Gå til innhold

hvordan vet jeg om han har friendzonet meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Han er drit hyggelig og vi har det kjempetrivel når vi møtes blant venner men det skjer liksom aldri noe.

Anonymkode: c02c0...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får ta initiativ selv, da, ikke bare sitte på gjerdet og vente på gutten - det er 2024 nå!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres ut som vennskaplig ja. Har dere noen historikk? Var ikke mye info her.

Anonymkode: c450a...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grüner skrev (13 minutter siden):

Du får ta initiativ selv, da, ikke bare sitte på gjerdet og vente på gutten - det er 2024 nå!

Grüner skrev (13 minutter siden):

Skjer ikke. Jeg har allerede gjort meg selv så tilgjengelig som mulig.

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Høres ut som vennskaplig ja. Har dere noen historikk? Var ikke mye info her.

Anonymkode: c450a...62a

Vi er i samme vennegjeng (ganske stor). Alle er ikke like nære hverandre, men vi har vært venner siden videregående og er studenter i Oslo nå. Vi studerer ikke det samme og rundt 70% av gjengen bor fremdeles i nabokommunen mens 30% ca. Har flyttet inn til byen. Vi møtes veldig ofte i helgene, men en del i hverdagen og hvis det passer. Trener på samme tidspunkter også vi som bor her (han bor her).

Vi studerer ikke det samme da, om det har noe å si. Jeg begynte virkelig å like han etter at vi ble ferdig på videregående. Jeg trodde at han likte meg litt, men nå er jeg ikke sikker lenger. Han er en fin fyr, men jeg vil ikke fakke opp hele dynamikken og tape ansikt hvis jeg tar feil. Skulle ønske han var litt mindre gentleman av og til slik at jeg kunne visst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser han på deg uten at du prater, og uten at det er relevant? Står han rettet mot deg uten at det er veldig viktig? 

Tar han på deg? 

Tilfeldig men gnur han seg på lårene rundt deg? 😅 Har hørt det er et tegn, jeg kan gjøre det lol.

Anonymkode: 488ab...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ser han på deg uten at du prater, og uten at det er relevant?

Kan enkelte av dere drite i, en mann er ikke interessert bare fordi han ser på deg. Kvinner flørter kanskje sånn, men menn ser på alle om det så måtte passe han, uten at det ligger noe bak det. Hvis en mann vil ha deg, går han rett opp i trynet ditt og spør om du vil bli med på middags-date, gåtur-date, kaffe-date, kaste-stein-på-gamle-folk-date, etc. En mann som virkelig vil ha deg er direkte (unntak for semi-autister).

Anonymkode: b7dc3...2a8

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er drit hyggelig og vi har det kjempetrivel når vi møtes blant venner men det skjer liksom aldri noe.

Han ser på deg som en venn. En mann som faktisk er interessert i deg gidder friendly-vibe i noen måneder før han kutter tapet og går videre. I så fall kan du forvente deg at han behandler deg kjølig fremover (etter nice-guy-perioden). Hvis han aldri var nice guy mot deg i utgangspunktet, eller kun behandlet deg med ordinær høflighet, var han aldri interessert i utgangspunktet.

Flere av damene her bør teipe en lapp med det som står over på baderomsspeilet, slik at du husker det når du går ut døra. Kommer til å spare dere masse unødvendigheter fremover.

Anonymkode: b3de5...6e6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Kan enkelte av dere drite i, en mann er ikke interessert bare fordi han ser på deg. Kvinner flørter kanskje sånn, men menn ser på alle om det så måtte passe han, uten at det ligger noe bak det. Hvis en mann vil ha deg, går han rett opp i trynet ditt og spør om du vil bli med på middags-date, gåtur-date, kaffe-date, kaste-stein-på-gamle-folk-date, etc. En mann som virkelig vil ha deg er direkte (unntak for semi-autister).

Dette!

Anonymkode: c0455...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det handler ikke om å bare se på, men hvordan man blir sett på.

Det er stygt å stirre, så jeg tror ikke folk bare sitter å stirrer og stirrer uten grunn. 

Snakker da med menn og de er ikke alle sånn at de bare går rett til folka de interesserer seg for uten noen problemer? Menn er ikke alle like eller kjempe simple mennesker?

Føler du er på en måte og tror automatisk at alle er like. Noen er tilbakeholdne. Menn kan være sky personligheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Han ser på deg som en venn. En mann som faktisk er interessert i deg gidder friendly-vibe i noen måneder før han kutter tapet og går videre. I så fall kan du forvente deg at han behandler deg kjølig fremover (etter nice-guy-perioden). Hvis han aldri var nice guy mot deg i utgangspunktet, eller kun behandlet deg med ordinær høflighet, var han aldri interessert i utgangspunktet.

Flere av damene her bør teipe en lapp med det som står over på baderomsspeilet, slik at du husker det når du går ut døra. Kommer til å spare dere masse unødvendigheter fremover.

Noen menn kommer bestandig til å være greie uavhengig om de liker noen, for noe  er svært sosiale og snille av natur.

Tror du alle er som deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noen menn kommer bestandig til å være greie uavhengig om de liker noen, for noe  er svært sosiale og snille av natur.

Tror du alle er som deg?

Det er stor forskjell på det å være vennskapelig/høflig, og det å være "nice guy". Faktisk umulig å ikke merke forskjell hvis man har vært borti en interessert mann tidligere. "nice guy" har dårlig skjulte motiver, det har ikke en høflig og vennskapelig person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du ikke har tilfeller av sånt som at du stadig møter blikket hans når du ser opp e.l. så kan du trygt anse at han ikke er interessert i noe mer enn vennskap. Man merker om det er interesse der. Er han av den litt tøffe typen så tør han møte blikket ditt, er han sjenert vil han skynde seg å se vekk og virke litt smånervøs. Og ellers som nevnt over her, tar han på deg? om han er den først som trår til for å hjelpe deg, alltid er i nærheten o.l. så er han interessert. Du kan jo prøve å holde blikket hans litt og se hvordan han reagerer på det også. Men tror nok dessverre ikke at det er så stor interesse der pr nå i alle fall. Men det hender jo at interesse oppstår om man får vite at noen er interessert i deg også, så det hadde jo vært en mulighet. Men tolker det sånn at du ikke tør det.

Anonymkode: 1f8c1...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vi er i samme vennegjeng (ganske stor). Alle er ikke like nære hverandre, men vi har vært venner siden videregående og er studenter i Oslo nå. Vi studerer ikke det samme og rundt 70% av gjengen bor fremdeles i nabokommunen mens 30% ca. Har flyttet inn til byen. Vi møtes veldig ofte i helgene, men en del i hverdagen og hvis det passer. Trener på samme tidspunkter også vi som bor her (han bor her).

Vi studerer ikke det samme da, om det har noe å si. Jeg begynte virkelig å like han etter at vi ble ferdig på videregående. Jeg trodde at han likte meg litt, men nå er jeg ikke sikker lenger. Han er en fin fyr, men jeg vil ikke fakke opp hele dynamikken og tape ansikt hvis jeg tar feil. Skulle ønske han var litt mindre gentleman av og til slik at jeg kunne visst.

Jaja, da får du bare lure da. Det riktige svaret får du ikke på kg, er bare en som kan gi deg dette. Synd, men sånn er livet for dem som mangler mot

Anonymkode: 89737...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Friendzoning er noe som nesten aldri skjer den veien du beskriver. Dette fordi en mann ikke skiller på vennskap/sex/romantikk, slik kvinner gjør. Hvis man ikke klargjør hensikten temmelig raskt overfor en kvinne, vil hun tenke at du bare er ute etter vennskap, og det er en enveisbillett.  En mann tenker ikke sånn. Han kan når som helst oppgradere deg til kjæreste eller sexpartner, hvis du bare tør å vise interesse. Er han ikke interessert, så har han heller aldri vært det. 

Anonymkode: d30c8...13c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Friendzonet? For meg virker det som om du kun er en av vennenne i gjengen. Dere har jo ikke vært på dates eller noe som kan virke som romantisk relasjon av det lille du forteller. Så han ser nok på deg som en av kompisene i gjengen

Anonymkode: ca9b8...559

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alle jenter får interesse 

Anonymkode: b9c96...1c1

Jeg som venter forsatt:

Skeleton-on-bench-meme-pdwk2.jpg

Anonymkode: 4b2bb...de4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...