AnonymBruker Skrevet 12. november #1 Del Skrevet 12. november Dette er en kontinuasjon av tråden om han som droppet å jobbe for å være med meg (han sendte egenmelding) Noe jeg har stusset på siden jeg møtte han var at han fortalte meg på første dage at han hadde mistet lappen. Han sa at det var av to årsaker. Den ene delte han under daten, og sa at det var fordi han hadde kjørt opp en glatt bakke under vintertiden på vei til hytta med eksen sin. I følge han turte ikke hun å kjøre, så han gjorde det istedet, men bilen sklei nedover og krasjet inn i noe. Den andre grunnen sa han at han skulle spare til en annen gang. Neste gang vi var med hverandre sov jeg hos han, og tok opp dette igjen. Han ville ikke svare på det så naturligvis lot jeg det gå. Forrige uke var jeg med han igjen. Vi var ute å spiste så sov jeg hos han igjen. Denne gangen tok jeg det opp, og da sa han at det var fordi han hadde sittet i bilen med venner og de hadde alle vært beruset i følge han. Selv om jeg følte at det ikke var sannheten, lot jeg det gå fordi vi satt i en restaurant. Jeg ønsket dermed ikke å presse på om dette emnet. Selv har jeg hatt lappen nå i 4 år, så jeg vet jo at dette ikke helt stemmer. Hva tenker dere? Jeg ønsker å ta det opp igjen med han, men er usikker på hvordan han kommer til å reagere. Min første tanke er jo vel at det er pga promillekjøring eller gjentatte prikker på kortet. Jeg skjønner ikke hvorfor han nølte med å fortelle meg det før flere uker senere. Er vel kanskje derfor jeg lener meg mer mot disse som reelle årsaker. Vi har det koselig osv. Han er søt, snill og fin mot meg. Jeg er 22 og han er 27, men jeg tror ikke han tar meg seriøst. Jeg tror han tenker at jeg er ung og dum i forhold til han, noe som ikke er saken. Anonymkode: 75a06...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #2 Del Skrevet 12. november Vær smart. En mann som har mistet førerkortet, først lyver (det med å skli), også ikke vil fortelle? Nei herregud, dette er trøbbel Anonymkode: 049e9...73c 13 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #3 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vær smart. En mann som har mistet førerkortet, først lyver (det med å skli), også ikke vil fortelle? Nei herregud, dette er trøbbel Anonymkode: 049e9...73c Ja det er noe ugler i mosen føler jeg. I tillegg er han en «mama’s boy”. Ikke at det er noe i veien med det, men det er litt for mange ting som skurrer her. TS Anonymkode: 75a06...5d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 12. november #4 Del Skrevet 12. november (endret) Så han har lygd hver gang du møtte han? Det høres ikke ut som et solid grunlag for noe forhold! Det blir ekstra spesielt at han tok insjativ til samtalen selv, synes han sanheten er flau kunne han jo bare ungåt å snake om det.... Endret 12. november av Pippi Lotta 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #5 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det er noe ugler i mosen føler jeg. I tillegg er han en «mama’s boy”. Ikke at det er noe i veien med det, men det er litt for mange ting som skurrer her. TS Anonymkode: 75a06...5d2 Så bra du oppdaget disse red flagsa tidlig ❤️ Anonymkode: 188ef...ecc 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #6 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det er noe ugler i mosen føler jeg. I tillegg er han en «mama’s boy”. Ikke at det er noe i veien med det, men det er litt for mange ting som skurrer her. TS Anonymkode: 75a06...5d2 Dropp han før det blir mer seriøst, så slipper du å angre på bortkastet tid og energi etterpå Anonymkode: 049e9...73c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #7 Del Skrevet 12. november er du i det hele tatt moden nok til å innlede et forhold når du har så mange tråder om ting du trenger hjelp til å ha en mening om TS? Anonymkode: 674c6...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #8 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): er du i det hele tatt moden nok til å innlede et forhold når du har så mange tråder om ting du trenger hjelp til å ha en mening om TS? Anonymkode: 674c6...c7c Er det ikke bra å spørre om råd hvis man er usikker? Jeg er dobbelt så gammel som TS. Og jeg kunne vel ønsket at jeg hadde blitt rådet å ta røde flagg på alvor. Lærte det på den mer tidkrevende og kjipe måten Anonymkode: 049e9...73c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #9 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): er du i det hele tatt moden nok til å innlede et forhold når du har så mange tråder om ting du trenger hjelp til å ha en mening om TS? Anonymkode: 674c6...c7c Er ikke dette et forum der man kan lage så mange tråder som man vil? Jeg er fremdeles ganske ung. Skjønner ikke poenget med å kommentere når man kan så enkelt se bort ifra en tråd. TS Anonymkode: 75a06...5d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #10 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dropp han før det blir mer seriøst, så slipper du å angre på bortkastet tid og energi etterpå Anonymkode: 049e9...73c Blir nok det ja. TS Anonymkode: 75a06...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #11 Del Skrevet 12. november Finnes mange bra menn der ute. Velg heller en av de. Anonymkode: 61b3f...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinte-my Skrevet 12. november #12 Del Skrevet 12. november Kan jeg oppsummere? Han er en mammadalt på 27 år som skulker fra en jobb han angivelig hater, og han har mistet lappen uten å klare å være ærlig om det? Han kan sikkert være hyggelig, men det der hadde ikke jeg orka å kaste bort tid på. Om du skulle fortsette med denne mannen, hvordan ser du for deg fremtiden? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #13 Del Skrevet 12. november I løpet av min datingkarriere har jeg prestert å dra på date med hele 3stk hvor det viste seg at de hadde mistet lappen pga fyllekjøring. Han ene hadde i tillegg en fengselsdom bak seg knyttet til det (jepp, en person ble hardt skadet). Tilsynelatende normale, hyggelige og oppegående menn, men som tydeligvis mangler noe vitalt i topplokket når de ikke bare presterer å begå en slik handling, men som samtidig ler når de forteller om det 🤦🏼♀️ Jeg har nulltoleranse for slikt, så om jeg hadde vært deg er det bare én ting å gjøre. Anonymkode: 39b02...cfd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #14 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): I løpet av min datingkarriere har jeg prestert å dra på date med hele 3stk hvor det viste seg at de hadde mistet lappen pga fyllekjøring. Han ene hadde i tillegg en fengselsdom bak seg knyttet til det (jepp, en person ble hardt skadet). Tilsynelatende normale, hyggelige og oppegående menn, men som tydeligvis mangler noe vitalt i topplokket når de ikke bare presterer å begå en slik handling, men som samtidig ler når de forteller om det 🤦🏼♀️ Jeg har nulltoleranse for slikt, så om jeg hadde vært deg er det bare én ting å gjøre. Anonymkode: 39b02...cfd Det forstår jeg helt. Uansett hvor oppegående en kan virke er det et stort rødt flagg, selv for meg. Jeg bare synes det viser ekstremt lite hensyn og medmenneskelighet, i tillegg er det jo bare uansvarlig og sier mye om en som person. Uansett hvor søte og snille de er. jeg kommer nok til å ta den praten før jeg ender det for godt. TS Anonymkode: 75a06...5d2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #15 Del Skrevet 12. november Han må jo være et skikkelig kupp han der, skulker jobben, mister lappen, og sender sex bilder til deg som du ikke vil ha, du kan gjøre bedre enn det der, sånn seriøst. Anonymkode: 01463...a1d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 12. november #16 Del Skrevet 12. november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MizzVic Skrevet 12. november #17 Del Skrevet 12. november Du mister ikke førerkortet om bilen din sklir ut av veien på hytta. Ikke mister du førerkortet av å ha fulle folk i bilen heller. Han vet også for hvor lenge han har mistet det. Og om han må ta ny oppkjøring ect. Bare å si takk og farvel, og si han bør slutte å juge til folk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #18 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han må jo være et skikkelig kupp han der, skulker jobben, mister lappen, og sender sex bilder til deg som du ikke vil ha, du kan gjøre bedre enn det der, sånn seriøst. Anonymkode: 01463...a1d Ja, det er altfor drøyt. Verste er at han er en del eldre enn meg, så hadde håpet på at han var mer ordentlig men nei. Tenker å be han ringe meg i kveld også avslutter jeg det. han får heller sende klærne jeg la igjen hos han via post eller så får jeg bare hente det TS Anonymkode: 75a06...5d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #19 Del Skrevet 12. november MizzVic skrev (1 minutt siden): Du mister ikke førerkortet om bilen din sklir ut av veien på hytta. Ikke mister du førerkortet av å ha fulle folk i bilen heller. Dette. Han har kjørt bil i beruset tilstand for å miste førerkortet. Alternativet hadde vært om han kjørte altfor fort, men det hadde han nok tørt å innrømme. Slike folk er virkelig avskum, setter andres liv i fare😡 TS: han der skal du bare holde deg langt unna, lyver, skulker jobben, kjører i fylla. Altså, HALLO?? Anonymkode: 2e6e5...96f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #20 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette. Han har kjørt bil i beruset tilstand for å miste førerkortet. Alternativet hadde vært om han kjørte altfor fort, men det hadde han nok tørt å innrømme. Slike folk er virkelig avskum, setter andres liv i fare😡 TS: han der skal du bare holde deg langt unna, lyver, skulker jobben, kjører i fylla. Altså, HALLO?? Anonymkode: 2e6e5...96f Ja, det er skuffende og ekkelt. Jeg hadde vært mer åpen dersom han hadde vært ærlig om det, men hadde nok droppet han da også bare fordi det er noe jeg er veldig imot. Han «skulka» fordi han ville være med meg tror jeg. Han sa det ikke direkte, men jeg skjønte jo at det var årsaken ettersom jeg sov over og var med han resten av den dagen. Han er fin og søt, men det er ikke nok. TS Anonymkode: 75a06...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå