AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:15 #1 Del Skrevet tirsdag kl 10:15 Jeg var bortreist sist jeg ble innkalt, men hvor kan jeg henvende meg? Trenger få tatt mammografi før jeg begynner på HRT (hormoner, overgangsalder). Anonymkode: 1b356...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet tirsdag kl 10:16 #2 Del Skrevet tirsdag kl 10:16 Fastlegen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:18 #3 Del Skrevet tirsdag kl 10:18 Ta kontakt med mammografisenteret du var innkaldt til, eller be fastlegen rekvirere deg. Anonymkode: 0e522...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:58 #4 Del Skrevet tirsdag kl 15:58 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg var bortreist sist jeg ble innkalt, men hvor kan jeg henvende meg? Trenger få tatt mammografi før jeg begynner på HRT (hormoner, overgangsalder). Anonymkode: 1b356...648 Du henvender deg dit du fikk innkalling fra, det er ulikt i de ulike fylkene. Du har da vel ikke kastet innkallingen? PurpleTuliip skrev (5 timer siden): Fastlegen din Fullstendig feil. Fastlegene har ikke noe med mamografiprogrammet å gjøre. Anonymkode: 93eb4...8a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet tirsdag kl 17:25 #5 Del Skrevet tirsdag kl 17:25 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du henvender deg dit du fikk innkalling fra, det er ulikt i de ulike fylkene. Du har da vel ikke kastet innkallingen? Fullstendig feil. Fastlegene har ikke noe med mamografiprogrammet å gjøre. Anonymkode: 93eb4...8a7 Fastlegen min henviste meg videre til mammografi så det var da svært underlig.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:27 #6 Del Skrevet tirsdag kl 17:27 PurpleTuliip skrev (1 minutt siden): Fastlegen min henviste meg videre til mammografi så det var da svært underlig.. meg og, skulle ha mammografi utenom det faste programmet. Anonymkode: 0e522...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå