AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:52 #21 Del Skrevet tirsdag kl 13:52 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han er så j*** hårsår, vet du. Hvis jeg spør noe sånt, får jeg garantert "da skal jeg ikke spørre noe mer, ALDRI!" Anonymkode: f5875...408 Er det ikke det du vil da? At han skal slutte å spørre om jobben din. Anonymkode: 602ec...431 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:19 #22 Del Skrevet tirsdag kl 14:19 Min svigerfar er sånn, spør alltid utrolig mange spørsmål, ofte om de samme tingene. Jeg tror han bare har lært seg noen smaltalk-spørsmål for å mestre sosiale settinger, også kjører han samme showet hver gang. Anonymkode: 157d8...352 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:00 #23 Del Skrevet tirsdag kl 15:00 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Min svigerfar er sånn, spør alltid utrolig mange spørsmål, ofte om de samme tingene. Jeg tror han bare har lært seg noen smaltalk-spørsmål for å mestre sosiale settinger, også kjører han samme showet hver gang. Anonymkode: 157d8...352 Ha ha, min far også! Tror det er noe ADHD-greier på gang i familien her 😄 Anonymkode: 7d46b...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet tirsdag kl 15:28 #24 Del Skrevet tirsdag kl 15:28 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han er så j*** hårsår, vet du. Hvis jeg spør noe sånt, får jeg garantert "da skal jeg ikke spørre noe mer, ALDRI!" Anonymkode: f5875...408 Høres vel ut som om det ikke hadde vært noe tap ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:38 #25 Del Skrevet tirsdag kl 21:38 Jeg har fått noe lignende fra en bekjent: hvordan jobber du mandag? Hvordan jobber du tirsdag? Og sånn fortsatte det. Anonymkode: b124c...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:16 #26 Del Skrevet tirsdag kl 22:16 Hvis det var vanlig, ville vel alle vennene og alle du kjenner, dine spurt om det? -there’s your answer! Anonymkode: 83d57...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbag Skrevet i går, 07:17 #27 Del Skrevet i går, 07:17 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Han er så j*** hårsår, vet du. Hvis jeg spør noe sånt, får jeg garantert "da skal jeg ikke spørre noe mer, ALDRI!" Anonymkode: f5875...408 Det hadde jeg levd godt med. Dette er en relasjon jeg hadde kuttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå