AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:45 #1 Del Skrevet tirsdag kl 09:45 Hva slags neglelakk burker du? Merke og farge lurer jeg på Anonymkode: c6b20...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:48 #2 Del Skrevet tirsdag kl 09:48 Essie. Akkurat nå har jeg på Clothing optional. Anonymkode: f0623...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:55 #3 Del Skrevet tirsdag kl 09:55 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva slags neglelakk burker du? Merke og farge lurer jeg på Anonymkode: c6b20...413 Får manikyr 1 gang i mnd så jeg vet ikke. Nå er det høstfarger det går i. Nå har jeg mørk burgunder. Neste uke vet jeg ikke. Kanskje litt forskjellig farger. Brun svart, burgunder og beige. Anonymkode: 1fcb3...682 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:06 #4 Del Skrevet tirsdag kl 12:06 Essie russian roulette. Anonymkode: bd0a6...70c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:16 #5 Del Skrevet tirsdag kl 12:16 Mye Essie og Opi. Noe China Glaze. Og Depuis sine. Har også kjøpt flere av Kiko sine i det siste da de hadde noen med interessante effekter. Nå går det mye i jordtoner, og burgunder. Mot jul bruker jeg ofte mer rødt. Har en svakhet for toppers om dagen, så kombinerer gjerne en solid farge med en topper for å få effekter. Rundt nyttår kommer jeg til å gå for metallisk. Om vinteren bruker jeg gjerne også helhvitt med perlemor topper. Men har også innimellom knallfarger. Akkurat nå har jeg faktisk Opi wicked glinda the god. Men må fjerne den før kundemøter mot slutten av uka 😂 Anonymkode: fa877...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet tirsdag kl 16:10 #6 Del Skrevet tirsdag kl 16:10 Brukar mange forskjellige. Depend, Lyko, Essie, Orly...farge betyr meir enn merke for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet tirsdag kl 16:15 #7 Del Skrevet tirsdag kl 16:15 Essie - Gel couture serien og gjerne med matt topplakk ❤️ sitter 14 dager + og holder seg bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethS65 Skrevet tirsdag kl 17:42 #8 Del Skrevet tirsdag kl 17:42 Jeg liker Color Therapy og Miracle Gel produktene fra Sally Hansen 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeKP68 Skrevet tirsdag kl 17:44 #9 Del Skrevet tirsdag kl 17:44 ElisabethS65 skrev (Akkurat nå): Jeg liker Color Therapy og Miracle Gel produktene fra Sally Hansen 🤩 Jeg eeelsker Sally Hansen 🥰 Favorittfarger er Burnished Bronze og Off With Her Red, men jeg har over 10 forskjellige farger fra dem ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet tirsdag kl 17:51 #10 Del Skrevet tirsdag kl 17:51 Dior og Kiko Cosmetics. Alt fra rosa til rødt og svart, hvitt og gull ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:14 #11 Del Skrevet tirsdag kl 18:14 Essie, vært favoritt i årevis. Farger varierer veldig, men liker mest fargerike negler da, rosa, gul, oransj eller lilla det går mest i. Anonymkode: a115c...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:21 #12 Del Skrevet tirsdag kl 18:21 Kure Bazaar (pga. mindre giftstoffer). Veldig glad i fargen Parisienne Anonymkode: effb0...8fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:26 #13 Del Skrevet tirsdag kl 18:26 Jeg har mange forskjellige, men favorittene er fra Holo Taco, Cirque Colors, F.U.N lacquer og Starrily. Helst med holografisk glitter. Anonymkode: e7404...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:33 #14 Del Skrevet tirsdag kl 18:33 Opi og forskjellige farger men mest i forskjellige rosa/rød-toner. Favoritten er nok I’m not really a waitress. Anonymkode: 0d8f6...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå