AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #21 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Leste flere kommentarer som sa de er misunnelig på kvinner som har mye ONS med forskjellige menn. Hvorfor? Er det fordi du allerede er i forhold? Anonymkode: 5d8df...e0c Jeg er ikke MISUNNELIG, men litt beundrende. Har alltid vært stygg, og måtte kjempe for de veldig få menn jeg har hatt i mitt liv. Det må være ganske fint å kunne velge og vrake i menn. Anonymkode: 0e25f...d5d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #22 Del Skrevet 12. november 2024 Misunnelig? Som kvinne hadde det jo vært null problem å ha det slik, om man ønsket. Når jeg i den andre tråden skriver at jeg skulle "levd litt mer", så handler det om at jeg var litt forsiktig den gangen. Såvidt jeg turte å gå på første date med mannen, husker jeg. Nå er jeg eldre, leser signaler bedre, mer trygg i meg selv. Men er så trygg i eget ekteskap at det er uaktuelt å gå for alternativet. Anonymkode: b61b7...d5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #23 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Prøv meg på hva? Hvis du lurer på hvorfor de er misunnelige, så burde du lese en gang til. De fleste skrev ganske utfyllende hvorfor de var misunnelige og hva som lå bak deres misunnelse. Her i tråden tolkes det jo som at omtrent alle i den andre tråden var misunnelig på de mer løsslupne damene fordi de klarer å få seg et ligg. Hvis man tror det, har man faktisk ikke lest så mange av svarene ordentlig. Anonymkode: bf188...aed Jeg så ikke utfyllende svar på hvorfor de var misunnelige. Anonymkode: 5d8df...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #24 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Som kvinne hadde det jo vært null problem å ha det slik, om man ønsket. Anonymkode: b61b7...d5d Det er nettopp derfor jeg spør. Anonymkode: 5d8df...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #25 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det er nettopp derfor jeg spør. Anonymkode: 5d8df...e0c Men jeg har ikke sett en eneste misunnelig kvinne i verken denne tråden, enn den andre? Kun menn som ikke forstår enkle adjektiv. Anonymkode: b61b7...d5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #26 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Men jeg har ikke sett en eneste misunnelig kvinne i verken denne tråden, enn den andre? Kun menn som ikke forstår enkle adjektiv. Anonymkode: b61b7...d5d Hvis jeg linker eksempler, risikerer jeg at denne tråden blir slettet. Det er mot reglene. Anonymkode: 5d8df...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #27 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Leste flere kommentarer som sa de er misunnelig på kvinner som har mye ONS med forskjellige menn. Hvorfor? Er det fordi du allerede er i forhold? Anonymkode: 5d8df...e0c Har aldri vært misunnelig på de. Har prøvd det. Ga meg ingenting. Rimelig kaldt og følelsesløst opplegg. Da tar jeg heller en runde med womanizer’n. Hadde aldri fått orgasme ved ONS. Anonymkode: b5d0c...ae1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #28 Del Skrevet 12. november 2024 Fordi jeg er singel og ikke har ligget eller flørtet med noen på en stund. Har ikke lyst på mange menn, men savner at det skjer noe. Anonymkode: 7cbdd...e29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #29 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men jeg har ikke sett en eneste misunnelig kvinne i verken denne tråden, enn den andre? Kun menn som ikke forstår enkle adjektiv. Anonymkode: b61b7...d5d Jeg skrev jeg var det, så det er du som ikke leste nøye nok. Anonymkode: 7cbdd...e29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #30 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette! Her er en av de viktigste grunnene de fleste oppga i den andre tråden. Pluss at flere manglet selvtillit til å slippe seg løs i senga med fremmede eller menn de ikke følte seg helt trygg på. Likevel klarer så mange her i tråden å lese ut av svarene at damene var misunnnelige på andre damer fordi de klarte å få seg flere ligg, som i at de var misunnelige fordi mennene var villige til å ha sex med dem. Jeg kan ikke huske at noen i den andre tråden nevnte mangel på tilgang som et problem. Det er tydelig at mange sliter veldig med leseforståelse. Anonymkode: bf188...aed Jeg skrev det er mangel på tilgang. Så igjen, det er du som ikke leser. Anonymkode: 7cbdd...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #31 Del Skrevet 12. november 2024 Hvorfor i all verden skulle jeg bli misunnelig på dem som har mye ONS? Vil heller tro at det er en slitsom affære Anonymkode: d6710...8cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #32 Del Skrevet 12. november 2024 Jeg skrev jeg var misunnelig, for jeg kunne godt tenkt meg det. Men jeg aner ikke hvordan jeg går frem. På nettdating har jeg bare møtt på menn som er ute etter forhold, og på byen vet jeg ikke helt hvordan jeg går frem. Få steder man kan dra alene på byen, der blir jeg jo bare sittende alene ved et bord og være et trist skue 😅 Anonymkode: 995aa...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #33 Del Skrevet 13. november 2024 Jeg har mer merket at det er menn som ikke får ons som misunner kvinner som har mye ons. Anonymkode: e82bf...1d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #34 Del Skrevet 13. november 2024 Det var ikke MANGE som skrev at de var misunnelige, var det vel? Lese tråden litt nøyere kanskje? Men ja, selv er jeg nok litt misunnelig på de som har mange ONS som de får noe ut av. Selv er jeg singel, så det har ikke noe med å være i et dårlig forhold å gjøre. Men jeg er ikke attraktiv nok til at menn vil ha sex med meg. Jeg er ikke misunnelig på at de får mye sex, men at de har draget på menn, for det skulle jeg gjerne også hatt. Om du fremdeles tror på myten om at damer bare kan gå ut på gata og plystre så får de sex, vel, prøv å leve en uke i mine sko 😅 Anonymkode: 4a7ab...602 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #35 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det var ikke MANGE som skrev at de var misunnelige, var det vel? Lese tråden litt nøyere kanskje? Men ja, selv er jeg nok litt misunnelig på de som har mange ONS som de får noe ut av. Selv er jeg singel, så det har ikke noe med å være i et dårlig forhold å gjøre. Men jeg er ikke attraktiv nok til at menn vil ha sex med meg. Jeg er ikke misunnelig på at de får mye sex, men at de har draget på menn, for det skulle jeg gjerne også hatt. Om du fremdeles tror på myten om at damer bare kan gå ut på gata og plystre så får de sex, vel, prøv å leve en uke i mine sko 😅 Anonymkode: 4a7ab...602 Ja det er draget på menn. Takk for at du sier det så fint. Anonymkode: 7cbdd...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #36 Del Skrevet 13. november 2024 Tja, som mindre pen kvinne så er jeg misunnelig på alle som blir sjekket opp på byen, det har jeg aldri blitt. Så det er oppmerksomheten, og ikke ONSet i seg selv, jeg er misunnelig på. Det høres jo ganske fint ut å være ei pen jente som blir sjekket opp av en flott fyr, oppvartet hele kvelden, og så ender det med sex. Det er ikke MIN verden, for der er det isåfall jeg som har den oppvartende rollen, og det er absolutt ikke en "flott fyr" som jeg får napp hos (han kan godt være et flott menneske altså, godhjertet og alt det der, men ikke en mann med et bra utseende og utadvendt personlighet, for de får nok oppmerksomhet fra penere damer.) Anonymkode: 19618...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #37 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg skrev jeg var misunnelig, for jeg kunne godt tenkt meg det. Men jeg aner ikke hvordan jeg går frem. På nettdating har jeg bare møtt på menn som er ute etter forhold, og på byen vet jeg ikke helt hvordan jeg går frem. Få steder man kan dra alene på byen, der blir jeg jo bare sittende alene ved et bord og være et trist skue 😅 Anonymkode: 995aa...467 Jeg drar alltid alene på byen ved kjærlighetssorg, og det er såre enkelt å få med en kjekkas hjem. Smil, si hei, går som regel bra Bare dropp de som der cocky ut! Anonymkode: 8cbf7...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #38 Del Skrevet 13. november 2024 Misunnelig? De fleste normalt pene kvinner kan få seg så mye ligg de vil. Personlig er jeg og de fleste kvinner mer misunnelig på svært vakre kvinner som får mange blikk og oppmerksomhet av menn. Sånt utseendet som er eksepsjonelt vakkert, som 1 av hundre har eller der omkring. Anonymkode: 30780...404 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #39 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Fordi jeg er singel og ikke har ligget eller flørtet med noen på en stund. Anonymkode: 7cbdd...e29 Så gjør det da 🤷♂️ Anonymkode: 5d8df...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #40 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men jeg er ikke attraktiv nok til at menn vil ha sex med meg. Jeg er ikke misunnelig på at de får mye sex, men at de har draget på menn, for det skulle jeg gjerne også hatt. Om du fremdeles tror på myten om at damer bare kan gå ut på gata og plystre så får de sex, vel, prøv å leve en uke i mine sko 😅 Anonymkode: 4a7ab...602 Takk for innsikten. Jeg ser at du fikk en nedlatende hjerte emoji av noen, ikke bry deg om det. Anonymkode: 5d8df...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå