Gå til innhold

Kan jeg videresende seksuell samtale til kona hans?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trolltunge skrev (58 minutter siden):

Nei TS har ikke skyld og at en opptatt mann velger å gå bak ryggen til kona. Det får han bære selv. 

Jeg hadde sagt det samme uansett. Jeg tåler ikke løgn og bedrag, og uansett hvem som oppfører seg slik medfører det at jeg mister respekt og fordømmer det sterkt. Noe selv et par av mine beste venninner har fått høre rett ut. 

Det man velger å gjøre er hvem og hvordan man er som person. En som lyver og bedrar ovenfor mennesket som liksom skal stå dem nærmest i livet, sin egen partner, er ikke et menneske jeg respekterer, eller stoler på. 

Enig med deg! 

Anonymkode: 641d1...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trolltunge skrev (55 minutter siden):

Ja der tok du meg, for selvfølgelig er også venninner og søstre i et lojalitetsforhold hvor deres handlinger også kan være et forferdelig svik i slike situasjoner. Jeg er temmelig sikker på at jeg hadde tatt det betydelig tyngre dersom en nær venninne sviktet meg slik enn at mannen gjorde det. Mine nærmeste venninner er som mine søstre, og kan ikke erstattes noen gang. Det sviket ville derfor være like vondt 20 år senere  Mannen min elsker jeg, men jeg kan elske en annen mann like høyt. Sorgen over mannens svik ville rett og slett forsvinne i det jeg ble forelsket i annen mann, og i den situasjonen være takknemlig over å være fri til å oppleve det. 

Dette er imidlertid kun dersom også kvinnen har et lojalitetsforhold til kvinnen som blir bedratt. En tilfeldig kvinne uten relasjon til kvinnen som blir bedratt har ikke det. 

Men da betyr det også at det ikke utelukkende er den som er utro sin feil. Hadde den andre parten vært 100% uskyldig, så hadde en ikke hatt grunn for å bli sur på venninnen om hun hadde sex med mannen. Så å si at den andre parten er 100% uskyldig, som mange gjør, det er feil 

Anonymkode: 9c12d...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reign skrev (1 time siden):

Om folk sluttet å stå i med mennesker de visste var i forhold, så hadde det gjort underverker for samfunnet.

Jepp. Man får holde sin egen sti ren. 

Når man sitter i «dobbeltmoralens høyborg» så har man ikke særlig uttalelsesrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Men da betyr det også at det ikke utelukkende er den som er utro sin feil. Hadde den andre parten vært 100% uskyldig, så hadde en ikke hatt grunn for å bli sur på venninnen om hun hadde sex med mannen. Så å si at den andre parten er 100% uskyldig, som mange gjør, det er feil 

Så lenge den andre ikke har en relasjon til den som blir bedratt som medfører at dette er et svik er den andre uvesentlig. Ikke den som betyr noe i dette sviket. En venninne som hadde noe på gang med min mann hadde sviktet meg. En ukjent for meg har ingen bånd til meg, ingen lojalitet å ivareta, og har derfor ikke sviktet meg.

Men partner har uansett begått et stort svik ved utroskap. Vedkommende har valgt å sviktet sin partner, og er 100% skyldig i det. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 1.04):

Hvis jeg sender skjermbilder av en samtale mellom meg og en gutt til kona hans på insta
Er d på noen som helts måte ulovlig? / kan jeg få problemer

Jeg og gutten har chatta + snappa med bilder på Snapchat! Jeg har bilder av blandt annet hans ansikt. 
Med andre ord bevis på at det faktisk var han! 
Jeg tenker ihverstefall å unngå å sende bilder av fjeset hans når jeg sender samtalene? Slik at det ikke blir omtalt som trakkasering?

Kan jeg få problemer? Feks annmeldt for trakkaering? Hjelp! 

Skal sende fra fake bruker. For vil være anonym!

Anonymkode: cca2c...06f

Hva er bakgrunnen for at du oppfører deg som en idiot?? Du chatter med en "gift gutt",som regel er de menn når de er gift, hvis du ikke omgås meget spesielle folk.Du chatter og er med på leken, deretter skal du sende dette til kona hans.....du fremstår som ei som har større problemer enn han du chatter med. Du bør oppsøke hjelp selv før du ødelegger noe for andre.

Anonymkode: 04e26...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er bakgrunnen for at du oppfører deg som en idiot?? Du chatter med en "gift gutt",som regel er de menn når de er gift, hvis du ikke omgås meget spesielle folk.Du chatter og er med på leken, deretter skal du sende dette til kona hans.....du fremstår som ei som har større problemer enn han du chatter med. Du bør oppsøke hjelp selv før du ødelegger noe for andre.

Anonymkode: 04e26...1e0

Det er de som er i forhold som ødelegger for seg selv. Det er ikke andre folk som ødelegger for dem. Man bestemmer selv om man vil være utro mot partneren sin, og det må man også ta fullt ansvar for selv hvis man har vært det. Man har ikke ansvar for andre voksne menneskers mangel på selvkontroll.

Anonymkode: 641d1...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 14.29):

Hvorfor ønsker du å potensielt ødelegge livet til et uskyldig menneske? Konen hans er helt uskyldig i dette. Kanskje er han hennes store kjærlighet.

Jeg forstår at du er ute etter hevn her, men da får du ihvertfall hevne deg på rette personen, nemlig mannen. Ikke la den uskyldige konen hans lide. Det er bare helt råttent og j*vlig gjort, synes jeg.

Jeg har ikke lest hele tråden, så mulig du forteller mer om situasjonen. Er du sint på ham fordi han ikke går fra konen? Eller fordi han forlater deg? Alle mennesker har rett til å gå ut av et forhold, uansett hvor mye de har lovet på forhånd. Man har ALLTID lov til å ombestemme seg, også hvis det skulle skje plutselig. Det gjelder både i seksuelle situasjoner og i forhold. 

Anonymkode: 83a27...0bb

De fleste aner noe.

Om det er hennes livs største kjærlighet, er det desto større grunn til å få vite det..

Heller alene, enn med en man ikke kan stole på..

Anonymkode: 073a1...464

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (49 minutter siden):

Så lenge den andre ikke har en relasjon til den som blir bedratt som medfører at dette er et svik er den andre uvesentlig. Ikke den som betyr noe i dette sviket. En venninne som hadde noe på gang med min mann hadde sviktet meg. En ukjent for meg har ingen bånd til meg, ingen lojalitet å ivareta, og har derfor ikke sviktet meg.

Men partner har uansett begått et stort svik ved utroskap. Vedkommende har valgt å sviktet sin partner, og er 100% skyldig i det. 

Så man kan lokke og lure og være fri for skyld og ansvar. Hva slags moral er det??

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksuelle snapper med en gutt? Æsj. 

Fra spøk til alvor. Jeg har selv vurdert å sende info til kona, men det var for å enkelt og greit hevne meg på ham når han fra starten av sa han skulle skille seg og ikke gjorde det (og jeg var idiot som trodde det). Jeg hadde aldri klart nnlwdet en relasjon til ham, hadde det ikke vært pga at jeg så for meg en fremtid med ham. Å snappe med en totalt frivillig for så å sende til kona forstår jeg ikke. Du visste jo han var gift. Dette gikk du inn i med vitende vilje. Ikke bli med på leken om du ikke kan tåle steken. Et råd jeg burde ha gitt meg selv også

Anonymkode: 0e79a...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (58 minutter siden):

Helt uenig, det er ikke så enkelt som å si at den er den som er utro har hele ansvaret. Hadde en kompis hatt en knullevenn som han visste var gift, så ville jeg sett ned på han og mistet respekt, og det er fordi jeg mener den som som holder på med en som er gift også gjør en bedriten handling. Selv ville jeg følt meg som et søppelmenneske om jeg holdt på slik 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reign skrev (På 13.11.2024 den 13.36):

Om folk sluttet å stå i med mennesker de visste var i forhold, så hadde det gjort underverker for samfunnet.

Om mennesker i forpliktende forhold slutter å ligge med andre er nok bedre. Tar som en selvfølge at kjæresten min ikke ligger rundt. Ansvaret ligger ene og alene på den som er i et forhold. Har ikke vedkommende bedre styring og kontroll på seg selv og sine følelser, må det da være bedre å være singel.  

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotemor skrev (På 13.11.2024 den 15.52):

Så man kan lokke og lure og være fri for skyld og ansvar. Hva slags moral er det??

Nei, man er ikke fri fra egen skyld. Men man har ikke et ansvar ovenfor endres partner så lenge den partneren er ukjent.

Det er en uting å klandre ukjente for at egen partner har sviktet en..jeg bryr meg filla om det står femten stk rundt gubben og lokker og drar, så lenge han forholder seg til våre rammer.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei, man er ikke fri fra egen skyld. Men man har ikke et ansvar ovenfor endres partner så lenge den partneren er ukjent.

Det er en uting å klandre ukjente for at egen partner har sviktet en..jeg bryr meg filla om det står femten stk rundt gubben og lokker og drar, så lenge han forholder seg til våre rammer.

Man får holde sin egen sti ren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...