Gå til innhold

Lyver han til meg om hvorfor han mistet lappen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

I tillegg er han en «mama’s boy”. Ikke at det er noe i veien med det, men det er litt for mange ting som skurrer her. 

Du tenker at det ikke er noe i veien med at en voksen mann er mammagutt? Om du fortsetter å tenke det, så kommer du til å få mange røffe forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reign skrev (Akkurat nå):

Du tenker at det ikke er noe i veien med at en voksen mann er mammagutt? Om du fortsetter å tenke det, så kommer du til å få mange røffe forhold.

Jeg tenker at det er noe ille i det dersom han må gjennom og forhøre med moren sin om absolutt alt. Men jeg er endelig yngre enn han også, så kanskje derfor. Det er ikke noe jeg hadde foretrukket for å si det sånn. 

TS

Anonymkode: 75a06...5d2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det danner seg et mønster her nå. Forrige forholdet hans ble slutt fordi han var utro og ble tatt, og han lyver tydeligvis patalogisk. 

Ikke kast bort mer tid og energi på denne guttungen, han vil aldri bli voksen eller ta ansvar for sine handlinger. Du finner deg lett en bedre fyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg tenker at det er noe ille i det dersom han må gjennom og forhøre med moren sin om absolutt alt. Men jeg er endelig yngre enn han også, så kanskje derfor. Det er ikke noe jeg hadde foretrukket for å si det sånn. 

TS

Hvordan er det mulig å definere noen som en "mammagutt" uten at det er problematisk i et forhold da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enni skrev (52 minutter siden):

Det danner seg et mønster her nå. Forrige forholdet hans ble slutt fordi han var utro og ble tatt, og han lyver tydeligvis patalogisk. 

Ikke kast bort mer tid og energi på denne guttungen, han vil aldri bli voksen eller ta ansvar for sine handlinger. Du finner deg lett en bedre fyr. 

Han har ikke sagt hvorfor han har slått opp med eksen sin. Eneste jeg vet er at han har hatt 4 kjærester tidligere, og holdt på med ei dame i et år helt fram til mai men det var tydeligvis ikke noe forhold, bare et slags "situationship" eller et "vi tar det som det kommer" opplegg

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...