Gå til innhold

Hvorfor er det et "samfunnsproblem" at enkelte menn sliter med å finne en partner/få sex

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, hvorfor skal du høre at du skryter? I disse samtalene forsvarer vi oss alle sammen, nettopp på grunn av vonde opplevelser. Det er ikke et nullsumsspill, men det er ganske opplagt at når noen vender positiv oppmerksomhet mot oss er det bedre enn at ingen gjør det, og at voldtekt mest sannsynlig er verre enn å føle seg usynlig. Men voldtekter og annen kroppsvold er andre jævlige opplevelser igjen, det er ikke det samme som at noen gir deg litt oppmerksomhet som gjør at du føler deg litt mer likt og ikke stygg og ubrukelig.

Det som også er vondt er å få sine opplevelser bagatellisert. For støtte og solidaritet er alfa og omega for å komme seg. Og da kan vi ikke slå ihjel andres opplevelser med våre egne. Og det er hele poenget. Det er selvfølgelig ikke sånn at det er damene som skal avkreves solidaritet. Så mye for fellesskapet og medmenneskelighet liksom. For hvis ikke menn gjør det også, så gir damene beng og tar igjen. Og da får de skylde seg selv.

Anonymkode: 70e0d...71d

Men det er egentlig ikke behov for ytterpunkter, konkurranser eller å slå ned på noen for å diskutere at det er vondt og vanskelig å være alene, være ensom, føle seg usynlig, føle seg tråkket på, med mer av vondt og vanskelig. At mange menn har det vondt og vanskelig betyr ikke at alle kvinner har det bra. Ikke at alle kvinner har det bedre engang. Det er ingen konkurranse angående å ha det verst. Det er også både kvinner og menn som har det helt vidunderlig. Ok bra nok til å være tilfreds iallefall. 

Mine venninner vet om mine livserfaringer, og det har aldri vært en konkurranse om å ha det verst i det at vi kan bruke våre livserfaringer til å møte hverandre i hva som er vondt og vanskelig, og glede oss over det som er godt. 

Du har helt rett. Kvinner kan ikke avkreves em solidaritet som ikke gjengjeldes. Hvis ikke menn er villig til det andre veien også vil kvinner mest reagere med irritasjon og avvisning. Ikke minst fordi jeg har en viss følelse av at kvinner flest allerede føler seg noe på minus angående hvor mye forståelse de opplever fra menn vs hvor mye forståelse de har gitt menn. Det er enda vanskeligere å gi mye når man allerede er på minus i å holde en viss balanse i ting, og andre part ikke engang gir deg anerkjennelse for forståelse som allerede gis. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Doolittle skrev (8 timer siden):

At en del menn enten ikke har hatt sex eller har hatt mindre sex enn de skulle ønske seg er da ikke noe nytt fenomen. Det har alltid vært sånn. Incel-forestillingen om en fortid hvor "alle" menn fikk pult er jo ikke reell. Den fortiden har aldri eksistert. Den eneste forskjellen er at nå har folk sosiale medier slik at de kan snakke sammen både om hvor mye og lite de får pult. Det er så klart like mye juging som før, men når folk bare sitter bak skjermen tar de av en eller annen grunn løgnene oftere for god fisk enn de gjorde tidligere når "alle" visste hvem som jugde og smurte tjukt på. Problemet er ikke noen menns ikke-eksisterende sexliv. Problemet er et samfunn hvor det forventes at alle kan/bør kunne pule så mye de vil fordi "sånn var det før" i en eller annen fantasifortid.

Problemet er vel at det er flere unge menn som ikke har hatt sex nå enn før.

Det er altså færre med damedrag og færre menn å velge i for damene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (2 timer siden):

Jeg var såpass heldig antagelig at jeg ble regnet som en attraktiv ung kvinne da jeg var ung, men dette som er uthevet er helt reelt hva jeg ofte savnet mest som ung kvinne. Joda menn kikket på meg. Ikke bare kikket heller dessverre, men klådde også altfor ofte. 

Så hvordan kunne jeg da føle på et veldig intenst savn etter det jeg uthevet? Jo fordi det var kroppen min menn kikket på, siklet etter og til og med grabbet ugreit etter. Meg som individ var det ekstremt lite interesse for. Jeg ble betraktet som en pen ting å ønske å stikke pikken i, og måtte verne meg mot dette, mens jeg inderlig savnet å bli sett som individ og ikke som knulleting. Menn brydde seg helt ærlig ikke om hvem jeg var som person. Interessen var ikke på det. Jeg kunne like godt ikke hatt en hjerne eller et hjerte angående 99,99% av oppmerksomhet jeg fikk. 

At 99,99% av menn som ga meg interesse var interessert i kroppen og hva jeg hadde mellom bena, jeg var kun et sexobjekt for dem, var ikke noe hyggelig, det var trist og ekkelt til skummelt. Det hendte jeg stilte menn jeg hadde datet, som ønsket ny date, tre enkle spørsmål om meg, bare for å sjekke om de hadde såpass interesse for meg som person at de hadde fått med seg tre vesentlige kjernefakta. Det var helt reelt så lite interesse for meg som person at menn feilet på å kunne svare. Det er på ingen måte noe kjekt. 

Denne traff hos meg. Kan kjenne igjen den følelsen av å ønske å bli sett som menneske, at en mann skulle forstå hvilke unike kvaliteter jeg hadde og hvor verdifull jeg var, men alt jeg fikk var å bli vurdert som et stykke kjøtt. Sånn opplevde jeg det å være ung og veldreid med et pent ansikt. 

Husker så godt hvordan jeg ble bedt ut på middag av en bekjent av en bekjent som jeg møtte på en romjulsfest. Utrolig interessant mann. Virket seriøs og engasjert. Vi hadde en del felles interesser og jeg ble veldig begeistret. Daten var veldig bra, og han kjørte meg hjem, kysset meg og dro. Jeg tenkte at det var bra, at det lovet godt. Så gikk det vel en times tid og jeg fikk en sms fra han. Før jeg åpnet den tenkte jeg at han sikkert ville sende en hyggelig godnatt-melding, men det var ikke helt det... Meldingen var "Send et bilde av den deilige rumpa di, så jeg har noe å runke til. "Ikke akkurat et "Takk for en hyggelig kveld. Jeg liker deg veldig godt og har lyst til å treffe deg igjen." 

Det verste er at jeg, i min desperasjon etter å bli sett og likt, sendte det bildet. Og jeg følte meg så jævlig ekkel og verdiløs. Traff han én gang til og så innså jeg at jeg bare var kjøtt for ham. Noe han kunne fantasere om når han runket. 

Jeg traff heldigvis en bra mann etterhvert. Og nå er jeg både gråhåret, middelaldrende og formene har flyttet seg til andre, litt mindre tiltalende plasser. Og det er deilig. 

• Hjerte 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (4 minutter siden):

Problemet er vel at det er flere unge menn som ikke har hatt sex nå enn før.

Det er altså færre med damedrag og færre menn å velge i for damene.

Det er mange menn som ønsker kvinner med lite seksuell erfaring, så det at kvinner er selektive er vel en god ting for menn? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HMK skrev (43 minutter siden):

Denne traff hos meg. Kan kjenne igjen den følelsen av å ønske å bli sett som menneske, at en mann skulle forstå hvilke unike kvaliteter jeg hadde og hvor verdifull jeg var, men alt jeg fikk var å bli vurdert som et stykke kjøtt. Sånn opplevde jeg det å være ung og veldreid med et pent ansikt. 

Husker så godt hvordan jeg ble bedt ut på middag av en bekjent av en bekjent som jeg møtte på en romjulsfest. Utrolig interessant mann. Virket seriøs og engasjert. Vi hadde en del felles interesser og jeg ble veldig begeistret. Daten var veldig bra, og han kjørte meg hjem, kysset meg og dro. Jeg tenkte at det var bra, at det lovet godt. Så gikk det vel en times tid og jeg fikk en sms fra han. Før jeg åpnet den tenkte jeg at han sikkert ville sende en hyggelig godnatt-melding, men det var ikke helt det... Meldingen var "Send et bilde av den deilige rumpa di, så jeg har noe å runke til. "Ikke akkurat et "Takk for en hyggelig kveld. Jeg liker deg veldig godt og har lyst til å treffe deg igjen." 

Det verste er at jeg, i min desperasjon etter å bli sett og likt, sendte det bildet. Og jeg følte meg så jævlig ekkel og verdiløs. Traff han én gang til og så innså jeg at jeg bare var kjøtt for ham. Noe han kunne fantasere om når han runket. 

Jeg traff heldigvis en bra mann etterhvert. Og nå er jeg både gråhåret, middelaldrende og formene har flyttet seg til andre, litt mindre tiltalende plasser. Og det er deilig. 

❤️

Vi har vel knapt lov å si det, men ja slikt var veldig sårt og vondt, og ja det er vidunderlig deilig. 

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (5 timer siden):

Det er mange menn som ønsker kvinner med lite seksuell erfaring, så det at kvinner er selektive er vel en god ting for menn? 

Jeg drodler litt.

Kvinner skal være selektive, seleksjonen har kanskje endret seg og siden det er såvidt mange stygge menn sett fra kvinners synspunkt må det ha vært andre kriterier som har telt mer tidligere.

Menn velger også, men de må ha draget skal det bli til noe. Jeg tror det må ha vært relativt få menn da kvinners utseende er relativt likt vurdert fra både menn og kvinner. 

Hvorvidt en kvinne har lite seksuelle erfaringer vil avhenge av om hun er lite seksuelt interessert.  Lavt antall partnere som endel menn er interessert i kan tyde på at hun er monogam.

Fioljenta er et eksempel på ei monogam dame med stor seksuell interesse og utforskertrang  og etterhvert erfaring.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det du må erkjenne er at menn bruker biologi for å fremheve seg selv og bygge identitet, og det faktisk først og fremst. Det har damene erkjent for århundrer siden og du klarer ikke overbevise oss om noe annet. Biologi my ass, dere gir pokker i blomster. Kvinner tar gjerne etter menn, men ikke omvendt. Det speiler først og fremst menns avstandtagen fra damenes bilde og det som menn legger i det. Damer tar ikke samme avstand fra menn. Hva det betyr er opplagt for de fleste damer. Ingen sier menn og kvinner er helt like. Hvorfor skulle vi det, når ingen er like? Jeg hindrer verken gutteturer, bilskruing, biff eller what not. Jeg gidder bare ikke dette skrytet deres, når vi veit at dere alltid gir oss en kjipere beskrivelse enn deres, som dere bare later som er annerledes, men men som vi vet dere mener er bedre. I tillegg legger dere press på dere selv om andre menn når dere ikke når opp til tegninga deres. Når selv menn med menneskelige, skjelvende nerver snakker om at naturen har laget dem av biff, aggressivitet og selvtillit, da blir det for dumt. At menns utfordringer skal tas på alvor, er ikke det samme som at noen skal redde dette bildet. Dere er mennesker. Ferdig med det.

Testosteron er grunnen til aggressivitet, det er ikke noe som kan prates eller ønskes bort. Samtidig som det er ekstremt viktig for helsa.

Anonymkode: fc3c1...d70

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Testosteron er grunnen til aggressivitet, det er ikke noe som kan prates eller ønskes bort. Samtidig som det er ekstremt viktig for helsa.

Det kan dere pleie mellom dere og på tik tok, lese artikler om etc, snakke om i forbindelse med viktige helsegreier i stedet for å rope det ut til alle andre som skryt og definisjon Ingen kvinner er fremmede for aggressjon. Da hadde feks ikke damer snakket åpenbar dritt om menn eller deltatt i kulturkrig på samme måte som dere. Hvis dere vil bli tatt på alvor så er det de konkrete opplevelsene deres dere må fremheve, i stedet for å late som at damer ikke kan kjenne seg igjen i dere, eller når de gjør det avvise det fordi dere alltid skal fremheve at dere er heftigere enn damer på alle måter. Ikke bare prøver dere å ta fornuften og gi oss følelsene. Når dere først innrømmer følelser, så skal de være størst også. Alle damer hører at det først og fremst er flexing og ikke egentlig noen sans for fakta i dette tilfellet. Det er ikke noe å diskutere engang.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Da får andre menn gå i tog for dem. Slik som vestlige kvinner går i tog for muslimske kvinners rettigheter. 

Anonymkode: 3bc37...dd8

Er feminisme for kvinner eller for mennesker? Som mann, burde jeg holde meg unna feminisme?

Anonymkode: 29ba7...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (7 timer siden):

Men det er egentlig ikke behov for ytterpunkter, konkurranser eller å slå ned på noen for å diskutere at det er vondt og vanskelig å være alene, være ensom, føle seg usynlig, føle seg tråkket på, med mer av vondt og vanskelig. At mange menn har det vondt og vanskelig betyr ikke at alle kvinner har det bra. Ikke at alle kvinner har det bedre engang. Det er ingen konkurranse angående å ha det verst. Det er også både kvinner og menn som har det helt vidunderlig. Ok bra nok til å være tilfreds iallefall. 

Mine venninner vet om mine livserfaringer, og det har aldri vært en konkurranse om å ha det verst i det at vi kan bruke våre livserfaringer til å møte hverandre i hva som er vondt og vanskelig, og glede oss over det som er godt. 

Du har helt rett. Kvinner kan ikke avkreves em solidaritet som ikke gjengjeldes. Hvis ikke menn er villig til det andre veien også vil kvinner mest reagere med irritasjon og avvisning. Ikke minst fordi jeg har en viss følelse av at kvinner flest allerede føler seg noe på minus angående hvor mye forståelse de opplever fra menn vs hvor mye forståelse de har gitt menn. Det er enda vanskeligere å gi mye når man allerede er på minus i å holde en viss balanse i ting, og andre part ikke engang gir deg anerkjennelse for forståelse som allerede gis. 

Jeg er enig med deg i dette, men vi er altfor vant til å fremheve våre egne opplevelser når andre kommer med sine, særlig på Internett. Og vi hjelper hverandre heller sjeldent til noen bedre forståelse, men finner de verste innleggene og går til krig i stedet for å se på de innleggene som kanskje sier noe om det som ligger under. Det betyr ikke at vi ikke skal gå i rette med drit, men at når noen inviterer til å høre på vanskelighetene våre, så kan vi kanskje tenke oss om både en og to ganger før vi hopper over det innlegget som kan være inngangsport og som faktisk sier noe ekte og stille noen spørsmål videre så vi faktisk lærer litt mer.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (1 time siden):

Jeg drodler litt.

Kvinner skal være selektive, seleksjonen har kanskje endret seg og siden det er såvidt mange stygge menn sett fra kvinners synspunkt må det ha vært andre kriterier som har telt mer tidligere.

Menn velger også, men de må ha draget skal det bli til noe. Jeg tror det må ha vært relativt få menn da kvinners utseende er relativt likt vurdert fra både menn og kvinner. 

Hvorvidt en kvinne har lite seksuelle erfaringer vil avhenge av om hun er lite seksuelt interessert.  Lavt antall partnere som endel menn er interessert i kan tyde på at hun er monogam.

Fioljenta er et eksempel på ei monogam dame med stor seksuell interesse og utforskertrang  og etterhvert erfaring.

Jeg vil føye til noe. Jeg tror ikke damer synes menn er styggere. Jeg tror en del av de er mettet på utseendemessig oppmerksomhet og derfor lett kan bli irritert i stedet for å oppleve seg som likt når de blir sett på, i motsetning til en del menn, som ennå føler seg spesielle når de får oppmerksomhet. I stedet merker nok en del damer mange menns søkende blikk, og hvordan noen av dem farer fra kvinne til kvinne. Da kjenner hun ingenting når blikket lander på henne og får et smil.

Så endrer kvinners "smak" seg når de utdanner seg, de vurderer en del menn under seg når de besøker distriktene. Jeg er faktisk sikker på at denne overlegenheten finnes, ikke at alle gjør det, men mange. Det er damenes fordommer og de bør bli utfordret. Det er ekkelt.

Dessuten insisterer vi ennå på at menn skal være takknemlig for å være en som kan dra damer. For damer skal liksom være det peneste kjønnet. Noen menn tenker til og med at det er rart at "kvinner nedlater seg til å ha sex med menn." Det kan virkelig ikke være noe ok å føle seg stygg av den enkle grunn at man er mann. Og det er heller ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er feminisme for kvinner eller for mennesker? Som mann, burde jeg holde meg unna feminisme?

Kvinner bør gå i tog solidaritet med menn, og omvendt. Det mener jeg. Man finner alltids en fane å støtte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller litt mot den innesluttede ikke amorøse usjarmerende Ola nordmann og kjenner meg litt igjen i den beskrivelsen. Tipper mange kvinner faller for menn med et aktivt sosialt liv der tingenes tilstand tar seg bra ut utad, og at mannen er smidig å ha med å gjøre.

Klesstil, eller mangel på dette kan også besegle et mannfolks skjebne før tiden.

Likestilling teller dessverre også negativt med tanke på å "få seg noe" da damer for tiden har alt for høy "markedsverdi" rent historisk sett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det du må erkjenne er at menn bruker biologi for å fremheve seg selv og bygge identitet, og det faktisk først og fremst. Det har damene erkjent for århundrer siden og du klarer ikke overbevise oss om noe annet. Biologi my ass, dere gir pokker i blomster. Kvinner tar gjerne etter menn, men ikke omvendt. Det speiler først og fremst menns avstandtagen fra damenes bilde og det som menn legger i det. Damer tar ikke samme avstand fra menn. Hva det betyr er opplagt for de fleste damer. Ingen sier menn og kvinner er helt like. Hvorfor skulle vi det, når ingen er like? Jeg hindrer verken gutteturer, bilskruing, biff eller what not. Jeg gidder bare ikke dette skrytet deres, når vi veit at dere alltid gir oss en kjipere beskrivelse enn deres, som dere bare later som er annerledes, men men som vi vet dere mener er bedre. I tillegg legger dere press på dere selv om andre menn når dere ikke når opp til tegninga deres. Når selv menn med menneskelige, skjelvende nerver snakker om at naturen har laget dem av biff, aggressivitet og selvtillit, da blir det for dumt. At menns utfordringer skal tas på alvor, er ikke det samme som at noen skal redde dette bildet. Dere er mennesker. Ferdig med det.

Nettopp. "Menn er biologisk sterkere enn kvinner, derfor skal kvinner gjøre husarbeid og barnepass, og menn skal klippe gress og skifte hjul på bilen (les: noe som tar betraktelig mindre tid og er mer gøy å utføre)". "Menn er smartere enn kvinner, derfor skal kvinner være hjemme, rydde og passe barn (les: ikke skape noen verdier, og være 100 prosent avhengig av mannen økonomisk), mens menn skal bygge karriere og utvikle seg (les: skape verdier og ha økonomisk frihet)". "Menn har høyere sexlyst enn kvinner, og er biologisk programmert til å få mest mulig avkom med flest mulig (les: kvinner skal være jomfruer, mens menn kan ligge rundt, også i ekteskapet - de er jo polygame av natur, må vite)". 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ThereGoesBob skrev (4 minutter siden):

Heller litt mot den innesluttede ikke amorøse usjarmerende Ola nordmann og kjenner meg litt igjen i den beskrivelsen. Tipper mange kvinner faller for menn med et aktivt sosialt liv der tingenes tilstand tar seg bra ut utad, og at mannen er smidig å ha med å gjøre.

Klesstil, eller mangel på dette kan også besegle et mannfolks skjebne før tiden.

Likestilling teller dessverre også negativt med tanke på å "få seg noe" da damer for tiden har alt for høy "markedsverdi" rent historisk sett.

Det var ikke slik at menn tidligere kunne pule rundt på de damene de likte. Overhodet ikke. Tidligere måtte menn GIFTE SEG for å få sex i det hele tatt. Med samme dama hele livet. Kom du fra fattige kår, var fra feil familie, hadde feil yrke osv, så var det ikke sikkert at du fikk gifte deg i det hele tatt. Dagens menn vil ikke gifte seg, mange vil ikke engang å etablere et ordentlig forhold før de puler. 

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kvinner bør gå i tog solidaritet med menn, og omvendt. Det mener jeg. Man finner alltids en fane å støtte.

Ja. Men toget for menn må startes av menn selv. Så hiver vi oss på.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selvfølgelig. Men i motsetning til hanndyr, har du som mann noe som heter intellekt. Du har impulskontroll og rasjonalitet.

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (1 time siden):

Jeg drodler litt.

Samtidig er mange kvinner som lever i årevis i sølibat som single, gjør det fordi de er uinteressert i sex. Da bør ikke mennene klage på at det ikke er sex i ekteskapet. Du har valgt en dame som fint kan gå uten sex i mange år, så klager du på at hun har null interesse for sex? What you see is what you get.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja. Men toget for menn må startes av menn selv. Så hiver vi oss på.

Kvinnene kan godt starte det for min del, men jeg tviler på at gutta i første omgang begynner å gå i et tog som er startet av damer for menn. Nå har vi faktisk klart å opparbeide en større bevissthet for mannsdagen, så jeg vi tippe togene også kommer. Da skal jeg gå som jeg går i kvinnetog. Ritualer funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Example skrev (8 timer siden):

Det man må erkjenne er at det er biologiske forskjeller på menn og kvinner. Vi har i Norge nærmet hverandre kulturelt på tvers av kjønn ved endring i rollene, noe son jeg tenker er bra. Samtidig tror jeg ikke man skal glemme at biologien spiller en rolle. Det blir gjerne tydelig når man ønsker at det motsatte kjønn skal løse et problem på samme måte som man selv ville løst det. 

Der jeg synes vi ser er at en del menn føler at deres naturlige væremåte ikke har noe aksept i dagens samfunn. Noe av det er bra, men samtidig går man kanskje for langt i å begrense det. 

Det blir litt som konene og kjærestene som ikke skjønner hvorfor de får være med på guttetur. De forstår ikke at menn ønsker rom for å være menn uten det skal tilpasses kvinner.

Næringslivstopper vil gjerne privatisere oppsiden og sosialisere nedsiden - når ting går bra henter de ut stort overskudd, når ting går dårlig ber de staten om å redde dem.

Sånn oppleves kjønnsdebatten også ofte. Som mann så ser man at når kvinner tjener mindre enn menn så er det alltid pga «patriarkatet» som trykker dem ned (offer for eksterne omstendigheter), aldri fordi kvinner velger trygge jobber i det offentlige, er mye syke og dårlige til å forhandle. Når menn havnet i fengsel 10x oftere enn kvinner så er det pga «dårlige menn» (interne feil) aldri fordi livet er brutalt mot tapermenn eller fordi lover og rettvesen er rigget mot oppførsel som kanskje er mer naturlig for menn.

Mennesker er mottagelig for kulturell påvirkning. Jeg er ganske sikker på at menn i gjennomsnitt er forskjellig fra kvinner i gjennomsnitt uavhengig av kultur («natur» eller «biologi») litt som at det er veldig vanskelig å få en homofil person til å bli en heterofil person bare med pisk og gulrot.

I et samfunn hvor vi later som om alle er like, men hvor vi beviselig ikke er det så gir det kanskje mening å prøve å «vri» kulturen til at ganske mange menn ikke får seg dame, prøve å finne mening på annen måte. Eller prøve å redusere overskuddet av menn via innvandring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...