AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:18 #1 Del Skrevet tirsdag kl 09:18 Jeg har den nyeste sangen til Damiano David (vokalisten i Måneskin) på hjernen og synes den er utrolig fin. Den heter: "Born with a broken heart". Anonymkode: f69a3...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:20 #2 Del Skrevet tirsdag kl 09:20 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har den nyeste sangen til Damiano David (vokalisten i Måneskin) på hjernen og synes den er utrolig fin. Den heter: "Born with a broken heart". Anonymkode: f69a3...2f0 s T Anonymkode: f69a3...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet tirsdag kl 09:25 #3 Del Skrevet tirsdag kl 09:25 Sønnen min har dilla på «Sveve høyt» og Blime for tiden. Jeg får ikke sangen ut av hodet, holder på å bli sprø! 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:21 #4 Del Skrevet tirsdag kl 11:21 Anononyma skrev (1 time siden): Sønnen min har dilla på «Sveve høyt» og Blime for tiden. Jeg får ikke sangen ut av hodet, holder på å bli sprø! 😂 For en irriterende sang, men det er jo slikt som barn liker. Ts Anonymkode: f69a3...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:40 #5 Del Skrevet tirsdag kl 17:40 Jeg får dessverre aldri dagsaktuelle sanger på hjernen: det er alltid noe gammelt noe. Denne sitter helt fast nå! Anonymkode: 551ad...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:45 #6 Del Skrevet tirsdag kl 17:45 Ridderprinsessen, ri-ri-ridderprinsessen! aaaaaaaargh! Den IRRITERER meg altså så mye. I utgangspunktet tåler jeg alt av Fantorangen, men den lille strofen der tar knekken på meg! Anonymkode: b2fdf...1b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:45 #7 Del Skrevet tirsdag kl 17:45 Jeg leter etter en sang av Marit Larsen som jeg hørte på radioen i går, som var litt fengende. Jeg har ikke funnet den, gått gjennom alle notene i NRK-programmet. Jeg tror den hadde en tekst på engelsk som var sånn "You gonna stick with it" eller noe, så irriterende at jeg ikke finner den. Anonymkode: ec970...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå