AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:10 #1 Del Skrevet tirsdag kl 12:10 Jeg hører lyden helt bra, men de jeg snakker med i telefonen klager over at lyden hakker, blir borte osv. Hva kan være galt? Inne på innstillinger på mobildata er det meningen at man skal ha på volte-anrop? (den står påskrudd ihvertfall) Hvis årsaken er at høytalere er skitne er det da på bunnen av mobilen høytaleren er eller er det også det på forsiden av mobilen som er en lang stripe øverst jeg bør vaske? Og hvordan best vaske det? Anonymkode: f1a6c...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:13 #2 Del Skrevet tirsdag kl 12:13 Det kan være dårlig dekning, jeg har dårlig dekning i leiligheten så her hakker det hvis jeg ikke bruker wifi til anrop, og jeg bor midt i oslo. Anonymkode: 6b7e7...920 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:48 #3 Del Skrevet tirsdag kl 12:48 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det kan være dårlig dekning, jeg har dårlig dekning i leiligheten så her hakker det hvis jeg ikke bruker wifi til anrop, og jeg bor midt i oslo. Anonymkode: 6b7e7...920 Hvordan bruker man wifi til anrop? Betaler man noe ekstra da hvis man har wifi i leiligheten? Anonymkode: f1a6c...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:49 #4 Del Skrevet tirsdag kl 12:49 Ta å reset nettverksinnstillingene på telefonen. Anonymkode: 8ddd8...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:52 #5 Del Skrevet tirsdag kl 12:52 For meg var det motsatt av en AB over her. Tale over wifi hakket for andre og jeg måtte sette det av. VoLTE-anrop bør være skrudd på. Anonymkode: 3091b...068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:12 #6 Del Skrevet tirsdag kl 13:12 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvordan bruker man wifi til anrop? Betaler man noe ekstra da hvis man har wifi i leiligheten? Anonymkode: f1a6c...21f Nei da går alle anrop over wifi og ikke mobil nett så koster ingenting, du må gå inn på nettverksinnstillinger, og se om du finner det der. Noen ganger så kan det også hjelpe med restart av telefonen hvis du sliter med dårlig dekning. Anonymkode: 6b7e7...920 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå