Gå til innhold

Typen viste puppen min til broren på FaceTime

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortell din mening. 
I fjor på ferie i Italia ble møtte jeg og ble kjæreste med en kjekk ung italiensk mann

En dag når han var her i mars i år på besøk i Norge hos meg. Han italienske typen kom mot meg mens han 
ringte broren og pekte på puppen min 
og sa «Can I?» Jeg svarte «yes» (Hadde genser på) Og da han tok hånden under puppen og vippet den opp og ned på videochat med sin bror? Jeg skjønner ikke det (Har null erfaring) lol
Hans bror så han ta på intim del. 
Den italienske gutten (Typen) gjorde det mens han smilte og broren hans smilte og lo også

Er dette normalt eller respektfullt 
å gjøre mot ei jenta som gentleman? 
Var ikke ukomfortabel eller noe, bare redd for å bli et objekt, har tenkt på dette lenge. 

Anonymkode: f24e9...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke normalt. Hvor gammel er du?

Anonymkode: 73b7e...385

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen mann med respekt for deg ville gjort noe slikt!

Antar dere har et avstandsforhold, og at han bruker deg for sex - og skryter av det til sin bror og ev. også andre.

Anonymkode: 22293...671

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er ikke normalt og det er respektløst ovenfor deg. Handlingene hans viser at han bryr seg mer om hva han og broren synes er gøy enn om deg.

Og han går laaaangt over grensene dine. Dette er ingen gentleman. Og dette er mer enn nok av grunn til at du burde avslutte forholdet.

Anonymkode: c3de7...3bf

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, det er ikke normalt. Hvor gammel er du?

Shit…skjønner ikke fordi ellers er han så snill og god mot meg. Følte meg som en slags leketøy, jeg er 21 og han er 24! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker bare WHAT THE FUCK.

Det er ikke normalt nei, høres ut som dere er 14 år? For da vil jeg si det er mer "normalt" å gjøre dumme ting som kan få ekstreme konsekvenser.

Anonymkode: 3b366...283

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres sykt ut 

Anonymkode: f570b...5d5

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady Simonette skrev (1 minutt siden):

Shit…skjønner ikke fordi ellers er han så snill og god mot meg. Følte meg som en slags leketøy, jeg er 21 og han er 24! 

Er det vanskelig for deg generelt å sette grenser for deg selv? Er det din manglende erfaring som gjør at du går med på ting som egentlig tråkker over grensene dine? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det vanskelig for deg generelt å sette grenser for deg selv? Er det din manglende erfaring som gjør at du går med på ting som egentlig tråkker over grensene dine? 

Altså ja og manglende erfaring. Jeg har Aspergers og gjør at det er vanskelig å skille healthy eller unhealthy grense. 
Tør ellers å kommunisere med han… 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tenker bare WHAT THE FUCK.

Det er ikke normalt nei, høres ut som dere er 14 år? For da vil jeg si det er mer "normalt" å gjøre dumme ting som kan få ekstreme konsekvenser.

Anonymkode: 3b366...283

Han er 25 voksen mann og broren er nok like gammel. og jeg er 21. Men ja han og broren var nok som «14 år» Don’t get it. 
Jeg har aldri sagt om dette til noen :(
Du har nok rett, OMG…er vel rødt flagg. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady Simonette skrev (9 minutter siden):

Altså ja og manglende erfaring. Jeg har Aspergers og gjør at det er vanskelig å skille healthy eller unhealthy grense. 
Tør ellers å kommunisere med han… 

Ah, det gir litt mer mening. Er det noen som kjenner deg godt av f.eks familie (eller hvis du går til f.eks psykolog) som du kan snakke litt med om grensesetting for deg selv? Jeg kjenner jeg blir litt bekymret på dine vegne hva du kan bli utsatt for av folk som ikke alltid bare har gode hensikter ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ah, det gir litt mer mening. Er det noen som kjenner deg godt av f.eks familie (eller hvis du går til f.eks psykolog) som du kan snakke litt med om grensesetting for deg selv? Jeg kjenner jeg blir litt bekymret på dine vegne hva du kan bli utsatt for av folk som ikke alltid bare har gode hensikter ❤️

Jepp er autismen. Glemte å skrive det i innlegget. Mhh har familie,jeg er close med og en psykolog jeg ringer med ofte. Kan ta å snakke med ho om grensesetting, har egt ikke gjort det. Min far sa at jeg kan kanskje bli voldtatt av en feil person, hvis jeg er slik, nesten likt du sier om hva en kan bli utsatt for med å ikke si stopp. 
Takk for et godt nyttig svar 🥰

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å slå opp, for han er ikke god.

Anonymkode: 76bbc...305

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lady Simonette skrev (5 timer siden):

Du er nok et leketøy i hans øyne også.

Anonymkode: be981...602

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fortell din mening. 
I fjor på ferie i Italia ble møtte jeg og ble kjæreste med en kjekk ung italiensk mann

En dag når han var her i mars i år på besøk i Norge hos meg. Han italienske typen kom mot meg mens han 
ringte broren og pekte på puppen min 
og sa «Can I?» Jeg svarte «yes» (Hadde genser på) Og da han tok hånden under puppen og vippet den opp og ned på videochat med sin bror? Jeg skjønner ikke det (Har null erfaring) lol
Hans bror så han ta på intim del. 
Den italienske gutten (Typen) gjorde det mens han smilte og broren hans smilte og lo også

Er dette normalt eller respektfullt 
å gjøre mot ei jenta som gentleman? 
Var ikke ukomfortabel eller noe, bare redd for å bli et objekt, har tenkt på dette lenge. 

Anonymkode: f24e9...5dc

Hvorfor sa du ja?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (4 timer siden):

Hvorfor sa du ja?

Trodde først det var godt ment og for å vise han har hot dame, men jeg har Aspergers og sier ofte ja til ting uten å vite hva som egentlig skjer, det var så plutselig, jeg tenker i etterid det err kanskje rødt flagg av han å gjør det. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 13.31):

Antar dere har et avstandsforhold, og at han bruker deg for sex - og skryter av det til sin bror og ev. også andre.

Lady Simonette skrev (På 12.11.2024 den 23.44):

Trodde først det var godt ment og for å vise han har hot dame, men jeg har Aspergers og sier ofte ja til ting uten å vite hva som egentlig skjer, det var så plutselig, jeg tenker i etterid det err kanskje rødt flagg av han å gjør det. 

Takk, dette gjør meg skjokkert selv om jeg er så tiltrukket av han og har det gøy :( ❤️

Sex, det kan gi mening fordi han ville stading ha seksuelle økter

Endret av Lady Simonette
Personvern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Lady Simonette skrev (7 timer siden):

Endret av Lady Simonette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke bare mangel på respekt.

Det må være hjerneskade.

Anonymkode: 4cf2a...579

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 2.18):

Dette er ikke bare mangel på respekt.

Det må være hjerneskade.

Anonymkode: 4cf2a...579

Du har rett, og som italiensk? Italienske menn er kjente for og de beste på å respekter damene sine. Ja han brukte ikke hjernecellene, men sædcellene da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...