AnonymBruker Skrevet 13. november #81 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så hvis noen sier skål til deg så stirrer du bare blankt ut i luften og later som ingenting? Anonymkode: 5d8df...e0c Tror du folk går å tanketomt skåler med alle hele tiden? Skål, skål ,skål i alle retninger? Anonymkode: 7cbdd...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #82 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror du folk går å tanketomt skåler med alle hele tiden? Skål, skål ,skål i alle retninger? Anonymkode: 7cbdd...e29 Hun mente vel hvis noen skåner til henne først Anonymkode: 5d8df...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 13. november #83 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så hvis noen sier skål til deg så stirrer du bare blankt ut i luften og later som ingenting? Anonymkode: 5d8df...e0c Nei, men jeg tar ikke insjativ til å skåke heller.... Tullete diskusjon egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #84 Del Skrevet 13. november Pippi Lotta skrev (Akkurat nå): Nei, men jeg tar ikke insjativ til å skåke heller.... Tullete diskusjon egentlig. Det var ikke spørsmål om å ta initiativ. Anonymkode: 5d8df...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #85 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var ikke spørsmål om å ta initiativ. Anonymkode: 5d8df...e0c Hvem bryr seg? Hun skåler, ferdig. Anonymkode: 7cbdd...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #86 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvem bryr seg? Hun skåler, ferdig. Anonymkode: 7cbdd...e29 Det beviser ingenting. Anonymkode: 5d8df...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #87 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det beviser ingenting. Anonymkode: 5d8df...e0c Det er mange som syns byen er vanskelig av både kvinner og menn. Du er ikke alene, om det er det dette handler om. Anonymkode: 7cbdd...e29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 14. november #88 Del Skrevet 14. november Hvis folk lager tråder med premisser som ikke eksisterer, er det helt greit å si fra. Dette er en aldeles merkelig ting å skulle være misunnelig over, men bevares - hvis noen av de ytterst få dette måtte gjelde måtte ytre seg, vær så godt. Det er ikke sånn at selv menn flyr rundt og er "misunnelige" på andre som ligger rundt. Det er sånt man vokser av seg når man er 14. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #89 Del Skrevet 14. november knooters skrev (14 minutter siden): Hvis folk lager tråder med premisser som ikke eksisterer, er det helt greit å si fra. Dette er en aldeles merkelig ting å skulle være misunnelig over, men bevares - hvis noen av de ytterst få dette måtte gjelde måtte ytre seg, vær så godt. Det er ikke sånn at selv menn flyr rundt og er "misunnelige" på andre som ligger rundt. Det er sånt man vokser av seg når man er 14. Hvorfor er det ueksistetende å misunne noe du ikke tørr eller har tilgang til å gjøre? Jeg er misunnelig at noen kvinner har det lett for å komme i kontakt med menn og er litt mer åpen enn meg og sikkert vakrere og flinkere seksuelt. Har vært årevis uten, med ingen tegn på endring med det første. Begynner jo å lure om jeg kommer til å ha sex dette livet eller at jeg blir stresset over at kroppen min blir eldre før det skjer. Rekker heller ikke ha fysisk mulighet til å få barn heller om det ikke skjer noe snart. Vil oppleve romanse før jeg er ufruktbar, er ikke det vanlig? Krever så klart ikke noe av menn. Er bare lei meg fordi jeg er stygg og isolert Anonymkode: 7cbdd...e29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 15. november #90 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er det ueksistetende å misunne noe du ikke tørr eller har tilgang til å gjøre? Jeg er misunnelig at noen kvinner har det lett for å komme i kontakt med menn og er litt mer åpen enn meg og sikkert vakrere og flinkere seksuelt. Har vært årevis uten, med ingen tegn på endring med det første. Begynner jo å lure om jeg kommer til å ha sex dette livet eller at jeg blir stresset over at kroppen min blir eldre før det skjer. Rekker heller ikke ha fysisk mulighet til å få barn heller om det ikke skjer noe snart. Vil oppleve romanse før jeg er ufruktbar, er ikke det vanlig? Krever så klart ikke noe av menn. Er bare lei meg fordi jeg er stygg og isolert Anonymkode: 7cbdd...e29 Folk er som regel ikke misunnelige over ting som står i deres makt. Og, forsåvidt ikke så mye annet, heller. Misunnelse er ikke en voksen-trait. Er du misunnelig på alt mulig av folk for ymse årsaker? Jeg er ikke. Driter i om naboen har Bentley, fint for han. Not my money, og det er min skyld jeg ikke har hans finanser. Og det samme gjelder i datingmarkedet - hvor mange damer jeg har sjans på, er opp til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #91 Del Skrevet 15. november knooters skrev (8 timer siden): Folk er som regel ikke misunnelige over ting som står i deres makt. Og, forsåvidt ikke så mye annet, heller. Misunnelse er ikke en voksen-trait. Er du misunnelig på alt mulig av folk for ymse årsaker? Jeg er ikke. Driter i om naboen har Bentley, fint for han. Not my money, og det er min skyld jeg ikke har hans finanser. Og det samme gjelder i datingmarkedet - hvor mange damer jeg har sjans på, er opp til meg. Misunnelse er en veldig vanlig følelse, også blant voksne. Anonymkode: 995aa...467 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #92 Del Skrevet 15. november knooters skrev (8 timer siden): Folk er som regel ikke misunnelige over ting som står i deres makt. Og, forsåvidt ikke så mye annet, heller. Misunnelse er ikke en voksen-trait. Er du misunnelig på alt mulig av folk for ymse årsaker? Jeg er ikke. Driter i om naboen har Bentley, fint for han. Not my money, og det er min skyld jeg ikke har hans finanser. Og det samme gjelder i datingmarkedet - hvor mange damer jeg har sjans på, er opp til meg. Det er snakk om samhold, romanse, kroppslige behov, ingen bil eller ymse årsak? Jeg er voksen og misunnelig, så? Anonymkode: 7cbdd...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #93 Del Skrevet 15. november knooters skrev (13 timer siden): Hvis folk lager tråder med premisser som ikke eksisterer, er det helt greit å si fra. Dette er en aldeles merkelig ting å skulle være misunnelig over, men bevares - hvis noen av de ytterst få dette måtte gjelde måtte ytre seg, vær så godt. Det er ikke sånn at selv menn flyr rundt og er "misunnelige" på andre som ligger rundt. Det er sånt man vokser av seg når man er 14. Det gjelder jo selvfølgelig de få det gjelder. Bra du skjønte det ☺️ Anonymkode: 5d8df...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 16. november #94 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er snakk om samhold, romanse, kroppslige behov, ingen bil eller ymse årsak? Jeg er voksen og misunnelig, så? Anonymkode: 7cbdd...e29 Deg om det. Jeg kjenner ikke mange som er misunnelige når de har fylt 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #95 Del Skrevet 16. november knooters skrev (2 minutter siden): Deg om det. Jeg kjenner ikke mange som er misunnelige når de har fylt 20. Veldig merkelig omgangskrets du har. Anonymkode: 5d8df...e0c 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #96 Del Skrevet 16. november knooters skrev (13 minutter siden): Deg om det. Jeg kjenner ikke mange som er misunnelige når de har fylt 20. Hvorfor er du så frekk mot meg? Anonymkode: 7cbdd...e29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #97 Del Skrevet 16. november knooters skrev (8 timer siden): Deg om det. Jeg kjenner ikke mange som er misunnelige når de har fylt 20. Det kan godt hende flere er det, men ikke sier det til deg fordi du er dømmende. Anonymkode: 96be3...699 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #98 Del Skrevet 16. november For en rar påstand. Nei er slett IKKE misunnelig, tvert i mot. Det er ingen kunst å drive hor og ha mange ons. Det er ikke noe man trenger jobbe for å klare. Men å ha selvdisiplin, selv respekt, seksual moral, og genser, pluss empati nok til ikke å bruke andre mennesker som en vare for egne ego "perverse" lyster. Det krever mye mer forstand og ryggrad. Å ligge rundt er bare dårskap og uforstand. Du skader mest deg selv og sårer andre. Anonymkode: 0c071...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #99 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (34 minutter siden): For en rar påstand. Nei er slett IKKE misunnelig, tvert i mot. Det er ingen kunst å drive hor og ha mange ons. Det er ikke noe man trenger jobbe for å klare. Men å ha selvdisiplin, selv respekt, seksual moral, og genser, pluss empati nok til ikke å bruke andre mennesker som en vare for egne ego "perverse" lyster. Det krever mye mer forstand og ryggrad. Å ligge rundt er bare dårskap og uforstand. Du skader mest deg selv og sårer andre. Anonymkode: 0c071...c52 Jeg savner sex, har vært singel i fire år nå. Skjønner ikke problemet om man har sex med en annen person som også er inneforstått med at det bare er sex og ikke mer 🤷♀️ Er det perverst å like sex? Anonymkode: 995aa...467 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 17. november #100 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 1.58): Veldig merkelig omgangskrets du har. Anonymkode: 5d8df...e0c Min er ganske normal, men jeg stusser litt over hvem du velger omgås. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå