Gå til innhold

Hvorfor er det et "samfunnsproblem" at enkelte menn sliter med å finne en partner/få sex

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det som skader den gjennomsnittlige mannen er at kvinner blir "mettet" av å ligge rundt med attraktive menn, dermed mister de motivasjonen til å finne en partner på sitt eget nivå.

Anonymkode: 346c2...4e0

"Eget nivå"? Mulig den 42-årige mekanikeren eller elektrikeren eller kjøpmannen føler en 39-årig lege/psykolog/lektor er på "hans nivå", men det føler neppe hun (hun har tross alt høy utdanning og noe av dannelsen som henger med dette). Hennes skala er akkurat like gyldig som hans.

Anonymkode: 0a08f...a9c

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trolltunge skrev (20 minutter siden):

De fattigste 5% består i stor grad av menn med diverse avhengigheter og utfordringer. Ikke særlig smart at de får barn, så dette er strengt talt som det skal være. 

Er det noe annerledes for de 5 prosent fattigste kvinnene?

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det som skader den gjennomsnittlige mannen er at kvinner blir "mettet" av å ligge rundt med attraktive menn, dermed mister de motivasjonen til å finne en partner på sitt eget nivå.

Anonymkode: 346c2...4e0

Er du klar over at mange kvinner ikke engang ligger rundt?

Å om de gjør er det aldeles ikke bare med attraktive menn?

Dette er bare tull. Prøv for en gangs skyld å tenk nøyere gjennom disse grove påstandene. 

Anonymkode: 13c04...055

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

"Eget nivå"? Mulig den 42-årige mekanikeren eller elektrikeren eller kjøpmannen føler en 39-årig lege/psykolog/lektor er på "hans nivå", men det føler neppe hun (hun har tross alt høy utdanning og noe av dannelsen som henger med dette). Hennes skala er akkurat like gyldig som hans.

Dette er menneskesynet til høyt utdannede kvinner i dagens samfunn. 

Feminismen fører til holdninger som dette, og det er viktig at menn er klar over det. 

Jeg kommer til å bruke resten av livet mitt på å påvirke unge menn slik at de aldri forsvarer dette landet i en krig med eksempelvis Russland. 

Disse kvinnene og dette samfunnet er det ikke verdt å forsvare, for de har faktisk utviklet en forakt mot menn.

Anonymkode: 83dcc...b20

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Når et samfunn nekter å anerkjenne utfordringene til en gruppe så får det konsekvenser.

I Amerika så fikk vi Trump, og i resten av Europa så ser vi nå en form for politisk endring som ikke lenger kjenner seg igjen i det gjeldende systemet. 

Venstresiden og feminister har en mulighet til å anerkjenne menns utfordringer, eller drite i dem og på sikt tape alt.

Hva i all verden har dette med at menn ikke får pult å gjøre.

Trump gjør ikke at fler menn får pult. Politisk endring i Europa fører heller ikke til at fler får pult.

Jeg anerkjenner utfordringer ved at menn ikke får pult. Det betyr ikke at jeg er en del av løsningen.
Jeg puler ikke en mann fordi jeg anerkjenner utfordringene ved at han ikke får pult.

At vi anerkjenner dette, hvordan fører det til at flere får pult?  

Den beste starten for å få flere menn til å få pult, det er å høre på det kvinner selv sier om hva som gjør de interessert. Problemet er at vi har en oppvoksende generasjon gutter som hører på menn som er influencere i stedet. Dette bare forsterker trenden med menn som ikke får pult og vi får en incel bonanza.

Anonymkode: 9626d...cdd

• Liker 6
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Feminismen fører til holdninger som dette, og det er viktig at menn er klar over det. 

Jeg kommer til å bruke resten av livet mitt på å påvirke unge menn slik at de aldri forsvarer dette landet i en krig med eksempelvis Russland. 

Disse kvinnene og dette samfunnet er det ikke verdt å forsvare, for de har faktisk utviklet en forakt mot menn.

Det er ikke en forakt for menn, men en oppfordring til menn om å bruke de ressursene de har (på samme måten som kvinner bruker dem) for å gjøre seg attraktive på markedet, det være seg kjønnsmarked eller arbeidsmarked. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er ikke bare snakk om disse yrkene. Jeg tviler på at menn bare går etter disse, det er jo kjempe mange fine frisører, sykepleiere, barnehage ansatte, butikk medarbeidere mange andre yrker.

Pluss så høy på pæra mange med høy utdanning ytrer seg her inne, så er det jo direkte utrivelig å skulke bo med noen sommdet uansett. Dannelse du liksom, de har lest noen bøker, de er uansett mennesker de også.

Vet av en lege som er veldig nesevis, han er ikke en god lege en gang. Kjempe dårlig selvinnsikt. Det er en illusjon at noen er gode bare fordi de har god utdanning. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er femenist og reagerer også negativt på dem. Så slutt du også.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Tenk om dette var synet på likestilling og feminisme. Dobbeltmoral...

Det er trist å lese at så få folk bryr seg om menn som sliter. 

Men da vet vi det. Fra nå av så kommer jeg til å gi blanke i kvinnesaker. Orker ikke å høre mer om denne gruppen, dere må bare ta dere sammen. 

Denne tråden flommer over av menn som klager. Buhuu. Stakkars gutter får ikke pult. Da har vi et samfunnsproblem🙃

Ingen skisserer en løsning, som menn selv må stå for. Utover utbredt prostitusjon, som strengt tatt ikke er en løsning.

Om du ikke skal klage, syte eller bære deg over de slemme kvinnene som ikke bryr seg. Hva er din løsning på samfunnsproblemet «menn som ikke får pult» ?

• Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er femenist og reagerer også negativt på dem. Så slutt du også.

Men er enig i at ingen bør falle i krig, det er horribelt og uakseptabelt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Denne tråden flommer over av menn som klager. Buhuu. Stakkars gutter får ikke pult. Da har vi et samfunnsproblem🙃

Ingen skisserer en løsning, som menn selv må stå for. Utover utbredt prostitusjon, som strengt tatt ikke er en løsning.

Om du ikke skal klage, syte eller bære deg over de slemme kvinnene som ikke bryr seg. Hva er din løsning på samfunnsproblemet «menn som ikke får pult» ?

Prostitusjon er en god start. Høyre med Tina Bru har lovet å avskaffe sexkjøpsloven. 
Nå får vi mest sannsynlig FRP og høyre i regjering om kort tid så den biten ordner seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prostitusjon er en god start. Høyre med Tina Bru har lovet å avskaffe sexkjøpsloven. 
Nå får vi mest sannsynlig FRP og høyre i regjering om kort tid så den biten ordner seg. 

Ser man det, beviser at du ikke er kjæreste materialet. Ikke en gang et godt medmenneske. 

🙂

• Liker 7
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Den beste starten for å få flere menn til å få pult, det er å høre på det kvinner selv sier om hva som gjør de interessert. Problemet er at vi har en oppvoksende generasjon gutter som hører på menn som er influencere i stedet. Dette bare forsterker trenden med menn som ikke får pult og vi får en incel bonanza.

Jeg vet veldig godt hva kvinner vil ha. Men det er ikke så enkelt å bli den personen 

Anonymkode: bab93...35b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg er kvinne og jurist og er ikke enig i en slik ovenfra og ned holdning til andre mennesker. Det er helt andre verdier enn yrke jeg ser etter i en partner.

Anonymkode: b1483...3a7

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (13 minutter siden):

Er det noe annerledes for de 5 prosent fattigste kvinnene?

Nei. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet veldig godt hva kvinner vil ha. Men det er ikke så enkelt å bli den personen 

Vi vil ha ulike menn. Det er kvinner som passer til den du er idag. 

Jeg skjønner nettet folk veldig usikker.

Men hva er det du tenker du ikke når opp på? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så fint.

Så alt som trengs var høyre og FRP i regjering, så løste vi jo dette «samfunnsproblemet»😊

Samtidig litt artig at samfunnsproblemet prostitusjon er løsningen på samfunnsproblemet incels😊. Det ene problemet slår i hjel det andre.

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg vil ha mannlig psykolog som jeg ikke fikk 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er kvinne og jurist og er ikke enig i en slik ovenfra og ned holdning til andre mennesker. Det er helt andre verdier enn yrke jeg ser etter i en partner.

Anonymkode: b1483...3a7

Helt personlig tenker jeg den viktigste kjæresteegenskapen er godt hjerte og kjapt hode, selvironi og humor. Ytre ting er bare viktig innledningsvis. Men det er jammen meg kjedelig med folk som ikke leser bøker, ikke reflekterer noe særlig og som ikke har humoristisk sans/evne til selvironi. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så fint.

Så alt som trengs var høyre og FRP i regjering, så løste vi jo dette «samfunnsproblemet»😊

Samtidig litt artig at samfunnsproblemet prostitusjon er løsningen på samfunnsproblemet incels😊. Det ene problemet slår i hjel det andre.

Skrev en god start. Det er jo ikke sånn at det løser alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...