Gå til innhold

Tibetansk terrier

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med tibetansk terrier?

Anonymkode: fc146...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(Antar at du spør fordi du lurer på å skaffe en slik en selv)
Anbefaler å bli med i facebook grupper for raser du er interessert i. Mange andre som spør om akkurat dette i slike grupper og det ligger alltid flere individuelle svar i kommentarfeltene. Jeg gjør alltid dette når jeg kommer over raser jeg kunne vært interessert i, både hunder og katter. Vil du heller spørre selv og kanskje har spesifikke spørsmål, fortell hvordan hverdagen din er og hva slags type hund du ser etter (familiehund, kosehund/sofaslækker, turkamerat osv) og si at du kanskje er interessert i å skaffe denne rasen og spør i vei. Jeg har aldri sett noen som har svart på en negativ måte i slike grupper. Får du svar som ikke passer til hvordan livsstilen din er så anbefaler jeg igjen å se etter en annen rase. Sett alltid hundens behov foran ditt eget, dvs om du ikke kan gi hunden det den trenger så er den ikke noe for deg. Lykke til!

Anonymkode: 3cb38...a9c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en morsom blanding med det i og har alltid tenkt jeg ville ha en renraset senere. Pelsstell har endret den tanken 😅Men noe er det på alle raser. Gjør som den over sier, oppsøk miljøer/ grupper for rasen og spør :)

Anonymkode: e8aed...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...