Flosa Skrevet tirsdag kl 16:18 #1 Del Skrevet tirsdag kl 16:18 Kan jeg ha sex fem dager etter jeg har satt in spiral. Dette er andre gangen jeg har satt in spiral. Første gang gjorde d veldig vondt og jeg bløde i flere dager etter. Denne gangen gjorde d ikke vondt og har nesten ikke blødd. Hørt at man burde vente 7 dager etter innsettelse av spiral med p ha samleie fordi det øker sjansen til infeksjon i livmoren. Er det innafor å ha sex fem dager etter innsettelsen siden Jeg hadde trodd at de setter anbefalingen litt mer en d som faktisk trengs for å være sikker. Har noen noen personlige opplevelser med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:19 #2 Del Skrevet tirsdag kl 16:19 Vent 2 dager til du. Ikke verdt det å få infeksjon. Anonymkode: fae28...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:42 #3 Del Skrevet tirsdag kl 20:42 Tror det er 14 dager å vente. Om su «må», bruk kondom og få han til å dusje godt først Anonymkode: 1e860...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:46 #4 Del Skrevet tirsdag kl 20:46 Jeg skjønner ikke, hvorfor spør du ikke om dette når du er der og setter inn spiralen? Anonymkode: f3d51...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:05 #5 Del Skrevet tirsdag kl 22:05 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke, hvorfor spør du ikke om dette når du er der og setter inn spiralen? Anonymkode: f3d51...407 Legen sa at 7 dager, men jeg hadde trodd de legger på noen for p garantere at det ikke blir problemer. Anonymkode: 4f922...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:10 #6 Del Skrevet tirsdag kl 22:10 Flosa skrev (5 timer siden): Kan jeg ha sex fem dager etter jeg har satt in spiral. Dette er andre gangen jeg har satt in spiral. Første gang gjorde d veldig vondt og jeg bløde i flere dager etter. Denne gangen gjorde d ikke vondt og har nesten ikke blødd. Hørt at man burde vente 7 dager etter innsettelse av spiral med p ha samleie fordi det øker sjansen til infeksjon i livmoren. Er det innafor å ha sex fem dager etter innsettelsen siden Jeg hadde trodd at de setter anbefalingen litt mer en d som faktisk trengs for å være sikker. Har noen noen personlige opplevelser med dette? Da må du som et minimum bruke kondom. Men er sex så viktig at du er villig til å risikere både infeksjon og at spiralen må fjernes? Anonymkode: 6e411...ea6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:27 #7 Del Skrevet tirsdag kl 22:27 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Da må du som et minimum bruke kondom. Men er sex så viktig at du er villig til å risikere både infeksjon og at spiralen må fjernes? Anonymkode: 6e411...ea6 Dette! Anonymkode: 58815...5c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:09 #8 Del Skrevet i går, 04:09 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Legen sa at 7 dager, men jeg hadde trodd de legger på noen for p garantere at det ikke blir problemer. Anonymkode: 4f922...519 Men da venter du 7 dager, du dør ikke av å vente noen dager til før du har sex. Anonymkode: f3d51...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå