Gå til innhold

Kan jeg videresende seksuell samtale til kona hans?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

exictence skrev (1 minutt siden):

Jeg vil tro det er ulovlig.

Jeg vil fraråde deg på det sterkeste. Det er vondt nok fra før at denne gutten er utro mot henne. Det lureste av deg er å holde deg unna ham. Snakk gjerne med kona. Det er nok. Om hun velger å ikke tro deg, så er det opp til henne. Det har sagt det, og ferdig med det.

Det er ikke ulovlig å dele samtaler nei, det som er ulovlig er å dele nakenbilder uten samtykke.

Anonymkode: 77249...2c2

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ønsker du å potensielt ødelegge livet til et uskyldig menneske? Konen hans er helt uskyldig i dette. Kanskje er han hennes store kjærlighet.

Jeg forstår at du er ute etter hevn her, men da får du ihvertfall hevne deg på rette personen, nemlig mannen. Ikke la den uskyldige konen hans lide. Det er bare helt råttent og j*vlig gjort, synes jeg.

Jeg har ikke lest hele tråden, så mulig du forteller mer om situasjonen. Er du sint på ham fordi han ikke går fra konen? Eller fordi han forlater deg? Alle mennesker har rett til å gå ut av et forhold, uansett hvor mye de har lovet på forhånd. Man har ALLTID lov til å ombestemme seg, også hvis det skulle skje plutselig. Det gjelder både i seksuelle situasjoner og i forhold. 

Anonymkode: 83a27...0bb

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor ønsker du å potensielt ødelegge livet til et uskyldig menneske? Konen hans er helt uskyldig i dette. Kanskje er han hennes store kjærlighet.

Jeg forstår at du er ute etter hevn her, men da får du ihvertfall hevne deg på rette personen, nemlig mannen. Ikke la den uskyldige konen hans lide. Det er bare helt råttent og j*vlig gjort, synes jeg.

Jeg har ikke lest hele tråden, så mulig du forteller mer om situasjonen. Er du sint på ham fordi han ikke går fra konen? Eller fordi han forlater deg? Alle mennesker har rett til å gå ut av et forhold, uansett hvor mye de har lovet på forhånd. Man har ALLTID lov til å ombestemme seg, også hvis det skulle skje plutselig. Det gjelder både i seksuelle situasjoner og i forhold. 

Hvis kona tror han er monogam, men han lyver, så er han jo ikne den store kjærligheten.

Ts, det er ikke ulovlig. Jeg synes det er det etisk riktige å gjøre.

Anonymkode: a268d...086

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis kona tror han er monogam, men han lyver, så er han jo ikne den store kjærligheten.

Det forutsetter at hun ikke visste han var opptatt. Visste hun han var opptatt så har hun ingenting å klage på, ville vært temmelig sykt å sagt noe videre da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cmd skrev (3 timer siden):

Enda ei jente som opptatt av å sexchatte med en, så sende det til kona. Fy fader...

Har dere sånne jenter ikke noe annet å gjøre ? finn deg heller en annen hobby.

Typisk å liksom shame folk som gjør noe som gir risiko for å avdekke umoralske handlinger hos andre. Folk får heller finne seg en annen hobby enn utroskap dersom de er så redde for at andre folk har moral til å go beskjed til partner om slikt. Fy søren så gjennomskuelig hvorfor folk er så opptatt av at man skal "passe sine egne saker ". Det er forøvrig din sak dersom du er blitt lurt og løyet til. 

Bare informer kona du TS. Om jeg fikk en slik melding ville jeg vært takknemlig for det. Min mann hadde derimot fått en tøff tid, og hadde antagelig angret på at han synes at løgn og upålitelighet var en grei hobby å ha. Hva skal man med en partner man ikke kan ha tillit til?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

traumatisk faktisk, mindre traumatisk tenker du å få vite at partneren din har gått bak ryggen din? Hvis du skal si A kan du like gjerne legge ved hele alfabetet og spare henne for fantasiene og tankene hun evt lager seg selv tenker jeg, hvis du skal si fra TS så vær i allefall ærlig med deg selv først på hvorfor. 

Anonymkode: c5302...347

Jeg sa hun MÅ få vite det. Men hun er kkke nødt til å måtte se alt med en gang. Man vet aldri når eller hvor hun åpner meldingen. 

Det kan gå riktig galt. 

Hun bør si ifra uansett hvilken grunn hun har, for han er jo ikke noe å spare på for stakkars hun som har han. Hun må få valget, vi har bare et liv, bruk det godt.

Anonymkode: 4444b...37c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morpheus skrev (På 12.11.2024 den 12.20):

Du er hakket værre når du chatter seksuelt med noen du vet er opptatt.

Hun har da ingen forpliktelser overfor mannen sin kone! Mannen derimot ...

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 1.12):

Er det kun for å være kjip du skal gjøre det?

Anonymkode: d3437...121

Du har misforstått. 

Det er kun om den utro er dame at det er en kjip ting å si i fra til samboeren til den utro kvinnen.

Når rollene er motsatt er det en heltemodig handling å si i fra til samboeren til den utro mannen.

Anonymkode: 34be6...778

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det er ikke alle mennesker som ønsker å få vite om sånt. Alternativene står kanskje mellom å leve med sin elskede, i en hel familie, i uvitenhet om mannens sidesprang, eller få familien ødelagt og miste sin elskede. 

Det kan være uskyldige barn oppi dette her også, som kan risikere å få familien sin ødelagt. Skilsmisse og utroskap kan skade familien for livet. Da er det bedre at konen ikke vet noe. Mannen har jo tydeligvis ikke tenkt å forlate henne. 

Jeg har ingen tro på at hevn over uskyldige mennesker fører noe godt med seg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde ingen rett til å blande deg inn i deres forhold i utgangspunktet. Du trenger ikke gjøre mer skade nå.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (19 timer siden):

Typisk å liksom shame folk som gjør noe som gir risiko for å avdekke umoralske handlinger hos andre. Folk får heller finne seg en annen hobby enn utroskap dersom de er så redde for at andre folk har moral til å go beskjed til partner om slikt. Fy søren så gjennomskuelig hvorfor folk er så opptatt av at man skal "passe sine egne saker ". Det er forøvrig din sak dersom du er blitt lurt og løyet til. 

Bare informer kona du TS. Om jeg fikk en slik melding ville jeg vært takknemlig for det. Min mann hadde derimot fått en tøff tid, og hadde antagelig angret på at han synes at løgn og upålitelighet var en grei hobby å ha. Hva skal man med en partner man ikke kan ha tillit til?

Maken til mange kvinner som oppfordrer henne til å sende samtaler til kona/dama hans. Kan ikke disse kvinnene skjønne at TS også  har skyld i denne "saken".

jeg er 100 % sikkert på at dersom en mann skrev dette, hadde diisse kvinnene sagt det motsatte.

Igjen sier jeg : Finn en bedre hobby dere (noen) jenter

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cmd skrev (16 minutter siden):

Maken til mange kvinner som oppfordrer henne til å sende samtaler til kona/dama hans. Kan ikke disse kvinnene skjønne at TS også  har skyld i denne "saken".

jeg er 100 % sikkert på at dersom en mann skrev dette, hadde diisse kvinnene sagt det motsatte.

Igjen sier jeg : Finn en bedre hobby dere (noen) jenter

Nei TS har ikke skyld og at en opptatt mann velger å gå bak ryggen til kona. Det får han bære selv. 

Jeg hadde sagt det samme uansett. Jeg tåler ikke løgn og bedrag, og uansett hvem som oppfører seg slik medfører det at jeg mister respekt og fordømmer det sterkt. Noe selv et par av mine beste venninner har fått høre rett ut. 

Det man velger å gjøre er hvem og hvordan man er som person. En som lyver og bedrar ovenfor mennesket som liksom skal stå dem nærmest i livet, sin egen partner, er ikke et menneske jeg respekterer, eller stoler på. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde sagt det samme uansett. Jeg tåler ikke løgn og bedrag, og uansett hvem som oppfører seg slik medfører det at jeg mister respekt og fordømmer det sterkt. Noe selv et par av mine beste venninner har fått høre rett ut. 

Det man velger å gjøre er hvem og hvordan man er som person. En som lyver og bedrar ovenfor mennesket som liksom skal stå dem nærmest i livet, sin egen partner, er ikke et menneske jeg respekterer, eller stoler på.

Men du er ''bare'' ikke så opptatt av å kommentere det når rollene er motsatt?

Et kjent fenomen det...

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolltunge skrev (2 minutter siden):

Nei TS har ikke skyld og at en opptatt mann velger å gå bak ryggen til kona. Det får han bære selv. 

Tipper de fleste kvinner med denne holdningen ville endret mening om en venninne knullet mannen deres. Og er det slik at hun har null ansvar og skyld, og derfor ikke bør påvirke vennskapet på noen som helst måte? 

Anonymkode: 9c12d...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men du er ''bare'' ikke så opptatt av å kommentere det når rollene er motsatt?

Et kjent fenomen det...

Jeg har mange ganger kommentert slikt andre veien også. Om jeg kommenterer i slike tråder har svært lite med kjønnet å gjøre, men svært svært mye (alt!) med om jeg et aktiv på kg når tråden kjører å gjøre. 

Jeg forakter utroskap, og står for det uansett, men det er ikke alle tråder jeg får med meg. Ikke alle om utro menn heller. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjest 01 skrev (59 minutter siden):

Hun har da ingen forpliktelser overfor mannen sin kone! Mannen derimot ...

Om folk sluttet å stå i med mennesker de visste var i forhold, så hadde det gjort underverker for samfunnet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trolltunge skrev (3 minutter siden):

Jeg har mange ganger kommentert slikt andre veien også. Om jeg kommenterer i slike tråder har svært lite med kjønnet å gjøre, men svært svært mye (alt!) med om jeg et aktiv på kg når tråden kjører å gjøre. 

Jeg forakter utroskap, og står for det uansett, men det er ikke alle tråder jeg får med meg. Ikke alle om utro menn heller. 

Flott, håper det vil vise seg i innleggs-historikken din fremover 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tipper de fleste kvinner med denne holdningen ville endret mening om en venninne knullet mannen deres. Og er det slik at hun har null ansvar og skyld, og derfor ikke bør påvirke vennskapet på noen som helst måte? 

Anonymkode: 9c12d...aa2

Ja der tok du meg, for selvfølgelig er også venninner og søstre i et lojalitetsforhold hvor deres handlinger også kan være et forferdelig svik i slike situasjoner. Jeg er temmelig sikker på at jeg hadde tatt det betydelig tyngre dersom en nær venninne sviktet meg slik enn at mannen gjorde det. Mine nærmeste venninner er som mine søstre, og kan ikke erstattes noen gang. Det sviket ville derfor være like vondt 20 år senere  Mannen min elsker jeg, men jeg kan elske en annen mann like høyt. Sorgen over mannens svik ville rett og slett forsvinne i det jeg ble forelsket i annen mann, og i den situasjonen være takknemlig over å være fri til å oppleve det. 

Dette er imidlertid kun dersom også kvinnen har et lojalitetsforhold til kvinnen som blir bedratt. En tilfeldig kvinne uten relasjon til kvinnen som blir bedratt har ikke det. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Flott, håper det vil vise seg i innleggs-historikken din fremover 👍

Du får bla. Jeg er aktiv i mange tråder og har vært det over mange år, så god jakt! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du forteller kona, TS. Hun fortjener å få vite hva mannen driver med!

Anonymkode: 641d1...1dc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...