Gå til innhold

Dere kvinner som er misunnelig på andre kvinner som har mye ONS: Hvorfor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg svarte vel noe sånt som at jeg vanligvis tenker gøy for de, men på dårlige dager kunne føle meg litt misunelig. Jeg er ikke en person som liker ONS, men jeg tenker det må være gøy for de som er det! Så for min del handler det på ingen måtte om at jeg er misfornøyd med noen mann, de "dårlige dagene" kommer heller fordi jeg er singel og kjeder meg. Så er det snak om litt "sjalu", det er ikke noe stort savn for meg eller at jeg er bitter på jenter som har ONS (jeg vet jo at jeg med min personlighet ikke likker det). Heller det at jeg forestiller meg at det ville vært kjekt om jeg vat i stand til å nyte tilfeldig sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg behandler alle menn som er fine folk respektfullt uavhengig av utseende deres, tar gjerne en skål med vedkommende selv om han ikke er kjekk. Men selvsagt ikke sex om jeg ikke er tiltrukket. 

Anonymkode: 8cbf7...579

En skål? Det er ikke det mest krevende i verden, tar ett halvt sekund. 

Anonymkode: 5d8df...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er jeg selv om kvinne i 20-årene med et tresifret anfall ons. Ikke noe jeg går rundt og hverken skryter eller er stolt over. (Aldri hatt et godt forhold til sex, brukt det for følte det var eneste gangen jeg hadde noe verdi, i mitt forrige forhold var det han som var sjefen.. osv)

men kan tenke meg at det de fleste synes er spennende med ons, er at man ikke helt vet hva man går til. er man ute på byen og det bygges opp litt spenning mellom to. dette er vel noe de fleste da gjerne ønsker å ende hjemme med når kjemien er good.

Selv om ons sexen er sjeldent er noe særlig over middels å skryte av heller, og vær forberedt på å gå på en klammakur eller to

men for kvinner gjerne høy sexlyst, selvfølgelig vil vel de også ha mye sex

men uavhengig ons, fuckfriends eller sex i forhold, så er det viktige å ta vare på seg selv, lytte til kroppen, og ha sex med noen som respekterer dine grenser og kommunisere  godt både før, undrer og i etterkant

Anonymkode: d9591...67c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

En skål? Det er ikke det mest krevende i verden, tar ett halvt sekund. 

Men det er da hyggelig gjort, hun er jo kjempe snill. 

Ingen kan kreve nærhet av noen. 

Anonymkode: 7cbdd...e29

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men det er da hyggelig gjort, hun er jo kjempe snill. 

Ingen kan kreve nærhet av noen. 

Skål er en selvfølge, det er det samme som å si hei tilbake til noen som sier hei til deg. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skål er en selvfølge, det er det samme som å si hei tilbake til noen som sier hei til deg. 

Å hva mer forventer du av noen? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å jeg sa hun er snill utifra hva hun skriver, hun opptrer veldig snillt.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det var bare et rart eksempel å bruke siden det å hilse tilbake når noen hilser til deg er en selvfølge. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var bare et rart eksempel å bruke siden det å hilse tilbake når noen hilser til deg er en selvfølge. 

Det er ikke en selvfølge nei, sommer synd. Men må frst kan det være utrygt igså, folk kan jo fort være kort eller bare gå eller se stygt på noen. Det var et normalt utsagn som beskriver det det ble spurt om. Hun er vennlig mot folk og annerkjenner dem, men ligger såklart ikke med noen hun ikke liker. 

Jeg ser ikke hva som er poenget å fortsette denne biten.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke en selvfølge nei, sommer synd. Men må frst kan det være utrygt igså, folk kan jo fort være kort eller bare gå eller se stygt på noen. Det var et normalt utsagn som beskriver det det ble spurt om. Hun er vennlig mot folk og annerkjenner dem, men ligger såklart ikke med noen hun ikke liker. 

Jeg ser ikke hva som er poenget å fortsette denne biten.

Sorry for skrivefeil. Som er synd. På fest*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke en selvfølge nei

Jo det er en selvfølge, jeg vet Norge er et usosialt og introvert land, men selv her regnes det som drittsekk oppførsel å ignorere folk når de hilser på deg.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jo det er en selvfølge, jeg vet Norge er et usosialt og introvert land, men selv her regnes det som drittsekk oppførsel å ignorere folk når de hilser på deg.

Ja, jeg sa ikke at det ikke bar drittsekk oppførsel(Så fremt det ikke er et ekkelt fremstøt noen må avslå, eller noen som er truende(det er fest, det skjer)). Men folk er da istand til å være mye forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selv om mange kvinner kan få ONS lett (i hvert fall så lenge de er ganske unge), kan ikke alle det, og alle blir vi jo eldre og mindre tiltrekkende med åra. Da er det ikke så rart om noen av de mindre tiltrekkende kvinnene er misunnelige på de som har draget?

Anonymkode: 172a4...699

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Selv om mange kvinner kan få ONS lett (i hvert fall så lenge de er ganske unge), kan ikke alle det, og alle blir vi jo eldre og mindre tiltrekkende med åra. Da er det ikke så rart om noen av de mindre tiltrekkende kvinnene er misunnelige på de som har draget?

Anonymkode: 172a4...699

Takk. Er det sexen eller oppmerksomheten det lengtes mest etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det noe galt i å være normalt høfelig da? Det hadde jo vært slemt om hu latet som hun var kjempe gira når hun ikke er tiltruket....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 13.58):

Leste flere kommentarer som sa de er misunnelig på kvinner som har mye ONS med forskjellige menn. Hvorfor? Er det fordi du allerede er i forhold? 

Jeg tror at mange valgte å skrive det i den tråden på grunn hva dem oppfattet at TS var ute etter. 

Som mann er jeg null misunnelig på menn som har hatt mange ONS, og har vanskelig å tro at det faktisk er vanlig hos de fleste menn eller kvinner. Men skjønner godt hvorfor en del kvinner valgte å svare slikt i den tråden. Er uheldigvis alt for mange tråder på KG som er motivert av misogynisme og tull fra manosfæren. Skjønner godt at slikt trigger folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Pippi Lotta skrev (14 minutter siden):

Er det noe galt i å være normalt høfelig da? Det hadde jo vært slemt om hu latet som hun var kjempe gira når hun ikke er tiltruket....

Det er bare ikke noe å trekke frem siden det er en minimums forventning til alminnelig folkeskikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare ikke noe å trekke frem siden det er en minimums forventning til alminnelig folkeskikk. 

Nå ble hun jo spurt hvordan hun oppførte seg, da er det vel vanlig høfelighet å svare på det. Jeg kan forsåvet telle på en hånd antal skåler jeg har hat på byen. Betyr det at jeg er frek med så og si alle jeg møter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Pippi Lotta skrev (Akkurat nå):

Nå ble hun jo spurt hvordan hun oppførte seg, da er det vel vanlig høfelighet å svare på det. Jeg kan forsåvet telle på en hånd antal skåler jeg har hat på byen. Betyr det at jeg er frek med så og si alle jeg møter?

Så hvis noen sier skål til deg så stirrer du bare blankt ut i luften og later som ingenting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg drar alltid alene på byen ved kjærlighetssorg, og det er såre enkelt å få med en kjekkas hjem. Smil, si hei, går som regel bra :) Bare dropp de som der cocky ut!

Anonymkode: 8cbf7...579

Aldri opplevd, jeg går hjem alene uansett. Omtrent uten å ha pratet med noen menn, de er ikke så interessert i å prate med meg 🤷‍♀️

Anonymkode: 995aa...467

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...