AnonymBruker Skrevet 17. november #141 Del Skrevet 17. november Jeg bruker bare skjørt og kjole, også om vinteren. Kun lange og vide skjørt. Jeg syns det er både behagelig og praktisk. Feminint er det og. Kan bevege meg uten å være redd for å bli mellombar eller noe. Men er det korte og trange skjørt du liker å se? De er både upraktiske og vulgære. 😅 Tror bare de fleste damer forbinder skjørt med fest. Men et par av mine spreke venniner har nevnt at de får vist frem stussen litt bedre i en åletrang jeans, et åletrangt skjørt er for drøyt. Anonymkode: cf845...c88 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #142 Del Skrevet 17. november Jeg klarer ikke å finne en kombinasjon av skjørt/overdel som jeg føler jeg kler. Sykler også ofte til jobb,og da er skjørt upraktisk. Anonymkode: 0fa3d...9d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #143 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 8.47): Hvorfor er det ikke flere kvinner som kler seg i skjørt? Det er det fineste jeg ser så er dere kvinner som går i skjørt. Så da lurer jeg er det at det ikke trend å bruke skjørt til hverdags? Er det for kaldt? Et det for mye arbeid å kle på seg? Eller det å bruke strømpebukse er et ork å bruk? Anonymkode: 679ed...0c6 Når var sist du kledde på deg et plagg for å være behagelig for kvinner å legge øynene sine på? Anonymkode: 54413...60e 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #144 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når var sist du kledde på deg et plagg for å være behagelig for kvinner å legge øynene sine på? Anonymkode: 54413...60e Idag kl. 10.30 Anonymkode: 77ea4...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #145 Del Skrevet 17. november Helt enig i at det er pent, men det er upraktisk å bruke. I tillegg har jeg problemer med å finne skjørt som passer min fasong. Anonymkode: 92421...a34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 17. november #146 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): Helt enig i at det er pent, men det er upraktisk å bruke. I tillegg har jeg problemer med å finne skjørt som passer min fasong. Anonymkode: 92421...a34 Jeg har problemer med å finne skjørt jeg ikke ser ut som jeg er gravid i. Er lettere med kjole. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå