JonasF Skrevet tirsdag kl 16:44 Forfatter #21 Del Skrevet tirsdag kl 16:44 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 1. Hvordan har du funnet leiebolig til 8000/mnd? Hvor mange kvm? Etasje? 2. Hva jobber du som med årslønn på 800k etter 2 år? Hvilken utdanning har du? Anonymkode: 87b84...b14 Bor med en kompis på Sagene, c.a 60kvm i 3 etasje. Ganske sentralt, rett med Alexander Kiellands samt gode kollektivforbindelse. Jobber i finans/vc, har kun en bachelor i økonomi. Vurderte master men ser ikke poenget per dags dato med mindre det blir dekket av jobb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:08 #22 Del Skrevet tirsdag kl 17:08 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva går arbeidsdagen i praksis ut på da? Hvordan er dette så godt betalt, så tidlig i arbeidslivet? Er det lett å få en slik jobb, eller kom du deg gjennom et nåløye? Anonymkode: 87b84...b14 Fordi det er bullshit, troll som det kalles. Anonymkode: 3da5e...cb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JonasF Skrevet tirsdag kl 17:11 Forfatter #23 Del Skrevet tirsdag kl 17:11 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi det er bullshit, troll som det kalles. Anonymkode: 3da5e...cb5 Skjønner ikke hvorfor jeg skulle lyve om dette, men om du vil tro det så fyr på. Arbeidsdagen er variert og går innenfor masse økonomi og regnskap. Det er ikke spesielt mange VC-er i Norge, men det blir stadig større og større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:15 #24 Del Skrevet tirsdag kl 17:15 JonasF skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke hvorfor jeg skulle lyve om dette, men om du vil tro det så fyr på. Arbeidsdagen er variert og går innenfor masse økonomi og regnskap. Det er ikke spesielt mange VC-er i Norge, men det blir stadig større og større. Basert på tidligere innlegg er det åpenbart bullshit, ingen som jobber med økonomi stiller så dumme spørsmål og forstår så lite økonomi 😂 det er jo å merkelig at du bare har spart 50 k siden august men økt lønna med 100k samt fått 500 kr mindre i boutgifter. Gir ingen mening at noen som jobber med "masse økonomi og regnskap" ikke klarer å regne over hva reelt underskudd på utleie skulle være. I så grad at du trenger hjelp av kg. Anonymkode: 3da5e...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet tirsdag kl 17:20 #25 Del Skrevet tirsdag kl 17:20 Livet er er del mer enn avkastning på kapital. Fordelen ved å eie bolig er at bosituasjonen er forutsigbar og man bestemmer over boligen sin selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JonasF Skrevet tirsdag kl 17:22 Forfatter #26 Del Skrevet tirsdag kl 17:22 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Basert på tidligere innlegg er det åpenbart bullshit, ingen som jobber med økonomi stiller så dumme spørsmål og forstår så lite økonomi 😂 det er jo å merkelig at du bare har spart 50 k siden august men økt lønna med 100k samt fått 500 kr mindre i boutgifter. Gir ingen mening at noen som jobber med "masse økonomi og regnskap" ikke klarer å regne over hva reelt underskudd på utleie skulle være. I så grad at du trenger hjelp av kg. Anonymkode: 3da5e...cb5 50k på 3 måneder er over 15k månedlig, samt at jeg var på ferie i høstferien og brukte litt der. Lønnsøkningen kom i effekt oktober. Mistolket skattereglene så der tar jeg kritikk. Om du tror meg eller ei er opp til deg, jeg har sagt mitt. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JonasF Skrevet tirsdag kl 17:25 Forfatter #27 Del Skrevet tirsdag kl 17:25 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var det onkelen din som ansatte deg? Hvorfor skulle de hentet ut en rykende fersk bachelor økonomi, som vi har sikkert 1000 av per år, til et nytt satseområde i norge? Burde de ikke i det minste funnet noen som har littegranne erfaring? Attpåtil betale så mye til en jobb det antageligvis ville vært haugevis med søkere på? hilsen bitter KG-brever Anonymkode: 87b84...b14 Makan til sjalusi her, jobbet et år før denne jobben, så ikke helt fersk. Ingen nepotisme eller kontakter benyttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:37 #28 Del Skrevet tirsdag kl 17:37 JonasF skrev (11 minutter siden): 50k på 3 måneder er over 15k månedlig, samt at jeg var på ferie i høstferien og brukte litt der. Lønnsøkningen kom i effekt oktober. Mistolket skattereglene så der tar jeg kritikk. Om du tror meg eller ei er opp til deg, jeg har sagt mitt. 😊 Nettopp 15k er jo ingenting om det faktisk skulle være snakk om virkeligheten. Sparer selv 20 k, på en lønn i samme sikte - men da betaler jeg et greit boliglån i tillegg, brødfør en unge og du vet lever voksen livet. Jobber selv med økonomi og har aldri i min karriere møt noen kollega som søker finansielle råd over kg eller som "misstolker" egen bakhage. Skjønner ikke opplegge eller hensikten med trollingen din. Anonymkode: 3da5e...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå