Gå til innhold

Hvorfor er det et "samfunnsproblem" at enkelte menn sliter med å finne en partner/få sex

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg tror ikke dette funker overhodet. Her er et poeng: kvinner opplever intimitet i større grad enn menn (totalmessig, med familie, vennskap, menn). Menn har ikke like enkelt tilgang til intimitet.

Det er ulike grunner til dette. Men at det vanskelig å være uten intimitet og noe som føles som kjærlighet, også mangelen på å bli begjært, kan oppleves veldig vanskelig.

Jeg tror ikke vi kommer noen vei med å si til menn med manglende erfaring med intimitet og nærhet, også til det motsatte kjønn, at det egentlig ikke er av betydning, fordi damer er lei av å bli trakassert, glodd på og seksualisert. Dette er to ulike erfaringer. Begge er forståelige, men det er faktisk ganske nedlatende å si at det ikke er av betydning og at hver enkelt mann har all skyld selv.

Anonymkode: 70e0d...71d

Menn har det ikke fordi de ikke gidder å pleie relasjoner med familie, venner osv. Det kommer ikke gratis. 

Anonymkode: 3bc37...dd8

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

👆Ser du ab 75a? Det er dette jeg sier.

For ons må jeg gå etter overvektige siden "pene" damer bare vil ha chads som ons.

Anonymkode: 470cc...ebf

Seriøst hva er en Chad? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For ons må jeg gå etter overvektige siden "pene" damer bare vil ha chads som ons.

Eller de har ikke ons overhodet. Like vanlig det. Dessuten liker ikke alle kvinner samme type Chads. Noen liker motor- Chad, noen nørde- Chad, noen sports- Chad, og noen liker Morten, med mer. 

Beklager å si det, men verden fungerer såpass komplisert at den ikke kan forklares med en Chad og svært enkle teorier. 

Så la være å ha ons da! Du velger å ha ons med kvinner du så skriver nedlatende om. Og er tydeligvis sur fordi kvinner ikke velger deg selv om de ikke synes du er umiddelbart tiltrekkende. Du ville vel heller at de skulle hatt ons med deg, og så henge deg ut som veldig lite tiltrekkende og et uønsket valg egentlig. Slik du gjør med dine ons. Alltid attraktivt og gøy å bli omtalt på nedverdigende måter. Hvem liker ikke det?

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Se på hun jeg svarer til. "Til ons vil jeg ha en sexy mann og til forhold noen jeg synes er grei" Hvor nedlatende er ikke det?

Det der er din (feil)tolking, så det får du stå for selv. Det var ikke det jeg skrev. Jeg skrev at kvinner velger ut fra litt ulike kriterier avhengig av om man er ute etter uforpliktende sex eller noe mer varig. I sistnevnte tilfelle er det andre/flere egenskaper enn kun utseende som er viktige. Nytter ikke hvor kjekk han er hvis han f.eks. er mentalt umoden, har forpliktelsesvegring, manglende økonomisk sans, dårlige holdninger/kvinnesyn osv. Da er han ikke forholdsmateriale uansett hvor pen han er å se på. Om du først og fremst vil ha den fineste "armpynten" du kan få, tyder jo det på at du ser kvinner som objekter og ikke som.individer.

• Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (2 minutter siden):

Eller de har ikke ons overhodet. Like vanlig det. Dessuten liker ikke alle kvinner samme type Chads. Noen liker motor- Chad, noen nørde- Chad, noen sports- Chad, og noen liker Morten, med mer. 

Beklager å si det, men verden fungerer såpass komplisert at den ikke kan forklares med en Chad og svært enkle teorier. 

Så la være å ha ons da! Du velger å ha ons med kvinner du så skriver nedlatende om. Og er tydeligvis sur fordi kvinner ikke velger deg selv om de ikke synes du er umiddelbart tiltrekkende. Du ville vel heller at de skulle hatt ons med deg, og så henge deg ut som veldig lite tiltrekkende og et uønsket valg egentlig. Slik du gjør med dine ons. Alltid attraktivt og gøy å bli omtalt på nedverdigende måter. Hvem liker ikke det?

Jeg har ikke ons, men vil ha det. Nedverdigende å kalle noen overvektige? La oss prøve "ikke stereotypisk pene" er det bedre?

Du fortsetter å si at kvinner flest ikke vil ha ons, men nå snakker jeg om den delen som vil det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia.

Jeg ville jo ikke blitt sammen med en jeg ikke ville ligget med.

Men nå ville jeg heller ikke ligget med en jeg ikke er sammen med.

Anonymkode: 9626d...cdd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg kan love deg at de overvektige damene også sier nei med den holdningen der.

Igjen, der er vi forskjellige.

Som du ser, vi lever heller uten enn med dårlige alternativer. 

Anonymkode: 49137...28f

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (1 minutt siden):

Det der er din (feil)tolking, så det får du stå for selv. Det var ikke det jeg skrev. Jeg skrev at kvinner velger ut fra litt ulike kriterier avhengig av om man er ute etter uforpliktende sex eller noe mer varig. I sistnevnte tilfelle er det andre/flere egenskaper enn kun utseende som er viktige. Nytter ikke hvor kjekk han er hvis han f.eks. er mentalt umoden, har forpliktelsesvegring, manglende økonomisk sans, dårlige holdninger/kvinnesyn osv. Da er han ikke forholdsmateriale uansett hvor pen han er å se på. Om du først og fremst vil ha den fineste "armpynten" du kan få, tyder jo det på at du ser kvinner som objekter og ikke som.individer.

Forhold står fjernt, jeg kan ikke løpe hvis jeg ikke har lært å gå først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kan love deg at de overvektige damene også sier nei med den holdningen der.

Igjen, der er vi forskjellige.

Som du ser, vi lever heller uten enn med dårlige alternativer. 

Anonymkode: 49137...28f

Denne holdningen viser jeg ikke frem for andre. De damene som har vist interesse har pleid å være overvektige, ikke frekt ment.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har ikke ons, men vil ha det. Nedverdigende å kalle noen overvektige? La oss prøve "ikke stereotypisk pene" er det bedre?

Du fortsetter å si at kvinner flest ikke vil ha ons, men nå snakker jeg om den delen som vil det.

Ja, og da er det jo ikke ulogisk at de veldig pene kvinner har sex med de veldig pene/attraktive menn. Attraktive mennesker velger naturligvis hverandre.

Er det noen grunn til at det skulle være logisk at veldig pene kvinner har seg med lite attraktive menn tenker du? For å være snille med menn kanskje? Du tenker at det er noe man burde forvente av kvinner? 

Ja du mener tydeligvis at overvektige er å måtte ta røkla du ikke ønsker. Da er løsningen selvfølgelig veldig enkel; Ikke ha ons med kvinner du ikke ønsker.

Å få dem du ønsker har du likevel ingen selvfølgelig rett på. Livet er ikke rettferdig, og slik er det. Den eneste som kan bedre din odds angående dette er forøvrig du. 

Veldig mange av oss lever forøvrig et fullverdig liv uten å ha hatt ons. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (Akkurat nå):

Ja, og da er det jo ikke ulogisk at de veldig pene kvinner har sex med de veldig pene

Det er dette jeg sier jo. Jeg har hatt rett hele tiden.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er dette jeg sier jo. Jeg har hatt rett hele tiden.

Ja, om det er hva du har hevdet har du helt rett. Du har rett dersom du hevder at gresset er grønt også. Bortsett fra når det er vissent. 

Hva er poenget ditt? Slik er det bare, og slik kommer det til å bli. Urettferdig også for kvinner som ikke er særlig heldig med utseendet at mennesker stort sett velger partner omtrent på eget nivå, men hvordan mener du dette skulle foregått istedenfor? At kvinner som ønsket ons delte ut kølapp? At det var lodd? Høyeste bud? 

Ikke særlig logisk det vel?

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (3 minutter siden):

Ja, om det er hva du har hevdet har du helt rett. Du har rett dersom du hevder at gresset er grønt også. Bortsett fra når det er vissent. 

Hva er poenget ditt? Slik er det bare, og slik kommer det til å bli. Urettferdig også for kvinner som ikke er særlig heldig med utseendet at mennesker stort sett velger partner omtrent på eget nivå, men hvordan mener du dette skulle foregått istedenfor? At kvinner som ønsket ons delte ut kølapp? At det var lodd? Høyeste bud? 

Ikke særlig logisk det vel?

Jeg skulle ønske at kvinner var mindre utseende fikserte, men sånn er det bare. Er man ikke chad så får man gå etter mindre pene.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Forhold står fjernt, jeg kan ikke løpe hvis jeg ikke har lært å gå først.

Jeg tviler på at man utvikler gode partneregenskaper ved å ha flest mulig ONS, men det er kanskje ikke det du sikter til?

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skulle ønske at kvinner var mindre utseende fikserte, men sånn er det bare. Er man ikke chad så får man gå etter mindre pene.

Kvinner er mindre utseendefiksert. Mindre som i mindre enn menn er det. Det er bedre deal enn hva kvinner som regnes som lite attraktive får. 

Ja alle gjør lurest i å prøve seg på eget nivå. Om du velger å kalle det mindre pene sier en del om deg og at du er veldig fiksert på utseende. Hvorfor kan ikke du begynner med å være mindre fiksert på utseende selv, istedenfor å kreve at kvinner skal bli det? Er det slik at du bestandig mener at andre skal fikse dine utfordringer for deg? 

Jeg skulle ønske jeg hadde en tjener som kunne gå i vaskekjelleren for meg nå, men man kan ikke få alt man ønsker. 😉

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (Akkurat nå):

Jeg tviler på at man utvikler gode partneregenskaper ved å ha flest mulig ONS, men det er kanskje ikke det du sikter til?

Jeg vil lære å kunne stå oppreist før det overhodet er snakk om forhold. Å snakke om forhold og "kjærlighet" til meg er like fjernt som en reise til Mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Trolltunge skrev (4 minutter siden):

Ja alle gjør lurest i å prøve seg på eget nivå. Om du velger å kalle det mindre pene sier en del om deg 

Du gjør jo det hele tiden selv. Mange her går lenger å kaller folk stygge. Ikke lat som du er noe bedre.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (7 minutter siden):

Kvinner er mindre utseendefiksert. 

Det er de slettes ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du gjør jo det hele tiden selv. Mange her går lenger å kaller folk stygge. Ikke lat som du er noe bedre.

Jeg har ikke hatt verken ons eller forhold med noen jeg omtalte som b- vare nei. Nå har jeg ikke hatt ons, det er nå så, men jeg har aldri prøvd med på noen jeg så nedverdigende kaller mindre pene. Jeg ønsket og forventet at menn anså meg som en person verdt å bli kjent med, og det ga jeg andre veien også. Jeg har ikke overfladiske verdier selv, men krever samtidig at andre ikke skal ha det. 

Jeg er ikke bedre enn vanlig, men jeg synes det er dårligere enn normalt å forlange noe av andre som man ikke er villig til å gi selv. Du er guffen angående at penere kvinner ikke vil ha deg, men det du ønsker fra dem gir du ikke selv. Det er nok mange flotte kvinner på ditt nivå også. Flotte mennesker, om du blir kjent med dem. Men neida, kvinner skal være villige til å bli mindre fokusert på utseende, mens du skal fortsette med å være det. Slikt er narssisistisk. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er de slettes ikke.

Det viser forskning at kvinner er. Menn og kvinner er begge opptatt av utseendet, men menn vekter den faktoren noe høyere enn kvinner. 

Forøvrig vekter begge kjønn de samme faktorer såpass likt at kurvene "danser" etter hverandre. Vi er ikke så ulike angående hva vi vektlegger, egentlig. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...