Gjest Lea Skrevet 16. november 2002 #1 Del Skrevet 16. november 2002 Æsj asså! Det er jo aldri noe fint å se på TV på lørdagskvelden. Og jeg gidder neimen ikke å fly på byen for å ha noe å gjøre. Ikke har jeg lyst til å ha besøk heller. Skulle ønske at det var noe morsomt å se på... Joda.. jeg har vært på video'n også. Ikke noe jeg hadde lyst til å se der heller. Det som er verd å se, det har jeg allerede sett (kresen på filmer). Lørdagsmiddagen er fortært og jeg gidder ikke å spille Playstation. Har ikke lyst til å vaske/rydde på lørdagskvelden heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 16. november 2002 #2 Del Skrevet 16. november 2002 Og dermed blir det KG! Samme grunn til at jeg sitter her. Kunne funnet en film eller to jeg kunne sett på video, men det er "jentefilm" ikke "se sammen film" som er det jeg kunne tenke meg å se heller.... (jeg liker jentefilm, men nå vil jeg være sammen med sambo jo!) Men han sitter og jobber intenst på pc'n sin med ei hjemmeside han skal få til med ett eller annet på.... Men i morgen er det kino! Harry potter! (enda den ikke kommer før om ei uke, for, for de som ikke har lest dagboka mi her, jeg/vi vant billetter til førpremiere) Det er bedre enn ikke noe på tv. Men det hjelper jo lite på en lørdagskveld.... vi får trøste oss med KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. november 2002 #3 Del Skrevet 16. november 2002 Jepp! Det blir KG! Etter noen år sammen, så er det ikke hyperspennede å sitte i en sofa sammen med sambo heller. SÅ morsom er han faktisk ikke. Vi kunne selvsagt ha funnet på noe morsomt da. Gått på kino eller spilt bowling. Men jeg har ikke lyst. Faktisk har jeg ikke lyst til no som helst, bortsett fra i se noe morsomt på TV. Og jeg har sett på TV. Reprise på Muldvarpen, reprise på Robinson, Et program om folk som venter femlinger og sånt, Åge Aleksandersen og noen andre tullinger... masse uinteressant tull! Jeg vil ha underholdning, komikere, grøssere, reality-programmer (som ikke bare er en reprise) eller noe annet morsomt/spennende/skummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvillingmamma´n Skrevet 16. november 2002 #4 Del Skrevet 16. november 2002 Lea. Tror faktisk det går en "kaldt nedover ryggenfilm" på TVN i kveld. Hadde det vært noe kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. november 2002 #5 Del Skrevet 16. november 2002 Mener du The Shining (Ondskapens Hotell)? Vet at den skal gå på TV i kveld, men som den Stephen King-fan jeg er, så har jeg faktisk sett den mange ganger. Sånn var det da Pet Semantary gikk forrige lørdag også. Disse to filmene er geniale, fryktelige, spennende og alt man kan forlange av en grøsser. Men desverre forsvinner litt av spenningen når man kan alle replikkene . Håper at de fortsetter å sende King-filmer på TV da. Filmen anbefales forresten til alle som ikke har sett den.. og de som ikke har sett den MER enn 5 ganger. Der går liksom grensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvillingmamma´n Skrevet 16. november 2002 #6 Del Skrevet 16. november 2002 Nei, mener den 6. sansen. Begynner nå snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. november 2002 #7 Del Skrevet 16. november 2002 ÅÅÅh.. har sett den også jeg da , men bare EN gang! Stikker ned og ser om den fortsatt er bra jeg! Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 16. november 2002 #8 Del Skrevet 16. november 2002 Men Lea... Det er jo derfor vi har chatten!! Til sånne kvelder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 16. november 2002 #9 Del Skrevet 16. november 2002 Meg, sambo, sofa.... trenger slett ikke være kjedelig nei.... :oops: Faktisk slett ikke kjedelig.... (men tv'n, den var slett ikke på da, bare rolig, romantisk musikk i bakgrunnen..) Kjedelig? nei, slett ikke :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 16. november 2002 #10 Del Skrevet 16. november 2002 Har akkurat sett Bryllupssangeren - tok den opp på video sist lørdag. Ellers er jeg helt enig, det er fredag som er tv-kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 17. november 2002 #11 Del Skrevet 17. november 2002 Hihi! Rakk å få med meg både filmen og chatten jeg! Hadde visst glemt hva filmen handlet om og fikk min dose med grøss og gru. Bare så uendelig trist at jeg forstod at mannen var døs allerede i begynnelsen. Har jo sett både "Ghost" og (fillern har glemt hva den heter) den grøsseren med Nicole Kidman. Kvelden forsvant den, faktisk ble det morgen før jeg fikk lagt meg (Takk til Cassandra, Orakel og Jeanette + diverse kuer og spøkelser). I dag er jeg trøtt som en dupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå