Gå til innhold

Hvilken Louis Vuitton veske ville dere hatt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sirah skrev (11 minutter siden):

Drømmen min er en Chanel, men den kommer jeg nok aldri til å ta meg råd til. Så syntes at jeg inngikk et ganske greit kompromiss med meg selv i en brukt Louis Vuitton. Jeg som egentlig syntes at Michael Kors har dyre vesker 🤣 Men denne kan jeg ha i mange år ❤️

Jeg drømmer om en Hermes Birkin, men det blir for galskap for min del. 

Og sant som du sier, dette er jo ikke akkurat bruk-og-kast kjøp. Anskaffelsene er godt gjennomtenkt, og jeg kjøper for å ha "resten av livet, så i arv". Har ikke ett bomkjøp. Og målt i kostnad-per-bruk er nok enkelte nå rimeligere enn mye av fast-fashion kjøpene jeg gjorde før. 

Anonymkode: f895e...e49

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en slik, kjøpte den i Milano det året den kolleksjonen var. Synes den er kul men bruker den ikke mye lengre.

https://www.ebay.com/itm/355809304758

LV er for meg er litt paradox, noen ting er fine og klassiske, andre veldig tacky.

Anonymkode: 3153a...376

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

LV er for meg er litt paradox, noen ting er fine og klassiske, andre veldig tacky.

Enig. LV har mye fint. Men også mye jeg aldri ville brukt selv. Jeg liker ikke monogram canvas, eller farger. 

Jeg har alltid likt reiseveskene, men i Ebene for min del. Neverfull er kanskje min mest brukte veske da den rommer alt for reise/jobb. 

Twist MM har stått på "kanskje" lista mi en stund. Ensfarget sort, med sort hardware. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den minste Noé-modellen, kjøpt vintage. Min er fra slutten av 80-tallet og jeg synes den er så kul! 😍

Drømmer om en veske fra samarbeidet med Kusama for noen år siden; helst en speedy med prikker! 
IMG_0095.thumb.jpeg.811c44bf6f2f20057c488fe95f101580.jpeg

Anonymkode: 79bfc...7c9

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg drømmer om en Hermes Birkin, men det blir for galskap for min del. 

Og sant som du sier, dette er jo ikke akkurat bruk-og-kast kjøp. Anskaffelsene er godt gjennomtenkt, og jeg kjøper for å ha "resten av livet, så i arv". Har ikke ett bomkjøp. Og målt i kostnad-per-bruk er nok enkelte nå rimeligere enn mye av fast-fashion kjøpene jeg gjorde før. 

Ja det er den ultimate drømmevesken 😍 Den dagen jeg blir rik 😬

Enig med deg. Jeg har en drøss vesker liggende fra diverse fast fashion-merker. Jeg bruker ikke dem til de ikke henger sammen lenger for å si det sånn. Trist men sant. Men sånn er det med det meste. Jeg har (nesten) sluttet å kjøpe klær fra fast fashion merker. Både pga ræva kvalitet, men også pga miljø og tvilsomme arbeidsforhold/produksjonsforhold. Folk klager på Temu, men mange av de andre billigmerkene er ikke det spor bedre. Kjøper man klassiske og tidløse plagg i god kvalitet så varer de i åresvis. Jeg har aldri hatt en genser fra Gina eller HM som har holdt mer enn en sesong eller to. Og jeg har en helt normal inntekt. Kjøper mye på Finn og Tise slik at det går ann også for meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Synes synd på folk som er opptatt av merker. Tenk så mye gøye opplevelser man kunne fått for alle de pengene.

Anonymkode: 2733d...185

Jeg synes mer synd som bryr seg så voldsomt av hva andre bruker penger på.

Jeg har mange gøyale opplevelser og kjøper meg vesker, det ene diskvalifiser ikke det andre. Og folk er forskjellige selv om du synes noe er gøy og liker noe så er det  ikke sikkert andre gjør det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har en slik, kjøpte den i Milano det året den kolleksjonen var. Synes den er kul men bruker den ikke mye lengre.

https://www.ebay.com/itm/355809304758

Den er veldig kul😍 Hvorfor bruker du den ikke lenger? Si i fra hvis den du skal selge den noen gang hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 23.44):

Ingen. Liker ikke merke-flashing.

Anonymkode: 28504...ae5

Da skjønner jeg ikke hvorfor du svarer i denne tråden. 

Anonymkode: d0b4d...ea9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen, LV er egentlig ganske harry. Veldig se på meg, jeg har endelig tjent litt penger…

Anonymkode: e90ea...7dc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ingen, LV er egentlig ganske harry. Veldig se på meg, jeg har endelig tjent litt penger…

Anonymkode: e90ea...7dc

Kjenner du sortimentet? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ashley jackson skrev (1 time siden):

Man kan kjøpe en enkel veske til 600 kr og sende resten av beløpet til Gaza.

Hva bruker du pengene dine på? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ashley jackson skrev (11 timer siden):

Man kan kjøpe en enkel veske til 600 kr og sende resten av beløpet til Gaza.

Det kan man, men hvorfor skal man gjøre det?

Anonymkode: 7b652...a0a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...