AnonymBruker Skrevet 12. november #21 Del Skrevet 12. november Uanonym bruker skrev (7 timer siden): Enig i dette. At barnet til TS sier at hun skal "sladre" til barnehagen tyder på et barn som er vant til å forhandle med foreldrene for å få det som hun vil. Skaff deg en ryggrad, TS. Det var et uhell. Det skjer med alle. Uff, sett heller grenser for dette barnet som truer med å fortelle i barnehagen. Anonymkode: a735b...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #22 Del Skrevet 12. november Altså, jeg har utsatt ungen min for alt mulig, ikke med vond vilje, men uhell skjer, ungen er nå ung voksen og det har til tross for alt, går helt fint! Så ikke overtenk dette, de aller, aller fleste foreldre har hatt et og annet uhell med barna sine, og jeg tviler sterkt på at bhg ville gått videre med det om det er snakk om et blåmerke, så lenge de ikke har flere ting de bekymrer seg for ang barnet. Da vil de isåfall ha det travelt. Anonymkode: fd5fe...08b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #23 Del Skrevet 12. november Gått videre betyr ikke automatisk bekymringsmelding, men f.eks at man diskuterer saken med leder og ser hva man skal gjøre. Noen ganger blir man enig om å følge ekstra med på dette barnet i fall det skjer flere hendelser. Anonymkode: 2df83...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå