Gå til innhold

Når bare en vil flytte sammen, hva gjør jeg da ?😳🙈

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det hadde jeg ikke giddet. Å se hverandre 3 dager i måneden, er ikke et kjæresteforhold. Det er pulekompiser. Jeg hadde avsluttet. 

Anonymkode: 87a77...774

Så pulevennene mine mer en det da jeg var singel 😂🙈

Anonymkode: dd629...687

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 22.57):

At han vil være særbo, har jeg full forståelse for.

Men dere må jo prøve å få til og møtes oftere. Om så barna må introduseres. Og dere har jo vært sammen lenge, og han har fridd, da får man ta noen steg framover i forholdet og. 

Anonymkode: e35cd...39c

Ja, hva er planen, TS? Skal dere være hemmelig gift, slik at barna ikke vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 23.09):

Dette her. Hjelp til selvhjelp. Via andre. Det er jo noe som ikke stemmer med logistikken når en møtes tre ganger i måneden og en ikke vil bo sammen, men gifte seg. 

På den annen side så kan du jo se litt positivt på det. Du blir ikke sett på som et bonusmor-objekt, der dere kun møtes tre ganger hjemme, i samboerskap, men der du overtar hjemmefunksjonen. Så litt empati er det å spore der. 

For å være ærlig tror jeg forholdet ikke er noe å satse på.

Anonymkode: aa644...25b

Å ha sex 3 ganger i måneden når man har vært kjærester i 2,5 år er jo patetisk. Man får som regel betraktelig mer sex som singel eller med en fast FF.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja er nettop det som ikke helt stemmer for meg.jeg forventer mer.jeg forventer at døra er åpen for hverandre.

En dag ville jeg stikke innom men han skulle tenke på det dagen etter🙈jeg la andre planer da men så sa han at jeg kunne jo komme neste dag 🙈det blir feil for meg selv om man er sliten av jobb 

Dere har totalt forskjellige forventning til livet og hverandre. Dere passer ikke sammen. Han 'skulle tenke på det'? Jeg mistenker at han faktisk har ganske så mye skjult for deg....

Anonymkode: eb101...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 8.05):

Vi var også invitert til fest sammen 3 dager etter en uke i syden sammen.men da ville han dra alene og tok meg ikke med.ble veldig lei meg og følte uka i syden var nok for han og nå måtte han ha ro.

jeg tar mye hensyn til at han har komt ut av et forhold med psykisk vold og en eks som fortsatt trakkaserer og lager mye styr.men dette går utover meg.selv om jeg ikke har gjort annet en prøve hjelpe og avlaste 

Han er jo et svin. Ekskluderer deg og spiller med deg. Dump.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, hva er planen, TS? Skal dere være hemmelig gift, slik at barna ikke vet?

Nei barna på begge kanter liker sine nye bonusforeldre svært godt. Jeg har fått en så god kontakt med hans barn. De har vært mye hos meg alene på overnatting når far har jobbet .de velger ofte meg som den andre voksne sove hos.

derfor også så trist ha så lite kontakt, å det blir bare mindre og mindre av der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ha sex 3 ganger i måneden når man har vært kjærester i 2,5 år er jo patetisk. Man får som regel betraktelig mer sex som singel eller med en fast FF.

Oh yes 😂enig.aldri hatt så lite sex før 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja jeg tok opp at jeg ble så lei meg så da han neste bursdag fest skulle vi gå på sammen.men uten jeg var klar over det tok han barna fordi exen ville på fest ( noe hun gjør hver helg)🙈vi er aldri sosiale sammen.denne bursdagen var også med en konsert til et band jeg liker så godt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ringte meg også etter festen «hei kjære hva gjør du på « 

jeg gråt da og kjørte til han.han bare flirte av meg så kom hele den veien.slapp meg ikke inn heller 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

jeg gråt da og kjørte til han.han bare flirte av meg så kom hele den veien.slapp meg ikke inn heller 

Avslutt. Hva er det å lure på egentlig?

Anonymkode: bd170...125

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Altså hva er det du driver med? Hvorfor tviholder du på en mann som ikke kunne brydd seg mindre om deg?!

Du må avslutte med han og fortsette hos psykologen, og holde deg langt unna menn til du er bedre. Du må faktisk ta ansvar for deg selv og livet ditt. 

Anonymkode: b3d3b...410

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Altså hva er det du driver med? Hvorfor tviholder du på en mann som ikke kunne brydd seg mindre om deg?!

Du må avslutte med han og fortsette hos psykologen, og holde deg langt unna menn til du er bedre. Du må faktisk ta ansvar for deg selv og livet ditt. 

Anonymkode: b3d3b...410

Ja jeg går til psykolog å ja jeg skal ta meg av meg selv nå😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dump. Han leker med deg, og du får ikke engang noe særlig sex. Hva skal du med ham?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dump. Han leker med deg, og du får ikke engang noe særlig sex. Hva skal du med ham?

Ja det var en lenger periode i starten også der han ikke ville ha sex i 3 mnd🙈før han traff meg hadde han den sex lysten.og jeg forsto ikke noe da jeg er en dame som aldri har problemer med få meg sex til vanlig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei si de..vi har hatt mange turer og opplevelser sammen som har vært så gode så lurest jeg meg selv her.for hevrdagen er ikke noe å skryte av .den er ensom 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Avslutt. Hva er det å lure på egentlig?

Anonymkode: bd170...125

Ja si det🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ja jeg tok opp at jeg ble så lei meg så da han neste bursdag fest skulle vi gå på sammen.men uten jeg var klar over det tok han barna fordi exen ville på fest ( noe hun gjør hver helg)🙈vi er aldri sosiale sammen.denne bursdagen var også med en konsert til et band jeg liker så godt 

Han er en aktiv drittsekk mot deg.

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Så til de grader drittsekk mot deg. Kan ikke fatte og begripe at du sa ja til frieriet hans i sommer.

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ja jeg går til psykolog å ja jeg skal ta meg av meg selv nå😊

Det er på tide at du dumper han, fortere enn svint. Glem han, det er på tide at du bygger deg selv opp. Gå på de festene du vil, kom deg på konsertene du selv vil. Pul så mye som du vil.

Hva skal du med en slik fyr?? Han holder deg aktivt utenfor sitt liv.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det hadde jeg ikke giddet. Å se hverandre 3 dager i måneden, er ikke et kjæresteforhold. Det er pulekompiser. Jeg hadde avsluttet. 

Jeg ser min pulekompis oftere enn dette!

Anonymkode: 6bf05...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja det var en lenger periode i starten også der han ikke ville ha sex i 3 mnd🙈før han traff meg hadde han den sex lysten.og jeg forsto ikke noe da jeg er en dame som aldri har problemer med få meg sex til vanlig 

Som oftest får en mann sex en annen plass dersom han ikke gir det til kjæresten. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Han er en aktiv drittsekk mot deg.

Så til de grader drittsekk mot deg. Kan ikke fatte og begripe at du sa ja til frieriet hans i sommer.

Det er på tide at du dumper han, fortere enn svint. Glem han, det er på tide at du bygger deg selv opp. Gå på de festene du vil, kom deg på konsertene du selv vil. Pul så mye som du vil.

Hva skal du med en slik fyr?? Han holder deg aktivt utenfor sitt liv.

Ja nå var den e kokke galla i Danmark også som han var invitert på med partner.han får dekket mye men kosta for meg, men vi bor gratis i leilighet.

dette sa han blei for dyrt ha med meg på.

jeg har på to år nå spandert 4 turer på oss.og lønna er lik for oss begge ca 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...