Gå til innhold

Kan jeg videresende seksuell samtale til kona hans?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Syns du skal varsle, men spørr om hun vil se beviset, ikke vis henne det om hun ikke ønsker. Det er traumatisk å se det.

Anonymkode: 4444b...37c

traumatisk faktisk, mindre traumatisk tenker du å få vite at partneren din har gått bak ryggen din? Hvis du skal si A kan du like gjerne legge ved hele alfabetet og spare henne for fantasiene og tankene hun evt lager seg selv tenker jeg, hvis du skal si fra TS så vær i allefall ærlig med deg selv først på hvorfor. 

Anonymkode: c5302...347

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har vel ikke lov å videresende bilder han har sendt til deg. Så sender du nakenbilde av han videre, tror jeg det er ulovlig faktisk. 

Anonymkode: f6d58...a99

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ulovlig. Men hvorfor vil du varsle? Man fremstår fort som litt bitter når man gjør det, er jo ikke ditt problem at hun er sammen med en utro fyr. 

Anonymkode: 73b49...4ad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å stille deg noen spørsmål jeg.

Hva er hensikten din med å gjøre dette?

Hva oppnår du? 

Hva er grunnen til at du har lyst til å gjøre dette? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis jeg sender skjermbilder av en samtale mellom meg og en gutt til kona hans på insta
Er d på noen som helts måte ulovlig? / kan jeg få problemer

Jeg og gutten har chatta + snappa med bilder på Snapchat! Jeg har bilder av blandt annet hans ansikt. 
Med andre ord bevis på at det faktisk var han! 
Jeg tenker ihverstefall å unngå å sende bilder av fjeset hans når jeg sender samtalene? Slik at det ikke blir omtalt som trakkasering?

Kan jeg få problemer? Feks annmeldt for trakkaering? Hjelp! 

Skal sende fra fake bruker. For vil være anonym!

Anonymkode: cca2c...06f

Du sender ingenting før hun ber om det. Du sier ifra at "hey girl" vi har visst en felles bekjent.. 

Dersom hun VIL se beevis, sender du det. Men ikke bare send det så hun får det midt i fleisen når det passer minst.

Anonymkode: 073a1...464

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta det opp med han du. Si at dette er ikke så lurt om du er gift. Jeg er ei dame som ikke vil vite. La meg leve i min lykkelige boble. 

Anonymkode: d8a38...745

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvis jeg sender skjermbilder av en samtale mellom meg og en gutt til kona hans på insta

Jeg og gutten har chatta + snappa med bilder på Snapchat! Jeg har bilder av blandt annet hans ansikt. 
Jeg tenker ihverstefall å unngå å sende bilder av fjeset hans når jeg sender samtalene? Slik at det ikke blir omtalt som trakkasering?

Du kan få noen problemer med politiet mtp ulovlig deling av nakenbilder, men du får jo håpe at dette faktisk er en "gutt" og ikke en farlig mann, om du skal gjennomføre dette. Hjelper ikke at du er anonym overfor kona hans, han vet jo hvem han har snakket med.

Endret av Reign
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du dum? Og hvorfor gjorde du det i utgangspunktet når du synes det er så fælt? 

Anonymkode: 9c12d...aa2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er du dum? Og hvorfor gjorde du det i utgangspunktet når du synes det er så fælt? 

Anonymkode: 9c12d...aa2

Er du dum? Og hvorfor tror du utro menn starter relasjoner med å informere om at de er utro?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du har vel ikke lov å videresende bilder han har sendt til deg. Så sender du nakenbilde av han videre, tror jeg det er ulovlig faktisk. 

Anonymkode: f6d58...a99

Hva med bare bildet av fjeset hans? Alt utenom kroppene faktisk. Altså kun samtalene 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Send i vei! Utrofanen

Anonymkode: 1e7ee...777

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil si ifra så kan du starte med å bare informere. Det er ikke sikkert at hun ønsker alle detaljer. Trenger kanskje ikke å gni det inn. Du kan heller si at du har bildebevis dersom hun ønsker. 

Anonymkode: 59043...6b6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er hakket værre når du chatter seksuelt med noen du vet er opptatt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke har møtes enda og hatt sex, kysset osv. så hadde jeg ikke sagt noe til kona. 
Hadde blokkert fyren for han er tydeligvis ikke noe å ta vare på. 

Anonymkode: 3082b...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bare droppe hele greia med den fyren? Sende en siste melding om at du ikke er interessert noe mer og så slutte å svare. Om du er bekymret for "fall out" så er det det enkleste. Bare gjøre som Elsa i Frost; let it go.

Om du har lyst til å fortelle kona av moralske og etiske grunner, så er du selvsagt fri til det. Du gjør ingenting ulovlig. Fyren blir sikkert sur på deg, kona kanskje også. Men så lenge det ikke er mennesker som er nær deg i livet, spiller vel det heller ingen rolle. La de to krangle seg i mellom om hvor grensa går for utroskap.

Det koker egentlig bare ned til din moral og etikk, og lyst til å involvere deg i ting. Her er det ingenting som er rett eller galt. Gjør det du føler er best (... men så bør du fjerne deg fra situasjonen og blokkere alle involverte).

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MiominMio skrev (5 timer siden):

Er du 12?

Isåfall tenker jeg kontakt politiet.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda ei jente som opptatt av å sexchatte med en, så sende det til kona. Fy fader...

Har dere sånne jenter ikke noe annet å gjøre ? finn deg heller en annen hobby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du visste ikke han var opptatt? Håper det. For en som ligger med en opptatt mann, og vet det, for så å gi bilder til dama hans, da er man søppelmenneske 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg vil tro det er ulovlig.

Jeg vil fraråde deg på det sterkeste. Det er vondt nok fra før at denne gutten er utro mot henne. Det lureste av deg er å holde deg unna ham. Snakk gjerne med kona. Det er nok. Om hun velger å ikke tro deg, så er det opp til henne. Det har sagt det, og ferdig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...