Gå til innhold

Dere kvinner som er misunnelig på andre kvinner som har mye ONS: Hvorfor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Misunnelig? De fleste normalt pene kvinner kan få seg så mye ligg de vil. Personlig er jeg og de fleste kvinner mer misunnelig på svært vakre  kvinner som får mange blikk og oppmerksomhet av menn. Sånt utseendet som er eksepsjonelt vakkert, som 1 av hundre har eller der omkring. 

Anonymkode: 30780...404

Hvorfor har du lyst på mange blikk fra menn? 

Anonymkode: 5d8df...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg drar alltid alene på byen ved kjærlighetssorg, og det er såre enkelt å få med en kjekkas hjem. Smil, si hei, går som regel bra :) Bare dropp de som der cocky ut!

Anonymkode: 8cbf7...579

Hvilken type menn er det du går etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

det er absolutt ikke en "flott fyr" som jeg får napp hos (han kan godt være et flott menneske altså, godhjertet og alt det der, men ikke en mann med et bra utseende, for de får nok oppmerksomhet fra penere damer.)

Anonymkode: 19618...b08

Ja æsj jeg føler med deg. Stygge menn er ikke det en vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg drar alltid alene på byen ved kjærlighetssorg, og det er såre enkelt å få med en kjekkas hjem. Smil, si hei, går som regel bra :) Bare dropp de som der cocky ut!

Enkelt for deg. Det er mennesker, man skal snakke med dem, trekke oppmerksomheten til at det blir en samtale fra starten av, gå overens og ha kjemi. Så være trygge og tenne også.

Jeg skjønner ikke hvordan det kan ha så lite betydning at det blir lett. For meg har alt stor betydning. 

Anonymkode: 7cbdd...e29

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det handler om sex, men et ønske om å føle seg attraktiv og at noen har lyst på en. At man er komfortabel nok i sin egen kropp til å vite at man kan, hvis man vil.

Mange kvinner (og menn for så vidt) har et anspent forhold til sex. Om det så handler om hvordan de presterer eller hvordan de ser ut. Kanskje traumer eller følelse av skam. Så da kan det kanskje føre til misunnelse å tenke på at det finnes folk som kan kle av seg og nyte sex uten at de er preget av nervøsitet eller mindreverdighetskomplekser.

Jeg liker ikke tanken på å leve et helt liv uten å ha hatt flere seksualpartnere. Plutselig sitter man der i en alder av 40 og innser at man aldri har fått en orgasme under samleie. Etter å ha vært gift i 10 år med samme mann. Det er nok den gruppen som sitter å dagdrømmer om å ha rotet litt rundt før de slo seg ned. Å ha seksuell erfaring kan også ha en beskyttende funksjon. Fordi man lærer seg å sette grenser og vet hva man liker, hva man kan kreve og forvente. Det er ikke alle som blir behandlet generøst i senga, selv om man deler både hus og barn.

Men jeg kan ikke forstå hvorfor man skal misunne folk som har hatt/har mange ONS hvis alt er på stell. En partner man er tiltrukket av og som man har god sex med. Som man elsker og liker å dele hverdagen med. Da har man jo vunnet jackpoten i livet. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvilken type menn er det du går etter?

Liker klassisk kjekke menn, som også er snille og fine å prate med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Enkelt for deg. Det er mennesker, man skal snakke med dem, trekke oppmerksomheten til at det blir en samtale fra starten av, gå overens og ha kjemi. Så være trygge og tenne også.

Jeg skjønner ikke hvordan det kan ha så lite betydning at det blir lett. For meg har alt stor betydning. 

Enkelt når jeg har kjærlighetssorg ja, for da er jeg ikke emosjonelt tilgjengelig men har fremdeles behov. Er nylig ute av et forhold og etter å ha grått i ukesvis tok jeg på meg finstasen og nøt oppmerksomheten fra menn helgen som var og av han jeg ble med hjem, var en kjekk og flott fyr og ser ikke problemet :) Foretrekker sex i forhold og er ikke misunnelig på ons når jeg har kjæreste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enkelt når jeg har kjærlighetssorg ja, for da er jeg ikke emosjonelt tilgjengelig men har fremdeles behov. Er nylig ute av et forhold og etter å ha grått i ukesvis tok jeg på meg finstasen og nøt oppmerksomheten fra menn helgen som var og av han jeg ble med hjem, var en kjekk og flott fyr og ser ikke problemet :) Foretrekker sex i forhold og er ikke misunnelig på ons når jeg har kjæreste. 

Du forstår hun ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Liker klassisk kjekke menn. 

🙄

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du forstår hun ikke.

Jo, forstod at hun har en annen opplevelse og syn, ville bare forklare hvorfor det er enkelt for meg/andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bra du finner en måte å tolerere kjærlighetssorg på, og synd du har hatt det vanskelig.

Men det er jo ikke sånn at vi alle har denne tilstanden når vi er ute, jeg har foreksempel ingen kjærlighetssorg, heller aldri opplevd å gråte over noen i så mye som 1 dag. Har aldri hatt en slik sorg før. Å nyter heller ingen oppmerksomhet, for det er ikke noe jeg opplever å få. Har aldri hatt ons, og aldri blitt tilbudt eller vært i en situsjon hvor det kunne skjedd heller.

Bra du finner frem tilbake til livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, forstod at hun har en annen opplevelse og syn, ville bare forklare hvorfor det er enkelt for meg/andre.

Apropos enkel 👆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du finner en måte å tolerere kjærlighetssorg på, og synd du har hatt det vanskelig.

Men det er jo ikke sånn at vi alle har denne tilstanden når vi er ute, jeg har foreksempel ingen kjærlighetssorg, heller aldri opplevd å gråte over noen i så mye som 1 dag. Har aldri hatt en slik sorg før. Å nyter heller ingen oppmerksomhet, for det er ikke noe jeg opplever å få. Har aldri hatt ons, og aldri blitt tilbudt eller vært i en situsjon hvor det kunne skjedd heller.

Bra du finner frem tilbake til livet.

Takk ❤️ Men kan det være at du egentlig får det men ikke er mottagelig? For menn merker slikt og tør da som regel ikke komme bort. Kanskje du fremstår utilnærmelig uten å mene det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk ❤️ Men kan det være at du egentlig får det men ikke er mottagelig? For menn merker slikt og tør da som regel ikke komme bort. Kanskje du fremstår utilnærmelig uten å mene det 😊

Hvis en mann som ikke er klassisk pen kommer bort til deg, hvordan behandler du han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei 😅 Trpr egentlig det er et uheldig ansikt som er årsaken.

Vet at dette er vonde tider for deg når du har grått mye, men hvordan får du til å prosessere sorg så åpent at du kan gråte den ut i strekk?

Er det sånn du er naturlig, eller er det noe du gjør for å åpne for at det kommer ut?

Unnskyld om det er å tråkke midt i salaten, syns bare det er vanskelig å få ut sorg. Gråter i sånn 2 min, så er det distrakjson, det kommer aldri ut.

Er det noe du gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en mann som ikke er klassisk pen kommer bort til deg, hvordan behandler du han?

Jeg behandler alle menn som er fine folk respektfullt uavhengig av utseende deres, tar gjerne en skål med vedkommende selv om han ikke er kjekk. Men selvsagt ikke sex om jeg ikke er tiltrukket. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei 😅 Trpr egentlig det er et uheldig ansikt som er årsaken.

Vet at dette er vonde tider for deg når du har grått mye, men hvordan får du til å prosessere sorg så åpent at du kan gråte den ut i strekk?

Er det sånn du er naturlig, eller er det noe du gjør for å åpne for at det kommer ut?

Unnskyld om det er å tråkke midt i salaten, syns bare det er vanskelig å få ut sorg. Gråter i sånn 2 min, så er det distrakjson, det kommer aldri ut.

Er det noe du gjør?

Som regel starter kjærlighetssorg hos meg med magesmerter og angst og null tårer, er litt for vondt å prosessere, så går det noen dager og det kommer ukontrollerte tårer av og på. Er sånn det var nå, gråt til og med foran sjefen forrige uke når hun spurte hvordan jeg har det😅 Men så blir det sjeldnere og går heller over i en generell sorg jeg håndterer uten å gråte.

Men gjør ingenting annet enn å tvinge meg til å føle på følelsene og ikke distrahere. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel starter kjærlighetssorg hos meg med magesmerter og angst og null tårer, er litt for vondt å prosessere, så går det noen dager og det kommer ukontrollerte tårer av og på. Er sånn det var nå, gråt til og med foran sjefen forrige uke når hun spurte hvordan jeg har det😅 Men så blir det sjeldnere og går heller over i en generell sorg jeg håndterer uten å gråte.

Men gjør ingenting annet enn å tvinge meg til å føle på følelsene og ikke distrahere. 

Ånei, forrige uke 💔 Huff, beklager at dette fortsatt er ferskt for deg.

Takk for at du deler, kroppen er en slitsom sak. Du er modig som står i det. Lykke til videre, ønsker deg alt godt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si misunnelig. Har hatt venner som skiftet partner mer enn sokker og jeg er den som sammensatt har vært mest singel. Jeg foretrekker å ha fast partner så jeg slipper å reke på gyn undersøkelse flere ganger i året for å sjekke om det er sykdom med morroen. Og føler at man er friere til å leke med tryggheten som vokser fram. 

Men har opplevd at de som har lange parforhold kan være misunnelig på frihet til valg og prøve seg fram. Teste grenser og finne ut. 

Tenker at det er ganske legitimt å kjenne på den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, forrige uke 💔 Huff, beklager at dette fortsatt er ferskt for deg.

Takk for at du deler, kroppen er en slitsom sak. Du er modig som står i det. Lykke til videre, ønsker deg alt godt 😊

Null problem! Og tusen takk :klem: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...