Gå til innhold

Hvorfor er det et "samfunnsproblem" at enkelte menn sliter med å finne en partner/få sex

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

askjiir skrev (5 timer siden):

Jeg mente 70% max har sex overhodet.

I den store danske Sexus undersøkelsen hadde 99 % av heteroseksuelle menn hatt sex. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flintis skrev (3 timer siden):

Ser at din undersølelse er nyere en det jeg finner nå så da er det vel ikke noen vits i annet enn å være singel å ha tilfeldig sex. 

Gjør en kvinne lykkelig ikke bli kjærester.

Eller kast ut kona.

Nå kan det være de ikke var lykkelig gift da siden de endret mening da ektefellen forlot rommet.

https://www.ssb.no/sosiale-forhold-og-kriminalitet/levekar/statistikk/livskvalitet/artikler-om-livskvalitet/betydelig-bedre-livskvalitet-blant-de-med-kjaereste-enn-blant-single

Heldigvis finnes det Norske gode tal. Jepp, det er bra å ha kjæreste når det gjelder livskvalitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dette er ikke nesten 50 %. Det er faktisk veldig langt unna. 

Anonymkode: 16223...972

Det er det, og i tillegg kan det være høyst frivillig at de ikke får barn. Det trenger ikke bety at de ikke har en partner. Noen av disse mennene er også homofile. 

Anonymkode: b40ef...01d

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (5 timer siden):

Ta deg en bolle. Det hadde forresten vært fint om i vi levde i en verden der flere fikk sex.

Sex er ikke noe man får, det er noe man har sammen. Sex er ikke en transaksjon, eller en tjeneste som en kvinne gjør en mann.

• Liker 2
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sex er ikke noe man får, det er noe man har sammen. Sex er ikke en transaksjon, eller en tjeneste som en kvinne gjør en mann.

Joda. Dette har vi lært på KG.

Menn bygger veier og infrastruktur. Kvinner betaler for dette ved å ha sex.

Anonymkode: 9626d...cdd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Joda. Dette har vi lært på KG.

Menn bygger veier og infrastruktur. Kvinner betaler for dette ved å ha sex.

Anonymkode: 9626d...cdd

Ok, da er det jo en dårlig deal for kvinner i dette landet, slike dårlige veier som vi har i store deler av Norge. Må si kvinner i blant annet Tyskland får bedre utbytte av å ha sex. 🤣

• Liker 3
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 12.52):

.... samtidig som kvinner bare må finne seg i at dr har "lav markedsverdi" når de når en viss alder/vekt, eller ikke er smellvakre?  Undersøkelser som "beviser" at alle menn ønsker unge damer med BMI under 20, kvinner som reagerer på dette er bitre og misunnelige. Men ufrivillig single menn er et samfunnsproblem....

Anonymkode: a1eb3...5a0

Når menn ikke får ligge blir de aggressive og farlige, damene som ikke vil ligge med dem er (i deres hode) problemet. Ergo et samfunnsproblem. 

Når kvinner ikke får ligge blir de i verste fall lei seg. De går heller i seg selv og bruker denne selvinnsikten til å forbedre seg selv og sjansene sine. 

Anonymkode: b03a7...218

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men vi ønsker ikke å bli tatt til takke med!!! Det er bare vondt for alle parter. Jeg er heller alene enn å være noens reserveløsning.

Anonymkode: 3bc37...dd8

Poenget mitt er at menn er mindre opptatt av utseende enn kvinner. Og takk for at du bekrefter dette.

Skjønner ikke hva du mener med "reserveløsning". Vi menn er opptatt av damer vi kan være kompatible med på personlig plan. Da teller utseende mindre.

Kvinner siler ut menn etter utseende. Og det er jo greit, hele dyreverdenen gjør jo det. Hannen må bruse med fjæra for hunnen. Så der ER menn og kvinner forskjellige, det er biologi og ingenting annet. 

Det blir jo alltid ramaskrik når en mann bekrefter at kanskje 90% av kvinnene i et rom er potensielle kjæresteemner, bare basert på utseende. Kvinner har vel det motsatte, kanskje 10-15%. Dette har det jo vært mange tråder om på KG.

Så det ER jo deprimerende for alle de mennene som velges bort helt fra starten bare pga utseende. Men det er naturens gang, og mennene må bare jobbe mer med utseende og ikke ligge på latsiden.

Og så er det jo litt karma da, når man er godt etablert med hus og barn og den kjekke mannen har blitt en latstokk og sofagris. Til stor overraskelse for en haug med kvinner som glemte å sjekke personligheten til slasken først. Og som nå sitter frustrert og bitter her på KG og hamrer løs på tastaturet om denne oppdagelsen...

Anonymkode: a9248...af0

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Om en mann er 50 og finner seg ei på 23, føler du ingenting for henne? 

Ommdu tenker på biologien her, og ser hvilken hverdag hun får. Liksom? Har du ingen tanker om at hun kunne hatt det bedre med en yngre mann?

Anonymkode: 13c04...055

At andre tenker at noen kunne klart bedre er helt irrelevant, så lenge begge prøver å være så gode de kan med hverandre. Hvordan fordomsfulle mennesker tenker bryr jeg meg fint lite om. Deres meninger om ting har liten verdi for meg

Anonymkode: 95593...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

https://www.nettavisen.no/livsstil/ny-studie-kvinner-er-lykkeligere-uten-barn-eller-ektemann/s/12-95-3423689780

Menn drar nytte av ekteskap fordi det «roer dem ned», ifølge Dolan. - Du tar mindre risiko, du tjener mer penger på jobb og du lever litt lengre. Hun, derimot, må holde ut med de greiene og dør fortere enn hvis hun ikke hadde vært gift. Den sunneste og lykkeligste del-gruppen av kvinnelig befolkning er kvinner som aldri har giftet seg eller hatt barn, sa han.

Anonymkode: f34b9...03a

Dette kommer fra samme avvis som også opplyste om at alle, menn som kvinner, som har ligget med flere enn 5 personer har mye større sjanse for å være utro.

Jeg vet ikke om man bare velger den forskningen og informasjonen som passer ens eget bildet av virkeligheten. Men det er jo ikke et ukjent fenomen. Men at forskningen ble hudflettet her inne fordi den ble publisert av en «tulleavis» som nettavisen er sikkert. Hvorfor skulle man bry seg om denne?

Anonymkode: 95593...81d

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (47 minutter siden):

Ok, da er det jo en dårlig deal for kvinner i dette landet, slike dårlige veier som vi har i store deler av Norge. Må si kvinner i blant annet Tyskland får bedre utbytte av å ha sex. 🤣

Det er fordi norske kvinner tilbyr dårlig sex. Tilbud og etterspørsel skjønner du

Anonymkode: bab93...35b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Poenget mitt er at menn er mindre opptatt av utseende enn kvinner. Og takk for at du bekrefter dette.

Skjønner ikke hva du mener med "reserveløsning". Vi menn er opptatt av damer vi kan være kompatible med på personlig plan. Da teller utseende mindre.

Kvinner siler ut menn etter utseende. Og det er jo greit, hele dyreverdenen gjør jo det. Hannen må bruse med fjæra for hunnen. Så der ER menn og kvinner forskjellige, det er biologi og ingenting annet. 

Det blir jo alltid ramaskrik når en mann bekrefter at kanskje 90% av kvinnene i et rom er potensielle kjæresteemner, bare basert på utseende. Kvinner har vel det motsatte, kanskje 10-15%. Dette har det jo vært mange tråder om på KG.

Så det ER jo deprimerende for alle de mennene som velges bort helt fra starten bare pga utseende. Men det er naturens gang, og mennene må bare jobbe mer med utseende og ikke ligge på latsiden.

Og så er det jo litt karma da, når man er godt etablert med hus og barn og den kjekke mannen har blitt en latstokk og sofagris. Til stor overraskelse for en haug med kvinner som glemte å sjekke personligheten til slasken først. Og som nå sitter frustrert og bitter her på KG og hamrer løs på tastaturet om denne oppdagelsen...

Anonymkode: a9248...af0

Vel. Jeg har blitt tatt til takke med tre ganger, og jeg er kvinne. Har opplevd at norske menn krever pent utseende. 

Anonymkode: 3bc37...dd8

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dust!

Anonymkode: 49137...28f

Sannheten svir ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er fordi norske kvinner tilbyr dårlig sex. Tilbud og etterspørsel skjønner du

Anonymkode: bab93...35b

Selv en spøk må altså resultere i drittslenging. 🙄

For jeg regner med at du forsto at det var en spøk, og ikke kritikk angående at norske menn bygger for dårlige veier. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (2 timer siden):

I den store danske Sexus undersøkelsen hadde 99 % av heteroseksuelle menn hatt sex. 

*Hatt betyr ikke har. Og 99% er en altfor høy beregning.

Endret av askjiir
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når menn ikke får ligge blir de aggressive og farlige, damene som ikke vil ligge med dem er (i deres hode) problemet. Ergo et samfunnsproblem. 

Når kvinner ikke får ligge blir de i verste fall lei seg. De går heller i seg selv og bruker denne selvinnsikten til å forbedre seg selv og sjansene sine. 

Anonymkode: b03a7...218

Eller vi bygger opp et liv uten. Investerer krefter, tid og/eller penger i ting som er bra for oss slik at livet blir greit eller bra likevel. 

Anonymkode: 1bb8c...70c

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blått skrev (6 timer siden):

35 år her og. Har også sett det. Jeg har til 45 og det er en hel haug av dem også. Jeg opplever det litt som en «jeg har ikke lyst på barn, men så mange som har lyst på her så håper jeg å få en lettlurt en på kroken.. som etterhvert gir opp» fordi jeg tenker jo som deg.. når du er over 40 år så vet du om du vil ha barn.. 

tror også det er noe de skjuler seg bak for å ha noen å leke med en stund. 

Men det er også disse mennene vi skal syntes synd på for de er ufrivillig barnløse når de nærmer seg 50. Så får vi kvinner «kjeft» av samfunnet for for at vi ikke har gitt dem barn 🙄

Anonymkode: 5f17b...d45

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (17 minutter siden):

*Hatt betyr ikke har. Og 99% er en altfor høy beregning.

Hvorfor er det akkurat sex som er trist? Hvorfor ikke, 80 prosent har ikke fått en klem på 5 månder(Jeg bare finner på et tall)

• Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er kun en logisk slutning om at de mennene (og kvinnene) som sliter aller mest i livet, ikke nødvendigvis bør formere seg videre. Alt av statistikk, forskning og historikk viser at gener og arv er fullstendig avgjørende når mennesker vokser opp og utvikler seg. Dette går på arvelighet og arvesynd. Svært mange fysiske og psykiske sykdommer og lidelser er sterkt arvelige. Til og med uførhet er sterkt arvelig. Det er ingen menneskerett å formere seg.

Anonymkode: f34b9...03a

Statistikken var at blant de 5% fattigste menne var 72% barnløs.

Svaret på det et altså at det er flott for fattige menn har sikkert dårlige gener?

Anonymkode: 29ba7...27a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er det akkurat sex som er trist? Hvorfor ikke, 80 prosent har ikke fått en klem på 5 månder(Jeg bare finner på et tall)

Sier det fordi jeg ikke vil ha sex med noen jeg ikke vil gi en klem til eller få den av, så det at mange går å kun savner sex, men ikke resten av oss som menneske..Det er trist og turn off. Jeg vil møte en mann som har lyst til å møte meg som person også, selv om det bare skulle vært for en gang. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...