Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #1 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg har brukket en fot, må gå med krykker i 7 uker og lurer på: Hvordan kan jeg gå ned i vekt på en fornuftig måte (ingen dietter takk..) uten å trene? Finnes det håp? -svært takknemlig for svar- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 27. februar 2006 #2 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) spis frokost, lunsj, middag og kvelds. Ikke overspis, men slik at du blir passe mett. Dessuten skader det ikke og humpe litt rundt på krykkene, heller. Man må faktisk jobbe litt for å nå målene sine her i livet. Det er ikke mye som bare kommer og setter seg på fanget ditt. Endret 27. februar 2006 av marta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 27. februar 2006 #3 Del Skrevet 27. februar 2006 Hvis du ikke får trent, må du basere alt på kostholdet. Les litt om kosthold på nettet! Spis mye proteiner, men få i deg nok (og riktig type) karbohydrater, fett og vitaminer. Spis mindre måltider, men oftere (hver 3. - 4. time), og ikke spis store måltider om kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #4 Del Skrevet 27. februar 2006 Tren overkroppen i stedet for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 27. februar 2006 #5 Del Skrevet 27. februar 2006 Tren overkroppen i stedet for? ← Hvis hun har mye å gå ned fungerer ikke styrketrening som fettforbrenning. Men det er selvfølgelig fin trening likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #6 Del Skrevet 28. februar 2006 Det finnes måter å trene selv med brukket fot, bruk fantasien litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 28. februar 2006 #7 Del Skrevet 28. februar 2006 Det finnes måter å trene selv med brukket fot, bruk fantasien litt ← Kom med noen tips da. Tydelig at du vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 28. februar 2006 #8 Del Skrevet 28. februar 2006 Takk for tips. Dog, det siste tipset fra gjest der forsto jeg lite av. Synes det var ufint sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 28. februar 2006 #9 Del Skrevet 28. februar 2006 Tråden er ryddet. Misty(mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melocoton Skrevet 28. februar 2006 #10 Del Skrevet 28. februar 2006 Du bør i allefall styre unna karbohydrater så godt du kan. Som sukker, brød, pasta og poteter. Spis mye proteiner som fisk og kjøtt. Du kan jo trene mage of rygg fordet.. For eks push ups hvor du sitter på knærne? Og ellers armer. Skaff deg vekter som du kan trene skuldre og armer. Selv om treningen ikke vil få deg ned i vekt så holder du i allefall fettforbrenningen oppe ved å bruke musklene!! det er alt jeg kommer på med det første... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 28. februar 2006 #11 Del Skrevet 28. februar 2006 ehm... sa jeg noe foferdelig galt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #12 Del Skrevet 28. februar 2006 når du har krykker har du en kjempemulighet for å få sterke armer! og jo mer muskler, jo høyere forbrenning får du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenestol Skrevet 28. februar 2006 #13 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg gikk på Grete Roede kurs i 4mnd, og trente så å si null da (selv om de anbefalte det i tillegg). Første 2 mnd gikk jeg ned 5 kg, og andre 2 mnd gikk jeg ned 2 kg. (Det må sies at jeg disse to månedene ga litt f*** også, så jeg begynte å skeie litt ut...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #14 Del Skrevet 28. februar 2006 når du har krykker har du en kjempemulighet for å få sterke armer! og jo mer muskler, jo høyere forbrenning får du! ← Er da ikke mye muskler man får av å gå på krykker. Har da ikke fått de overarmene enda jeg har hompet rundt i 11 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 1. mars 2006 #15 Del Skrevet 1. mars 2006 når du har krykker har du en kjempemulighet for å få sterke armer! og jo mer muskler, jo høyere forbrenning får du! ← Har gått på krykker i 5 uker selv nå, og ja...man merker det. Har fått mye sterkere armer. Og et sterkt bein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå