AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:20 #21 Del Skrevet tirsdag kl 15:20 Først og fremst er det veldig turn off da?! Anonymkode: 08515...f32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:25 #22 Del Skrevet tirsdag kl 15:25 Det hadde vært uaktuelt å putte den inn i samlivet igjen. Anonymkode: 08515...f32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:57 #23 Del Skrevet tirsdag kl 16:57 Jeg vil vite det ja, så fort som mulig. Har ikke behov for detaljer, bare si det rett ut "du er ikke tilstrekkelig, jeg hadde behov for å ligge med noen andre og ha intime samtaler og nærhet". Men ikke vær en feig dritt som lyver om det i ettertid og later som jeg er bra nok, hvis jeg så tydelig ikke klarer dekke behovene dine. Anonymkode: 498d5...6fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:00 #24 Del Skrevet tirsdag kl 17:00 Hvis kun sporadisk for sex og ikke noe mer, ok, men et forhold ville jeg ikke tolerert. Anonymkode: 7904c...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå