Gå til innhold

Mobilen hakker for andre når jeg snakker med de?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hører lyden helt bra, men de jeg snakker med i telefonen klager over at lyden hakker, blir borte osv. Hva kan være galt? 

Inne på innstillinger på mobildata er det meningen at man skal ha på volte-anrop? (den står påskrudd ihvertfall) 

Hvis årsaken er at høytalere er skitne er det da på bunnen av mobilen høytaleren er eller er det også det på forsiden av mobilen som er en lang stripe øverst jeg bør vaske? Og hvordan best vaske det? 

Anonymkode: f1a6c...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være dårlig dekning, jeg har dårlig dekning i leiligheten så her hakker det hvis jeg ikke bruker wifi til anrop, og jeg bor midt i oslo.

Anonymkode: 6b7e7...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det kan være dårlig dekning, jeg har dårlig dekning i leiligheten så her hakker det hvis jeg ikke bruker wifi til anrop, og jeg bor midt i oslo.

Hvordan bruker man wifi til anrop? Betaler man noe ekstra da hvis man har wifi i leiligheten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta å reset nettverksinnstillingene på telefonen.

Anonymkode: 8ddd8...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg var det motsatt av en AB over her. Tale over wifi hakket for andre og jeg måtte sette det av.

VoLTE-anrop bør være skrudd på.

Anonymkode: 3091b...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvordan bruker man wifi til anrop? Betaler man noe ekstra da hvis man har wifi i leiligheten? 

Nei da går alle anrop over wifi og ikke mobil nett så koster ingenting, du må gå inn på nettverksinnstillinger, og se om du finner det der.

Noen ganger så kan det også hjelpe med restart av telefonen hvis du sliter med dårlig dekning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...