Gå til innhold

Hvorfor er det et "samfunnsproblem" at enkelte menn sliter med å finne en partner/få sex

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Bimbo skrev (1 minutt siden):

Tilfeldig sex med en som ikke er interessert i deg som menneske og du ikke tenner noe spesielt på gir ikke nytelse for kvinner. Sex med menn som forfører deg og ghoster deg fordi du ikke er god nok gir ingen bekreftelse. Hva er det som gjør denne tilgangen på sex til et argument for at det er lettere å være singel «taper-kvinne» enn «taper-mann»

Spør du meg så er det å vite at menn du er interessert i kan komme til å lure deg for å då ligge med deg et like stort minus for kvinner som ingen sex er for menn.

Nettopp. Tilbud og etterspørsel. Menn må tilby kvinner noe kvinner vil ha, for å få tilbake det de vil ha. Hvis menn utelukkende tilbyr noe kvinner IKKE vil ha, får de heller ikke noe tilbake. Sånn er det bare. For de aller fleste kvinner er tilfeldig sex ikke noe de ønsker.

Anonymkode: 3bc37...dd8

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan man da si at en kvinne som har krav om at mannen har høyere sosioøkonomisk status også er veldig usikker og mangler emosjonell intelligens? 

Jeg er enig i at syting og klaging er veldig uattraktivt. Men dette forekommer fra begge sider. Menn klager over at de ikke får sex, og kvinner klager over at det ikke finnes noen gode menn. Og resultatet vil naturligvis bli at flere ender opp alene, om de så til slutt ønsker dette selv eller om det er ufrivillig. 

Enkelt sagt, jo flere krav man har til en partner, jo flere krav må man forvente å kunne innfri. Men om man man har en lang kravliste og et av kravene på listen er at mannen ikke skal ha en lang liste med krav. Da har man egentlig allerede tatt valget om å være alene. For krav møter krav. Des færre krav man har, des færre krav møter man.

Dette går naturligvis begge veier

Anonymkode: 95593...81d

Hva som bygger seg på grunnlaget for dette kan jeg ikke svare på fordi at det er ikke noe som jeg tenker over. Jeg er meg, jeg har de tankene og refleksjonene rundt mitt verdigrunnlag, hva som mine ønsker er i en partner. En mann som fremstår opptatt av hvor mange jeg har ligget med opplever jeg som veldig kontrollerende og nedlatende til meg. Hvis jeg er utelatt som en personlige partner og skal vurderes opp over min seksuelle fortid, fremfor den jeg er som person, istedenfor den jeg er som menneske, med mine ambisjoner, mine mål, mine ønsker, mine verdier så ja, da er ikke det interessant for meg. 

Hva andre tenker på i forhold til høyere sosioøkonomisk status og deres grunnlag til å tenke på det, er noe som de får uttale seg om. Det er ikke noe jeg kan svare på fordi det er ikke mine ønsker. 

Derimot så har jeg satt en grense for hva jeg ønsker og jeg er heller singel enn å gi meg på den listen. Jeg har fått døren slengt i ansiktet ufattelig mange ganger, blitt avvist, og det er helt greit. Jeg ønsker ikke noen som ikke ønsker å være sammen med meg, men jeg ønsker meg en som liker meg for den jeg er, hele meg. På samme måte, som menn, når de setter seg ned og klager over at de er single og er ensomme så handler det ikke om manglende alternativer, men at de ikke har funnet noen som har de kravene som de trenger i et forhold - OG da må man faktisk EIE den situasjonen med at "JA, jeg har hatt muligheter, men jeg velger å være singel" istedenfor å klage over at kvinner er dumme, ubrukelige, passer seg ikke, trenger ikke. 

Anonymkode: 773da...75a

• Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

går det ikke an å dra til det aktuelle landet selv? :P 

Anonymkode: c6820...ce1

Tror flere av disse mennene og deres holdninger hadde trivdes godt i Iran, Saudi Arabia, USA, Irak.

Irak snakker vel om å åpne for og kunne gifte seg med 9 år gamle jenter? Da kan disse mennene være med å skape sin helt perfekte lille kone. Drømmeverden.

Anonymkode: 272d5...0af

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men om du hadde spurt en mann om det, så hadde det vært greit det også. Så kan han velge om slike spørsmål gjør at du blir uaktuell for han 😊

Jeg tenker at alt av spørsmål er greit. Men man må forvente at spørsmålet kan gjøre deg uaktuell.

Jeg har selv få partnere. Jeg kunne allikevel aldri datet en fyr som spurte meg om det eller ville vite hvor mange/få. Som du sier, så viser det noen holdninger til seksualitet som gjør at han ikke ville vært kompatibel med meg.

Anonymkode: 9626d...cdd

Det er jeg helt enig med. Spørsmål er med på å avsløre verdier og holdninger. 
Men poenget var å få frem den verden mange menn opplever, og som det blir forventet at man skal akseptere. Det er menn som må bli bedre, bli voksen, ta seg sammen. Kvinnen skal ikke endre på noe.

At verdisynet og holdningene som går på at kvinnen søker oppover skal være allment akseptert. Noe som ikke er viktig for menn. Men de holdningene og verdiene en mann kommer med hvor f.eks antall sexpartnere er forkastelig og tegn på det ene og det andre, usikkerhet eller kvinnehat. Men det er jo virkelig ikke slik. 

Jeg har i alle fall mye lettere for å respektere en kvinne som anerkjenner at menn og kvinner er opptatt av ulike ting. At vi er forskjellige. Jeg har store vanskeligheter med å respektere en kvinne som anser det hun er opptatt av som det eneste riktige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men om du hadde spurt en mann om det, så hadde det vært greit det også. Så kan han velge om slike spørsmål gjør at du blir uaktuell for han 😊

Jeg tenker at alt av spørsmål er greit. Men man må forvente at spørsmålet kan gjøre deg uaktuell.

Jeg har selv få partnere. Jeg kunne allikevel aldri datet en fyr som spurte meg om det eller ville vite hvor mange/få. Som du sier, så viser det noen holdninger til seksualitet som gjør at han ikke ville vært kompatibel med meg.

Det jeg også tenker er at det er en del private spørsmål som du rett og slett ikke spør om i starten av en relasjon. Det føles invaderende og nedlatende. Det er ting som utvikler seg over tid, som man kan snakke om sammen dersom det passer seg. Av samme grunn som jeg aldri har spurt et menneske om hva han/hun tjener fordi dersom de ønsker å si det til meg så er det kult, men jeg har ingen intensjoner om å presse privat informasjon ut av et menneske - det er han/hennes valg. 

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det jeg også tenker er at det er en del private spørsmål som du rett og slett ikke spør om i starten av en relasjon. Det føles invaderende og nedlatende. Det er ting som utvikler seg over tid, som man kan snakke om sammen dersom det passer seg. Av samme grunn som jeg aldri har spurt et menneske om hva han/hun tjener fordi dersom de ønsker å si det til meg så er det kult, men jeg har ingen intensjoner om å presse privat informasjon ut av et menneske - det er han/hennes valg. 

Jeg ville aldri spurt en kvinne om hvor mange sexpartnere hun har hatt før meg, med mindre hun hadde spurt hvor mye jeg tjener. Jeg ville aldri spurt om vekten hennes om hun ikke spurte meg om høyden min. Jeg ville aldri kommet med en liste med krav, med mindre hun kom med en liste med krav

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg helt enig med. Spørsmål er med på å avsløre verdier og holdninger. 
Men poenget var å få frem den verden mange menn opplever, og som det blir forventet at man skal akseptere. Det er menn som må bli bedre, bli voksen, ta seg sammen. Kvinnen skal ikke endre på noe.

At verdisynet og holdningene som går på at kvinnen søker oppover skal være allment akseptert. Noe som ikke er viktig for menn. Men de holdningene og verdiene en mann kommer med hvor f.eks antall sexpartnere er forkastelig og tegn på det ene og det andre, usikkerhet eller kvinnehat. Men det er jo virkelig ikke slik. 

Jeg har i alle fall mye lettere for å respektere en kvinne som anerkjenner at menn og kvinner er opptatt av ulike ting. At vi er forskjellige. Jeg har store vanskeligheter med å respektere en kvinne som anser det hun er opptatt av som det eneste riktige. 

Min erfaring på dette her er at dette er noe som menn tenker over og er veldig opphengt i - på mange måter så har jeg inntrykk av at mange menn baserer seg sin egen verdi på dette og tror at det er noe som mange kvinner er veldig opptatt av, men de fleste kvinner gir faen i.  Selvfølgelig, så har de noen som er veldig, veldig opptatt av det, men om du har havnet i de kretsene der du bare finner seg kvinner som tenker at du er en fin lommebok så er det på tide å finne seg en ny krets og kanskje revurdere litt hvordan du kommer i kontakt med mennesker. Jeg husker jeg traff en mann som snakket mye om at kvinner bare ønsket  han for lommeboken hans, men samtidig så snakket han hele tiden om hvor rik han var, hvor bemidlet han var, hvor mye han sto på og sparte, hvor flink han var med penger, hvor mye han spanderte og ga til andre. Munnen hans gikk i et kjør om penger.. Han hadde basert hele livet sitt på penger.. for ordens skyld, så er jeg mer bemidlet enn han. Og da når du holder på sånn så skremmer du vekk andre og lander der at du tiltrekker deg det som du tror du er. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring på dette her er at dette er noe som menn tenker over og er veldig opphengt i - på mange måter så har jeg inntrykk av at mange menn baserer seg sin egen verdi på dette og tror at det er noe som mange kvinner er veldig opptatt av, men de fleste kvinner gir faen i.  Selvfølgelig, så har de noen som er veldig, veldig opptatt av det, men om du har havnet i de kretsene der du bare finner seg kvinner som tenker at du er en fin lommebok så er det på tide å finne seg en ny krets og kanskje revurdere litt hvordan du kommer i kontakt med mennesker. Jeg husker jeg traff en mann som snakket mye om at kvinner bare ønsket  han for lommeboken hans, men samtidig så snakket han hele tiden om hvor rik han var, hvor bemidlet han var, hvor mye han sto på og sparte, hvor flink han var med penger, hvor mye han spanderte og ga til andre. Munnen hans gikk i et kjør om penger.. Han hadde basert hele livet sitt på penger.. for ordens skyld, så er jeg mer bemidlet enn han. Og da når du holder på sånn så skremmer du vekk andre og lander der at du tiltrekker deg det som du tror du er. 

Hahaha, ja, jeg har også opplevd en mann som prøvde å få meg til å ligge med ham ved å ringe opp telefonbank (det fantes noe sånt den gangen), og presse telefonen mot øret mitt, slik at jeg kunne høre at han hadde 208 000 kroner på lønnskontoen. Altså ...

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0191886922004263

Mellom 18-20, gjerne også på 17. Selv om samtlige menn i undersøkelsen forstår at deres preferanser går imot det som er helsemessig sunt.

Denne ENKELTstudien som det stadig referer til her på KG (av samme anonyme bruker?), er kun en studie og utført i Kina. Det er etniske forskjeller i BMI, og også kulturelle forskjeller i hva man anser som attraktivt. Vet ikke hvor relevant den er for å si noe om den generelle preferansen menn har for kvinner her til lands…

Anonymkode: 6c3d0...c02

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ok.

Så langt så har vi to ting som vil løse samfunnsproblemet «menn som ikke får pult.

Høyre og FRP i regjering/prostitusjon + mannlige psykologer.

Dette går jo så det griner. Flott at noen nå tenker løsninger som fører til at de får pult, i stedet for å sutre om de slemme kvinnene som ikke bryr seg.

Jeg tenker at de utallige stygge sjelene som er kvinner og svarer på slike innlegg med mannehat er en komponent i løsningen her.

Rett nok er normen for menn at vi skal være en klippe som ordner alt uten å kny, men det er nedslående å se hvor mange kvinner som godter seg over menn som sliter.

Personlig er jeg ferdig med å lage barn, men jeg har da barn av begge kjønn. 

Anonymkode: 29ba7...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kvinner stryres i noen grad av biologi. Vi blir tiltrekt av egenskaper som går i en «trygg forsørger» og trygghet

- en eller annen utdannelse. Mannen min er elektriker i bunn og det var mer enn godt nok for meg. Etterhvert har han bygget på den etter vi ble sammen

- har du ikke fullført vgs eller «bare» jobber i en jobb med veldig dårlig lønn som butikk stiller di for mange ikke stort. Fordi vi ikke vil ha det økonomisk vanskelig . Mange mødre ønsker også mulighet å jobbe etter de får barn. Å ha en mann som har fullført vgs, har fagbrev eller barchelor er innafor å kreve

- en som man kan prate med, og som bryr seg om hygiene og grunnleggende utsende. Mange menn er svært sjenerte og klarer ikke prate. De klipper håret med barbermaskin på hodet og får kjedelig militærklipp. Enkelte lukter surt og svette og dusjer ikke nok. Det er antennende. De mennene som gjør dette og ikke får forhold eller sex kan faktisk gjøre noe med det. Lær dere å prate med damer, dra til frisøren og få deg en frisyre, ha hygiene på stell og gå ikke i den hullete joggebuksa 24-7

- handy . Kan bytte dekk på bilen, fikse ting. Dette er også noe som de som ikke kan kan gjøre noe med. 

- KVINENSYN! Behandle oss med respekt og være litt gentleman til tider. 

menn klandrer kvinner. Men de må gjøre noe med situasjon sin selv

Anonymkode: 8f90c...a89

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Denne ENKELTstudien som det stadig referer til her på KG (av samme anonyme bruker?), er kun en studie og utført i Kina. Det er etniske forskjeller i BMI, og også kulturelle forskjeller i hva man anser som attraktivt. Vet ikke hvor relevant den er for å si noe om den generelle preferansen menn har for kvinner her til lands…

Den norske undersøkelsen viser at menn tror damer med BMI på 22 og høyere, er overvektige. Så ingen forskjell.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at de utallige stygge sjelene som er kvinner og svarer på slike innlegg med mannehat er en komponent i løsningen her.

Rett nok er normen for menn at vi skal være en klippe som ordner alt uten å kny, men det er nedslående å se hvor mange kvinner som godter seg over menn som sliter.

Mens kvinner skal være slaver som steller og duller med mannen, og helst holder kjeft. Det er jo det dere vil ha, og blir provosert over at vi nekter å oppføre oss slik.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Men du ser at dette ikke er ulikt hva mange kvinner holder på med? Man er bare opptatt av ulike ting. Så er det heller ikke slik at alle kvinner og menn har denne holdningen heller. Men for å illustrere, 

Mange kvinner ønsker blant annet høyere sosioøkonomisk status enn de selv har. De forventer at menn for eksempel tjener mer enn dem. Hvordan blir det da annerledes om en mann forventer mer dydighet enn man selv har? 

Det er veldig forvirrende å følge denne drakampen. Jeg tenker jo at det er rett og rimelig da at om en kvinne krever en mann som er mer bemidlet enn henne selv, så kan en mann fint kunne kreve at hun har hatt færre partnere enn ham selv. 
og dette gjelder jo på alle områder. 

- Kan en dame spørre om en manns høyde, så kan en mann spørre om en kvinnes vekt

- Om en dame spør hvor mye en mann tjener, kan en mann spørre hvor mange hun har ligget med

Om en dame spør om noe som er viktig henne, så må en mann kunne spørre om det som er viktig for ham

Dette tror jeg man begynner å bli ganske trøtt av. At det er frekt og dobbeltmoralsk når en mann stiller spørsmål, men helt på sin plass når kvinner stiller spørsmål.

Her snakker du om preferanser og krav, og det er selvsagt lov å ha enten man er mann eller kvinne. Alle står fritt til å legge lista så høyt eller lavt de vil, og søke forhold eller være singel. Har man høye eller spesifikke krav så vil nødvendvis antallet som oppfyller disse være lavere, og da må man (uansett kjønn) akseptere at sjansene blir lavere for å finne noen. Er disse kravene absolutte vil man typisk heller være singel enn i forhold med noen som ikke "når opp" - og det må selvsagt den enkelte bestemme selv.

Som jeg forstår det er det flere frivillig single kvinner en menn, mange kvinner finner ut at de rett og slett har det bedre alene enn sammen med en mann. Da blir det nødvendigvis også en rekke ufrivillig single menn. Jeg tror ikke det finnes noen "løsning" (altså for å skaffe de ufrivillig single mennene partnere).

I noen tilfeller kan det være at disse mennene kan komme dit med enkle justeringer, om du gamer hele dagen og natten for eksempel er du ikke interessant for kvinner flest, om du ikke har boevne (ikke rydder og vasker etc) vil ingen kvinne bo sammen med deg, da må man nesten velge da: Er man ikke villig til å gjøre noen grep for å bli en attraktiv partner kan man heller ikke klage over at man ikke får en. Jeg anser slike ting som så åpenbare og enkle, men for mange menn er det tydeligvis vanskelig å ta innover seg.

Min mann og jeg er svært forskjellige, likevel har vi en ting til felles: vi gjør begge det vi kan for at den andre skal ha det bra. I et forhold må man gi og få, menn som tror at det å ha samboer er som å bo hjemme på gutterommet hos mamma vil nødvendigvis ikke få det til. Menn som snakker nedlatende om kvinner og om likestilling er naturlig nok også utelukket som partnere, også har man de som er litt sosialt stutte og til slutt de som er sjenerte.

De to siste kan absolutt ha mulighet til å få seg en partner, men da må man trene på sosiale ferdigheter og være der ute og møte folk. De fleste har fine egenskaper, og både menn og kvinner kan ha sider ved seg som andre finner sjarmerende både personlighetsmessig og utseendemessig. Selv om det absolutt er forhold som starter gjennom dating-apper tror jeg fremdeles på at det er mer fordelaktig å vise hele mennesket heller enn noen bilder og litt tekst, å gå ut i verden og være nysjerrig på andre og deres historier, samtidig som man byr på seg selv.

Anonymkode: f409a...82b

• Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ingen godter seg over noen ting, men mange av oss er ferdig med å lage unnskyldninger for folk som sliter. Ok, så sliter du? Har du alvorlige psykiske problemer? Ok, så er det kanskje et deg-problem med at du ikke får deg kjæreste? Det er kanskje ikke alle andre sin skyld? Kanskje det er på tide at du tar ansvar for ditt eget liv, at du møter opp til terapi og jobber med deg selv? Kanskje det er på tide at du står opp for deg selv, at du finner mennesker rundt deg som er glad i deg og bryr deg om deg for den du er? Det er kanskje ikke alle andre sin skyld, men din egen skyld for at ting er som de er? 

Min mor er en voldelig drittsekk, både psykisk og fysisk. Min far har lidd i mange år, men han har valgt å bli. Jeg er ferdig med å oppmuntre han til å skille seg, ferdig med å stå i det med min mor bare for å vite om han har det godt, ferdig med å lage unnskyldninger med "at han hadde problemer i barndommen og det er noen dype sår". Han må ville det selv. På samme måte du kan ikke få en alkoholiker til å slutte og drikke før de velger det selv - de MÅ ville det selv. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hahaha, ja, jeg har også opplevd en mann som prøvde å få meg til å ligge med ham ved å ringe opp telefonbank (det fantes noe sånt den gangen), og presse telefonen mot øret mitt, slik at jeg kunne høre at han hadde 208 000 kroner på lønnskontoen. Altså ...

Ja, fy fader. Jeg har hatt noen av de også. Som om man skal bli imponert over sånt... 😂 Lever du i den verden, så greit, men ikke kom og klag over at du bare finner deg kvinner som er interessert i hvor mye penger du har.. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Den norske undersøkelsen viser at menn tror damer med BMI på 22 og høyere, er overvektige. Så ingen forskjell.

Ganske stor forskjell på å si at BMi ned mot 17-18 er det mest attraktive vs BMI 20-22 jo… Det ene er jo for de aller fleste veldig usunt. Det andre er en normal sunn BMI. Med min høyde er det 15 kg forskjell…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det er ikke et samfunnsproblem, selvfølgelig. For hver singel kvinne i Norge er det nesten én singel mann - hvis man ser fra det lille mannsoverskuddet i samfunnet. Det er ikke slik at flere kvinner er i forhold enn menn er (også når man ser bort fra overskuddet). Det betegnes ikke som samfunnsproblem at uattraktive kvinner enten blir brukt som tømmestasjoner, eller totalt oversett av menn, og at disse kvinnene ikke får barn. Men at uattraktive menn ikke får sex eller forhold, det er krise. For mannen er mer verdt, må vite.

Jeg har for øvrig observert flere kronisk single menn. Felles for dem er: dårlige holdninger mot kvinner, dårlig utseende/hygiene/overvekt osv, ikke jobb/lavtlønnet jobb som de hater, og null sosiale antenner. 

Dette stemmer ikke for meg, og heller ikke for svært mange andre. I de aller fleste tilfeller skyldes det at noen er grunnleggende mindre attraktive enn andre, og ikke håndfaste ting. De fleste kronisk single menn fungerer sosialt og tar i snitt like godt/dårlig vare på seg selv som andre.

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg er Mensa medlem og ville ha stemt Trump hvis jeg var i USA.

Anonymkode: d1da6...b82

Høy IQ betyr ikke mye empati, så det er lite relevant. Jeg kunne aldri stemt på noen med ekstrem grad av narsissisme eller psykopatiske trekk. Jeg ønsker ikke slike som venner eller kjæreste, og kanskje i enda mindre grad som ledere. Amerikanerne har stemt på en mann nordmenn flest ville bedt særlig kvinner holde seg langt unna.

Anonymkode: ab623...839

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå viser det seg jo faktisk at det ikke er så mange ufrivillig single menn som er misfornøyde med sexlivet som man har trodd, i henhold til en ny, norsk undersøkelse: 

"Våre mest oppsiktsvekkende funn handler imidlertid om kjønnsforskjeller i seksuell aktivitet og tilfredshet blant single. Resultatene våre gir nemlig lite støtte til ideen om at det først og fremst er partnerløse menn som ikke får ligget og er misfornøyde med det.

Faktisk viste analysene våre at andelene ufrivillig og frivillig single menn som hadde hatt sex den siste måneden, var henholdsvis 12 prosent og 8 prosent høyere enn blant deres kvinnelige motparter. I tillegg fant vi at både ufrivillig og frivillig single menn generelt sett rapporterte at de var like eller mer fornøyde med sexlivet sitt, sammenlignet med de single kvinnene."

Artikkelen kan leses her:

https://www.aftenposten.no/meninger/kronikk/i/LMj9Qq/er-det-foerst-og-fremst-partnerloese-menn-som-ikke-faar-ligget-og-er-misfornoeyde-med-det?fbclid=IwY2xjawGhXVVleHRuA2FlbQIxMQABHatEHn2ylS9QxFDIsbOWcJQMOIgL-4e9Y2A1pFlROdXgh8lW1aWhQntqrg_aem_9gcbCTBYrXlwr3t2FOHUBg

Anonymkode: b6227...76b

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enhver kvinne kan få en partner bare hun legger ut en profil på et dating sted. Uansett alder, vekt, osc. Det er bare snakk om hun syns matchene er gode nok for henne.

For menn derimot er det mange som faktisk ikke få en eneste match eller forespørsel (bortsett fra svindlere og prostituerte). For menn er det altså ofte ikke snakk om at de er for kresene, men at de over hodet ikke har noe muligheter.

Og det er et samfunnsproblem fordi menn som blir skviset ut av samfunnet (de samme mennene har ofte få eller ingen venner eller nettverk heller) naturlig nok blir frustrerte som igjen kan føre til sinne mot andre, vold, osv. Vi gir støttekontakter til funksjonshemmede, og eldre. Men for disse mennene er det heller ikke noe slikt tilbud. De blir altså totalt sosialt isolert, og på toppen av det hele er de hatet av hele resten av samfunnet og skjelles ut som "incells", osv. Og hele det offtentlige, media, osv. omtaler dem som et problem og som voldelige, kvinneundertrykkere, osv.

Anonymkode: 54818...7c8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...