Gå til innhold

Hvorfor er det et "samfunnsproblem" at enkelte menn sliter med å finne en partner/få sex

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Så du mener damer skal bry seg så menn ikke raserer velferdsstaten? Jeg bryr meg om hvilken retning landet går i, men jeg har ikke tenkt å slikke menn oppetter ryggen fordi de truer med å legge ned velferdsstaten, nei.

Du kommer ikke til å få mer gehør når du fremstiller damer på den måten heller. De blir ikke mer innstilt på å fremstille menn på bedre måter når du snakker sånn om damer. Men you do you, men da kan det være greit å slutte og skylde på alle andre.

Anonymkode: 70e0d...71d

Jeg mener ikke damer må gjøre noe. Dette er en uunngåelig samfunnsutvikling som man ikke får gjort mye med 

Anonymkode: bab93...35b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fortsatt så er den sterkt oljefinansiert og vi har ikke tenkt noe som helst på hva som skal finansiere den etter oljen. Nå jager vi jo de største skattebetalerne og jobbskaperne til Sveits også. 

Og så lurer folk på hvorfor AP faller som en stein...

Anonymkode: a9248...af0

Det er ikke noe de kunne gjøre, dette skjer verden over og er en global krise. 

Vi trenger kloke hoder, nyskapende hoder, ikke noen som holder oss igjen i tradisjoner vi vet ikke lenger fungrerer. Verden utvikler seg til ny teknologi nå, å da trenger vi olje i mindre grad. Vi har hendene på fonybar energi. Selvsagt vil folk ha energi som ikke går tom. Det er genialt. 

Sier ikke at det ikke har konsekveser, det har jo det. Men skjønner de går den veien, vi må det for naturen også. Finne den beste måten å få våre behov dekket uten at det skal gå så til de grader utover dem som det har til nå.

Syns det kan bygges bedre hus mange steder. 

Anonymkode: 13c04...055

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg mener ikke damer må gjøre noe. Dette er en uunngåelig samfunnsutvikling som man ikke får gjort mye med 

Jaha, så dette skjer fordi menn føler seg utstøtt? Så da skal dette uunngåelige skje og så skal kvinnene få skylden?

Det får bli din historie i hvert fall. Alle andre trenger ikke kjøpe den.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 20.07):

Dere er for besatt av tanken på kvinners rettigheter, at dere helt glemmer menns rettigheter. Så snart man snakker om menns rettigheter, så blir dere bekymret for deres egne. Det er skummelt.. for da er det en kjønnskamp ute og går. 
Vi har likestilling i dette landet, og da må det være lov å ta opp en problemstilling som absolutt kan bli sett på som et samfunnsproblem. 
Løsningen kan IKKE være at kvinner skal ligge med men de IKKE vil ligge med. Sånn, så har vi låst den fast, ferdig med den slik at man kan åpne øynene for faktiske løsninger. 
Skulle tro det var i alles interesse å finne løsninger som på utfordringer som gjorde en stor gruppe medmennesker miserable og hatefulle. Et eller annet er jo riv ruskende galt når flere og flere har det slik. Og konsekvensene kan bli veldig uønsket om man ikke tar tak i det. Ergo et samfunnsproblem

Anonymkode: 95593...81d

Men det er da ingen rettighet å få ha sex eller få barn?!

Det er dette som er problemet. Menn snakker om dette som om noen har frarøvet de noe de har RETT på. 

Anonymkode: ae4da...250

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jaha, så dette skjer fordi menn føler seg utstøtt? Så da skal dette uunngåelige skje og så skal kvinnene få skylden?

Det får bli din historie i hvert fall. Alle andre trenger ikke kjøpe den.

Handler ikke om å gi kvinner skylden.  Handler om å prioritere seg selv i et samfunn man ikke føler tilhørighet i. Er det vanskelig å forstå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Handler ikke om å gi kvinner skylden.  Handler om å prioritere seg selv i et samfunn man ikke føler tilhørighet i. Er det vanskelig å forstå? 

Med å ikke betale skatt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel strengt tatt et samfunnsproblem når det går ut over samfunnet 

Anonymkode: 520b7...23f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Med å ikke betale skatt? 

Korrekt 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noe mer enn kun Onlyfans burde vært lovlig? Lovlig prostitusjon for menn som mangler sex i hverdagene? 

Anonymkode: 047c3...359

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrekt 

Så hva gjør disse mennene med sykehusregningen om de en dag blir syke? 

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noe mer enn kun Onlyfans burde vært lovlig? Lovlig prostitusjon for menn som mangler sex i hverdagene? 

Kanskje menn kan lære å bruke hånda som resten av oss? 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei. Det som er vanskelig å forstå er at du aksepterer rollen som passiv under historiens gang. Det er jo ikke sant. Mennesker forandrer verden, det har de alltid gjort. Og det er det flere eksempler på enn det er eksempler på at de ikke gjør det.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje menn kan lære å bruke hånda som resten av oss? 

Når vi har brukt det i over 30 år, så møter vi veggen. Noe jeg kan snakke for meg selv. Hvis ingen kvinner vil ha meg frivillig, så får jeg heller betale for det. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når vi har brukt det i over 30 år, så møter vi veggen. Noe jeg kan snakke for meg selv. Hvis ingen kvinner vil ha meg frivillig, så får jeg heller betale for det. 

Om en kvinne ikke vil frivilig kan du sikkert tenke deg til hvordan hun opplever deg når det er betalt for, mental byrde. Damer skal ikke måtte det. Det er synd for deg, men du er ikke viktigere enn noen andre. 

Gi penger til de som utvikler slike ai dukker til deg. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Korrekt 

Det er et valg. Å stemme på partier som vil ha tiltak for mindre skatt er å gjøre noe. Ingen vits i å si at dette bare skjer eller lyve om at det ikke også vil ha konsekvenser for menn.

Ikke det at alle andre partier på venstresiden vil kreve mer skatt av vanlige mennesker uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og hjelper det for deg?

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snodig hvordan en tråd om gutter som ikke får pult, nå handler om finansiering av velferdsstaten.

kaninhullet

Anonymkode: 9626d...cdd

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig hvordan en tråd om gutter som ikke får pult, nå handler om finansiering av velferdsstaten.

kaninhullet

Anonymkode: 9626d...cdd

Jepp

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ber vi kvinner så mye av menn? Er vi så sexfikserte og ber menn om å prostituere seg om vi ikke har noen? 

Ikke i min villeste fantasi har jeg kunne bedd en mann som ikke liker meg, om sex. Jeg bryr meg om han. Har ikke hatt sex på 10 år, men ingen tanker om å fjerne andres frivilje har dukket opp i hodet mitt enda. 

Jeg sysn dere bør jobbe med dere selv. Det må være noe som helst, som kan endre noe positivt for dere. 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Med å ikke betale skatt? 

Jeg får uføretrygd.

Anonymkode: 9f8e4...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...