Gå til innhold

Spm til kvinner: hva er det som er så visuelt attraktivt med Cole og Dylan Sprouse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker kun å få svar fra kvinner (vær så snill gutta), og jeg spør utelukkende om utseendet deres (ikke noe kjendisfaktor, etc.). På forhånd takk. Til alle.

Cole til venstre, Dylan til høyre.

tout-cole-sylan-sprouse.jpgrs_600x600-200729081603-600-Cole_Sprouse31144545_76670561e6117440e70cabbd337cf8a

Anonymkode: 6cae0...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overhodet ingenting for min del, men de er nok for unge for meg. 😄 Syns de kunne smilt litt, har aldri skjønt det med å posere med sånn mystisk alvorlig uttrykk... 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Aldri hørt om de. Ei heller min smak i menn, men så begynner jeg kanskje å bli middelaldrende ref. Gutteklubben Grei her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er vakre, litt feminine, har regelmessige trekk. Synes særlig det om Dylan. 

Og den type menn faller jeg for. Hver sin smak, heldigvis.

Anonymkode: a5672...52a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri hørt om dem. Litt for androgyne/feminine for min del. Kanskje litt for unge også. Men for all del kjekke menn men altså, men ikke noe usedvanlig attraktivt for min del.

K35

Anonymkode: 378dd...e53

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg ønsker kun å få svar fra kvinner (vær så snill gutta), og jeg spør utelukkende om utseendet deres (ikke noe kjendisfaktor, etc.). På forhånd takk. Til alle.

Cole til venstre, Dylan til høyre.

tout-cole-sylan-sprouse.jpgrs_600x600-200729081603-600-Cole_Sprouse31144545_76670561e6117440e70cabbd337cf8a

Anonymkode: 6cae0...1be

Jeg synes ikke de er vakre i det hele tatt, men de var litt søte sol barn da de spilte sønnen til Ross i Friends 

Anonymkode: bf15c...bb2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dere som sier at de to ikke er attraktive, hvem er en attraktiv mann i deres øyne?

Anonymkode: e2481...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann med personlighet, varme, utstråling, et varmt smil og gode øyne. Helst skjegg og/eller bart.

Ikke en som ser ut som om han er død på innsiden, sånn som Cole og Dylan ser ut til å være på disse bildene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ukjente for meg. Ingen tiltrekning fra noen av dem. Sur posering.
Altfor unge. De tror nok at det ser kult ut å se slik ut. Jaja... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De var jo utrolig søte som barn da, og kjekke ungdommer, nå er de jo ikke valper lenger og jeg tenker at deres fans er de samme som har vokst opp med de. 

jeg som 40 år syns jeg ikke de er attraktive, men hadde jeg vært 18-20 så tja kanskje. De har grove linjer, pene smil, fine øyne. Hadde definitivt likt dem på den alderen der. 

Anonymkode: 20ba2...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan se at de objektivt sett er "pene" gutter, men de gir meg ingenting ellers. Både fordi de ser for unge ut (jeg er 37), og fordi jeg liker litt "barskere" menn. Jeg foretrekker at de ser ut som menn, kontra gutter. Litt hår på brøstet, glimt i øyet og en personlighet. 

Anonymkode: 47ca6...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene gutter. Det skal de ha. 

Men ikke særlig maskuline? Får litt androgyne vibber av dem. 

Foretrekker menn. 

Anonymkode: e6b12...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke de er attraktive. Jeg har en greie for Diego Luna, og spesielt da han prater. 

Anonymkode: b9226...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...