AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:26 #1 Del Skrevet tirsdag kl 15:26 Hvor lang tid tar det før man ser forskjell på fettsuging? Jeg synes det ser det samme ut som før, noen som har erfaring??? Anonymkode: 459e1...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:32 #2 Del Skrevet tirsdag kl 15:32 Hvor lenge siden? Du er sikkert hoven. Merker du forskjell u klær? Anonymkode: c54f0...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:34 #3 Del Skrevet tirsdag kl 15:34 Ganske mange har et skrudd selvbilde, der man ikke klarer å se hvordan man egentlig ser ut. Anorektikere er et ekstremt eksempel. Du har sikkert en vekt som viser deg forskjellen med tall. Og klær som er annerledes å ha på. Anonymkode: 933c0...473 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet tirsdag kl 15:40 #4 Del Skrevet tirsdag kl 15:40 Folk burde ikke fettsuge seg lærte jeg,fordi fettet kommer bare tilbake andre steder en der man slanket bort fettet. Kilde: Harald Eia. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:02 #5 Del Skrevet tirsdag kl 16:02 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvor lenge siden? Du er sikkert hoven. Merker du forskjell u klær? Anonymkode: c54f0...56c Ser ingen forskjell etter klær. Er 6 dager siden. Anonymkode: 459e1...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:03 #6 Del Skrevet tirsdag kl 16:03 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ganske mange har et skrudd selvbilde, der man ikke klarer å se hvordan man egentlig ser ut. Anorektikere er et ekstremt eksempel. Du har sikkert en vekt som viser deg forskjellen med tall. Og klær som er annerledes å ha på. Anonymkode: 933c0...473 Ingen spurte hva dette var ang, det er etter en feil tidligere at jeg måtte fettsuge for jeg kan ikke gå i bikini ek gang pga dette, å da måtte jeg fjerne fett. Anonymkode: 459e1...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:06 #7 Del Skrevet tirsdag kl 16:06 Hvor har du gjort det? Hvor vondt er det? Anonymkode: b8ad8...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:06 #8 Del Skrevet tirsdag kl 16:06 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ingen spurte hva dette var ang, det er etter en feil tidligere at jeg måtte fettsuge for jeg kan ikke gå i bikini ek gang pga dette, å da måtte jeg fjerne fett. Anonymkode: 459e1...c7b Hva med å slanke deg og trene? Anonymkode: 5ec88...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:06 #9 Del Skrevet tirsdag kl 16:06 Fant80 skrev (26 minutter siden): Folk burde ikke fettsuge seg lærte jeg,fordi fettet kommer bare tilbake andre steder en der man slanket bort fettet. Kilde: Harald Eia. Hvor kan det komme? Anonymkode: 459e1...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:07 #10 Del Skrevet tirsdag kl 16:07 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva med å slanke deg og trene? Anonymkode: 5ec88...bd2 Nei dette kan ikke trenes bort. Har prøvd. Anonymkode: 459e1...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:12 #11 Del Skrevet tirsdag kl 16:12 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei dette kan ikke trenes bort. Har prøvd. Anonymkode: 459e1...c7b Fett forbrennes og reduseres via slanking. Trening er for å stramme opp musklene. Anonymkode: 5ec88...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:35 #12 Del Skrevet tirsdag kl 16:35 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ser ingen forskjell etter klær. Er 6 dager siden. Anonymkode: 459e1...c7b Jeg regner med at du fikk informasjon av legen om at det kommer til å ta litt tid før du ser resultatet pga hevelse ikke sant? Anonymkode: 84a0b...01e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:42 #13 Del Skrevet tirsdag kl 16:42 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Fett forbrennes og reduseres via slanking. Trening er for å stramme opp musklene. Anonymkode: 5ec88...bd2 Dette kan ikke trenes bort, trenger ikke forklare hvorfor eller hva. Det kan ikke trenes bort. Anonymkode: 459e1...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:42 #14 Del Skrevet tirsdag kl 16:42 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg regner med at du fikk informasjon av legen om at det kommer til å ta litt tid før du ser resultatet pga hevelse ikke sant? Anonymkode: 84a0b...01e Ja det vet jeg, men formen er lik. Anonymkode: 459e1...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:52 #15 Del Skrevet tirsdag kl 16:52 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja det vet jeg, men formen er lik. Anonymkode: 459e1...c7b Men du kan jo ikke se resultatet enda, og det har du fått informasjon om. Anonymkode: 84a0b...01e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:54 #16 Del Skrevet tirsdag kl 16:54 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hvor kan det komme? Anonymkode: 459e1...c7b Når man tar fettsuging så fjerner du en del av kroppsfettet permanent, dvs at hvis du legger på deg så får du det ikke der du har tatt fettsuging men du kan få mer fett på armene eller andre steder vi mennesker har fett. Fett krymper og vokser det flytter ikke på seg. Anonymkode: 84a0b...01e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet tirsdag kl 17:13 #17 Del Skrevet tirsdag kl 17:13 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor kan det komme? Anonymkode: 459e1...c7b Nakken,halsen,armer etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Siden du skriver at det ikke kan trenes bort, antar jeg at det er lipødem det er snakk om. Du er ganske hoven de første ukene. Burde likevel kunne se forskjell når kompresjonen er på. Hvor på kroppen har du operert og hvor mye er fjernet? Anonymkode: fec88...292 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Siden du skriver at det ikke kan trenes bort, antar jeg at det er lipødem det er snakk om. Du er ganske hoven de første ukene. Burde likevel kunne se forskjell når kompresjonen er på. Hvor på kroppen har du operert og hvor mye er fjernet? Anonymkode: fec88...292 Det stemmer ikke, du nevner lupødem, men hengmage kan ikke trenes bort. Krympe ja i en viss grad, men borte blir den ikke. Anonymkode: 2f40f...db4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå