du vant til avvisning og har derfor funnet deg i altfor mye. Du skal ikke finne deg i sånn oppførsel.

Anonymkode: 6bf05...e96

Takk for det ❤️merker allerede at hodet begynner heve seg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de første følelsene jeg delte med han var frykten for føle meg avvist , utestengt eller ikke prioritert.

dette handler om at da jeg var tenåring og frem til nå fikk to små søsken hos min far.siden den gang har han og kona aldri inkludert meg i noe som helst. Den dag i dag blir jeg ikke inkludert i noe som helst de 4 pluss kjærester finner på🙈dette er en sorg jeg har måtte bearbeide lenge.

samtidig var mitt tidligere forhold preget av en mann konstant på jobb som aldri satte av tid til oss 2.han var en god mann men bare ekstremt arbeidsnarkoman.dette har jeg delt tydelig med min nyeste kjæreste at er veldig betent for meg

Be han om å dra til helvete. Bli ferdig med det. Han er jo en drittsekk. Han avviser deg, utestenger deg og prioriterer deg ikke. Du har jo null behov for han.

Har avslutta 😊

Oh? :D

Ja det stemmer, ingen reaksjon .bare «Okey du har bestemt deg ja «

Bare å la det være med det. Ikke prøv å få en reaksjon heller. Om du har ting hos han, eller han hos deg, bare få det på plass og bli ferdig.

Anonymkode: eb101...bda

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...