AnonymBruker Skrevet 12. november #1 Del Skrevet 12. november Hvis jeg sender skjermbilder av en samtale mellom meg og en gutt til kona hans på insta Er d på noen som helts måte ulovlig? / kan jeg få problemer Jeg og gutten har chatta + snappa med bilder på Snapchat! Jeg har bilder av blandt annet hans ansikt. Med andre ord bevis på at det faktisk var han! Jeg tenker ihverstefall å unngå å sende bilder av fjeset hans når jeg sender samtalene? Slik at det ikke blir omtalt som trakkasering? Kan jeg få problemer? Feks annmeldt for trakkaering? Hjelp! Skal sende fra fake bruker. For vil være anonym! Anonymkode: cca2c...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #2 Del Skrevet 12. november Gift gutt. Jaja ts, både du og en annen frøken har betydelige større problemer akkurat nå. Anonymkode: 4279c...768 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #3 Del Skrevet 12. november Er det kun for å være kjip du skal gjøre det? Anonymkode: d3437...121 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #4 Del Skrevet 12. november Hvorfor snapper du seksuelt med en gift mann er nå mitt spørsmål. (må nesten anta og håpe at det er en mann og ikke en gutt....) Anonymkode: 1a1c5...94a 11 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #5 Del Skrevet 12. november Om du synes det er så forferdelig at du er nødt til å varsle kona hvorfor ble du med på leken i utgangspunktet? Anonymkode: 9058a...e0e 19 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #6 Del Skrevet 12. november Syns du skal varsle, men spørr om hun vil se beviset, ikke vis henne det om hun ikke ønsker. Det er traumatisk å se det. Anonymkode: 4444b...37c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #7 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): Om du synes det er så forferdelig at du er nødt til å varsle kona hvorfor ble du med på leken i utgangspunktet? Anonymkode: 9058a...e0e Ikke sikkert hun visste med en gang. Anonymkode: 54598...74c 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #8 Del Skrevet 12. november Hva ønsker du å oppnå med dette? Råttent gjort i så fall. Ta heller en alvorsprat med han du chatter med. Anonymkode: 53f03...0a9 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 12. november #9 Del Skrevet 12. november Jeg ville nok heller snakket med mannen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #10 Del Skrevet 12. november Bitterhet Anonymkode: ddb41...441 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 12. november #11 Del Skrevet 12. november Du forventer å forbli anonym etter å ha sendt det? Mannen kommer jo til å vite at det er deg, og kommer sannsynligvis til å fortelle kona si det. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 12. november #12 Del Skrevet 12. november Meowmere skrev (12 minutter siden): Du forventer å forbli anonym etter å ha sendt det? Mannen kommer jo til å vite at det er deg, og kommer sannsynligvis til å fortelle kona si det. Er jo ikkr sikkert TS er den eneste han har snaket med da... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 12. november #13 Del Skrevet 12. november Finner nok ut av det når han blir bedt om å vise telefonen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 12. november #14 Del Skrevet 12. november Jeg tror ikke politiet kommer til å eterforske deg for å ha varslet en kone om at mannen henes var utro nei. Det er mulig mannen blir sint om han forstår det er deg, men dere er vel uansett ikke venner lenngre. Jeg ville først tatt kontakt med dama, for å fortele at du har funnet ut at mannen du har chatet med var gift med henne. Så kam du spøre om hun vil se bevis eller ikke. Det er ikke sikkert hun ønske å vite alle detaljer, så la henne besteme selv hvor mye du skal vise henne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 12. november #15 Del Skrevet 12. november Er du 12? 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cor Cubiculum Skrevet 12. november #16 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvis jeg sender skjermbilder av en samtale mellom meg og en gutt til kona hans på insta Er d på noen som helts måte ulovlig? / kan jeg få problemer Jeg og gutten har chatta + snappa med bilder på Snapchat! Jeg har bilder av blandt annet hans ansikt. Med andre ord bevis på at det faktisk var han! Jeg tenker ihverstefall å unngå å sende bilder av fjeset hans når jeg sender samtalene? Slik at det ikke blir omtalt som trakkasering? Kan jeg få problemer? Feks annmeldt for trakkaering? Hjelp! Skal sende fra fake bruker. For vil være anonym! Anonymkode: cca2c...06f Du har problemer, personlige problemer. Mennesker med integritet gjør ikke sånt. Men det er kanskje et visst håp for deg. Det at du vil sende anonymt tilsier at du innerst inne skjønner at dette ikke er greit. Hold fast ved den tanken. Snakk med ham om du må og hold kona hans utenfor. Vi trenger ikke noe moralpoliti her i landet. Hvorvidt det rent faktisk er en form for utroskap han bedriver er en sak mellom dem. Om denne insta-samtalen deres er utenfor hva som er greit for dette paret, så mister han kanskje muligheten for å angre, slutte med slikt og satse på kona framover. Vil du virkelig være så destruktiv? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #17 Del Skrevet 12. november For alt du vet både driter kona i og/eller synes det er helt i orden at han chatter med andre. Jeg har selv en slik kone. Spør deg heller hvorfor du føler på et voldsomt behov for å skulle sabotere. Anonymkode: 9058a...e0e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 12. november #18 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For alt du vet både driter kona i og/eller synes det er helt i orden at han chatter med andre. Jeg har selv en slik kone. Spør deg heller hvorfor du føler på et voldsomt behov for å skulle sabotere. Anonymkode: 9058a...e0e Om kona de synes det er greit, gjør det vel ikke noe om noen informerer henne om det? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 12. november #19 Del Skrevet 12. november Cor Cubiculum skrev (13 minutter siden): Du har problemer, personlige problemer. Mennesker med integritet gjør ikke sånt. Men det er kanskje et visst håp for deg. Det at du vil sende anonymt tilsier at du innerst inne skjønner at dette ikke er greit. Hold fast ved den tanken. Snakk med ham om du må og hold kona hans utenfor. Vi trenger ikke noe moralpoliti her i landet. Hvorvidt det rent faktisk er en form for utroskap han bedriver er en sak mellom dem. Om denne insta-samtalen deres er utenfor hva som er greit for dette paret, så mister han kanskje muligheten for å angre, slutte med slikt og satse på kona framover. Vil du virkelig være så destruktiv? Jeg forstår ikke hvorfor så mange er i mot å informere om utroskap i dag (vanligvis er KG fanatisk imot utroskap)? Om denne samtalen er utenfor, er det jo kona som må avgjøre. Det er jo ikke noe poeng i å snake med mannen, han vet jo allerede hva han gjør. Hadde mannen min drevet å lagt an på (og sent bilder) til damer på nett, så hadde jeg helt klart ønsket at damene informerte meg når de oppdaget at jeg fantes! 12 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #20 Del Skrevet 12. november Her var det mange sure utro folk som svarte 😂😂 Du gjør INGENTING galt ved å varsle kona hans nei. Er det noen som er råtten og alle andre stygge ord folk her over har sagt du er, så er det denne mannen. Si ifra!! Send bevis!! Vi alle vet hvordan menn er, han kommer til å manipulere seg unna hele situasjonen. Anonymkode: 5efed...c3e 9 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå