Gå til innhold

Hvorfor er det et "samfunnsproblem" at enkelte menn sliter med å finne en partner/få sex

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Men er du enig eller uenig i at denne sexen (god eller dårlig, ønsket eller uønsket) er mer _tilgjengelig_ for kvinner enn menn? Hvorvidt det er en _fordel_ er mer subjektivt, det er jeg helt med på.

Noen kvinner har one night stands jevnlig. Hvis du har rett i at dette er mer vondt enn godt for (alle) kvinner så må det være en form for selvskading? Eller er du litt for generaliserende, noen kvinner setter pris på det mens andre ikke?

Anonymkode: 29ba7...27a

Ja, dårlig sex er mer tilgjengelig for kvinner enn for menn.

Anonymkode: 13c04...055

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis man ikke kan bli enige om betydningen av ordet «sex» så gir det ingen mening å diskutere hvorvidt det er et problem at noen ikke får sex.

Noen av oss trenger ikke måtte forenkle for å ha en samtale.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Noen av oss trenger ikke måtte forenkle for å ha en samtale.

Skjønner hva som skjer. Det handler ikke om forenkling, men om kontroll. 

Vi må definere sexen for at du skal få frem ditt poeng. Du bryr deg ikke om å bli kjennt med våre.

Vi hadde forstått hva folk mener rundt sex, alt som kan være dumt og bra uansett gjennom samtalen, det gjør vi bestandig. Det et derfor det kommer noveller. Men novellene kommer vel også ut av at noen ikke ser forbi svært overfladiske faktore å da må man forklare alt i rundt for å fremme mer forståelse. Det er så slitsomt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, dårlig sex er mer tilgjengelig for kvinner enn for menn.

Dette

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Men er du enig eller uenig i at denne sexen (god eller dårlig, ønsket eller uønsket) er mer _tilgjengelig_ for kvinner enn menn? Hvorvidt det er en _fordel_ er mer subjektivt, det er jeg helt med på.

Noen kvinner har one night stands jevnlig. Hvis du har rett i at dette er mer vondt enn godt for (alle) kvinner så må det være en form for selvskading? Eller er du litt for generaliserende, noen kvinner setter pris på det mens andre ikke?

Ingenting gjelder for alle. Men det at tilbudet for kvinner er langt større enn etterspørselen signaliserer at mange av oss av en eller flere grunner ikke synes det er verdt det. Poenget er at ensomme kvinner ikke blir mindre ensomme av at noen de ikke tenner på vil pule seg til orgasme i kroppen hennes, eller at det evt står mange klar for å bruke og ghoste henne. Det siste er tvert i mot en ekstra risiko i datingen som menn slipper helt unna. Poenget er, at det er noe dritt å være ensom og ønske et forhold uavhengig av kjønn og tilgang på simpleste formen for sex.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi må definere sexen for at du skal få frem ditt poeng. Du bryr deg ikke om å bli kjennt med våre.

Vi hadde forstått hva folk mener rundt sex, alt som kan være dumt og bra uansett gjennom samtalen, det gjør vi bestandig. Det et derfor det kommer noveller. Men novellene kommer vel også ut av at noen ikke ser forbi svært overfladiske faktore å da må man forklare alt i rundt for å fremme mer forståelse. Det er så slitsomt.

Du er tydelig utsatt for avsporing/sabotasje av diskusjonen, damer er veldig flinke til det når de er på vikende front.

Anonymkode: 9f8e4...3c4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

For diskusjonen «er det lettere for menn å finne en kvinne som vil ha sex med dem enn det er for kvinner å finne en mann som vil ha sex med dem så er det faktisk ikke relevant.

Men det er relevant for diskusjonen "er det lettere for menn å finne en kvinne som vil ha GOD sex med dem, enn det er for kvinner å finne en mann som vil ha GOD sex med dem".

Det gir jo ikke så mye mening å diskutere tilgangen til vond sex som ikke gir en noe. Det er god sex som tilfører en noe posetivt som er et gode, og relevant å snake om.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er tydelig utsatt for avsporing/sabotasje av diskusjonen, damer er veldig flinke til det når de er på vikende front.

Anonymkode: 9f8e4...3c4

Avsporing er å ta samtalen lenger! Det er relatert til samtalen rundt sex og kjærlighet!

Å kneble at vi taler fritt rundt komplikasjoner i samtalen også, slik du gjør no du også mot meg, er et hinder for kommunikasjon.

Et problem er at mange i samtalen bare er her for å fremme simple kjønnsteorier, ikke å faktisk forstå hverandre bedre. Jeg tror de på kg er ditt lei av denne samtalen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Avsporing er å ta samtalen lenger! Det er relatert til samtalen rundt sex og kjærlighet!

Å kneble at vi taler fritt rundt komplikasjoner i samtalen også, slik du gjør no du også mot meg, er et hinder for kommunikasjon.

Et problem er at mange i samtalen bare er her for å fremme simple kjønnsteorier, ikke å faktisk forstå hverandre bedre. Jeg tror de på kg er ditt lei av denne samtalen.

Jeg er ikke påvikende front heller, jeg er på randen av frustrasjon over at en så simpel samtale skal være umulig å begrave en gang for alle.

Vi er alle komplekse mennesker, la oss gjøre samtalen verdig den sannheten istede for

Menn sex ja

Dame sex nei men ja hvorfor ikke?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvis vi skal føre en samtale så må vi være enige om et språk. Hvis jeg skal bruke ordene på en måte og du på en annen så kommer vi ingen vei.

Kan du definere ordet «sex» som du bruker det? En som leder til at det er like vanskelig for kvinner å få sex som menn, hvis jeg forstår deg rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (5 minutter siden):

Men det er relevant for diskusjonen "er det lettere for menn å finne en kvinne som vil ha GOD sex med dem, enn det er for kvinner å finne en mann som vil ha GOD sex med dem".

Det gir jo ikke så mye mening å diskutere tilgangen til vond sex som ikke gir en noe. Det er god sex som tilfører en noe posetivt som er et gode, og relevant å snake om.

Noen kvinner har ONS jevnlig. Støtter det en hypotese om at alle kvinner uten unntak synes at ONS er «vond sex»?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kvinner har ONS jevnlig. Støtter det en hypotese om at alle kvinner uten unntak synes at ONS er «vond sex»?

Hvem har sagt det?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi skal føre en samtale så må vi være enige om et språk. Hvis jeg skal bruke ordene på en måte og du på en annen så kommer vi ingen vei.

Kan du definere ordet «sex» som du bruker det? En som leder til at det er like vanskelig for kvinner å få sex som menn, hvis jeg forstår deg rett?

Nei. Om samtalen ikke omhandler alt den omhandler og bare skal handle om en veldig liten del, er det ingen grunn å snakke fra starten av.

Det gir jo ingen effekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke like!!! Vi er ulike individer!

Vi har også ulike opplevelser utifra humør, hvordan vi har det, vanene våre, hvem vi henger med, hva vi søler, hvilke krav vi har, hvilke egenskaper vi har, hvilken erfaring vi har, vi kan ha masse ulike opplevelse rsom skiller seg fra hverandre. Det betyr ikke at vi likte alle like godt, eller ikke skal gjøre noe annet.

Forstår du hva jeg mener? Forstår du at det du peker på har mye for seg?

At hun kunne ha elsket ønsket fordi han var så skjønn. Kunne ha elsket omsetning fordi hun bare bryr seg om å bli likt. Det et så mye forskjellig her i verden. Alle våre sannheter teller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiller ingen rolle at det er enklere for en kvinne «å få» sex om kvinnen ikke er interessert i å «få sex» av randoms.

For diskusjonen «hvorfor er det så mange gutter som ikke får pult», så er det irrelevant at det er lettere for jenter.

Anonymkode: 9626d...cdd

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Syns du får veldig godt frem hvor primitive menn er og kjemper for å få pult🙈 

Anonymkode: f7cb7...af6

Haha takk-isj😅 mye som henger igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn i denne diskusjonen:

"Vi kommer ikke til å redde dere om det blir krig. Hvis ikke vi får sex."

"Vi vil kutte alle stønader fra NAV. Hvis ikke vi får sex. Kvinner tapper staten for penger og vi får ingenting igjen for det."

"Det er kvinners feil at det er få mannlige lærere og psykologer. Dette er en av grunnene til at menn ikke får sex." 

"Det er vi menn som har bygget opp landet, og nå får vi ikke sex." 

"Kvinner liker ikke Tinder profilen min. Hvordan skal jeg da få sex?" 

"Trump ble president fordi unge menn ikke får pult og fordi woke og feminister"

"Det finnes ingen sosiale arrangementer for single i min kommune. Om det gjør det, så er jeg for kul til å vise meg der."

"Hva skal vi med kvinner? Dere er onde og tenker bare på penger. Dere er så overflatiske."

"Hvorfor får jeg ikke pult? (PS. Ønsker meg slank kvinne mellom 16 og 25. Langt hår. Naturlig vakker og jomfru.)"

Dumt at kvinner kommer her og avspore tråden, når menn kommer med fakta. 

Anonymkode: 272d5...0af

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bimbo skrev (11 minutter siden):

Ingenting gjelder for alle. Men det at tilbudet for kvinner er langt større enn etterspørselen signaliserer at mange av oss av en eller flere grunner ikke synes det er verdt det.

Jeg nevnte i en tidligere post at menn er mer promiskuøs enn kvinner (i snitt). Er vi ikke enige om det da?

80% av kvinner kunne gå på en bar nå på lørdag og proklamere «æ e kåt, kan noen ta mæ i kveld?» og ganske kjapt få tilbud fra en eller flere menn av varierende kjekkhetsgrad om sex i betydningen «to kjønnsorganer i bevegelse med to orgasmer som målsetting». Nært 0% av menn kunne det samme (kanskje et par Hollywood-kjendiser).

Hvis man ser noenlunde velstelt ut, har kledd seg fornuftig, er passe hyggelig/utadvendt og ikke drita så kunne nært 100% av kvinner ha fått seg no etter en kveld med litt jobbing for det. Dvs prøve å flørte noen i seng. Og 10-15% av menn?

Det er som vi begge er inne på et resultat av at menn er langt mer opptatt av ONS enn kvinner. Og nok generelt mer kåt.

Dette var sant når jeg var 18, lenge før noen hadde hørt om Andrew Tate. Og jeg antar at det er sant i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Spiller ingen rolle at det er enklere for en kvinne «å få» sex om kvinnen ikke er interessert i å «få sex» av randoms.

Anonymkode: 9626d...cdd

Men herregud hvor artig det er å bruke side opp og side ned på å nekte for at kvinner har lettere for å få sex enn menn…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bimbo skrev (13 minutter siden):

Hvem har sagt det?

«Kvinner». Du skrev ikke «jeg» eller «noen kvinner»?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vi er ikke like!!! Vi er ulike individer!

Er du da enig i at det er feil å si at kvinner synes ONS er vond sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...