AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #21 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den er ikke ekte merkevare. Anonymkode: a344e...c17 🤭😆🫣 Anonymkode: 28504...ae5 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #22 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vurder den opp mot Blois. Skal ha en av de og har funnet en vintage av begge som er veldig fine og innenfor budsjett, men klarer ikke bestemme meg for hvem jeg liker best. Anonymkode: 8a055...63c Blois er lekker den også😍 Begge desse modellene er litt vanskelig å finne i god stand og til grei pris. Jeg hadde en JF for noen år siden men så solgte jeg den🙈 gjett om jeg angrer nå….. Anonymkode: ad15f...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #23 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 20.00): Eller hvilken liker dere best? Anonymkode: 2e799...e3b Ingen. Liker dem ikke. Anonymkode: 9173d...c0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 13. november 2024 #24 Del Skrevet 13. november 2024 Ingen. Ikke en eneste LV veske er fin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 13. november 2024 #25 Del Skrevet 13. november 2024 Har denne, Cabas Ambre MM 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 15. november 2024 #26 Del Skrevet 15. november 2024 Neverfull er en av favoritten min. Og ønsker meg den på bildet. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #27 Del Skrevet 15. november 2024 Absolutt ingen. Aldri! Anonymkode: 92953...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 15. november 2024 #28 Del Skrevet 15. november 2024 Absolutt ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #29 Del Skrevet 16. november 2024 Fatter ikke at det går an å bruke såå mye penger på en veske.. Anonymkode: 43756...b39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #30 Del Skrevet 16. november 2024 Synes fort LV-vesker blir tacky, spesielt de med synlig logo. Jeg har selv en LV Noe i sort, uten store logoer: https://aretrotale.com/no/product/louis-vuitton-epi-neonoe-bucket-bag?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=20985979901&utm_content=&utm_term=&klar_source=google&klar_cpid=20985979901&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA_9u5BhCUARIsABbMSPtMm1PFce3tTH1XFh7JfOSGCfexJx9eqcknCV_LlajMZ2F2UIm-dxwaAoPLEALw_wcB&sizeX=0&sizeY=0 Den er romslig og fin, og liker at den ikke skriver LV. Anonymkode: a4cfd...43d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #31 Del Skrevet 16. november 2024 Synes synd på folk som er opptatt av merker. Tenk så mye gøye opplevelser man kunne fått for alle de pengene. Anonymkode: 2733d...185 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #32 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Synes synd på folk som er opptatt av merker. Tenk så mye gøye opplevelser man kunne fått for alle de pengene. Anonymkode: 2733d...185 Nå er det jo heldigvis ikke enten eller, da. Har man råd til en veske til 20 000, har man råd til en sydentur (eller ti) uansett. Synes folk skal få bruke pengene sine slik man vil Anonymkode: a4cfd...43d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #33 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Synes synd på folk som er opptatt av merker. Tenk så mye gøye opplevelser man kunne fått for alle de pengene. Anonymkode: 2733d...185 Når man har nok penger til å bruke noen titusener på vesker, er det rikelig å ta av til å reise mye, spise bra, og plukke opplevelser, også Anonymkode: f895e...e49 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 16. november 2024 #34 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Synes synd på folk som er opptatt av merker. Tenk så mye gøye opplevelser man kunne fått for alle de pengene. Anonymkode: 2733d...185 Det ene utelukker vel ikke det andre? Jeg har spart og spart for å kjøpe min. I tillegg er den kjøpt billig brukt. Enig i at det er veldig mye penger. Jeg syntes det er merkelig å blåse ti-tusenvis av kroner på f.eks gaming, overprisede sofaer, fiskeutstyr osv osv, men folk må få ha de interessene de har uten at jeg skal forstå alt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #35 Del Skrevet 16. november 2024 Sirah skrev (1 minutt siden): Det ene utelukker vel ikke det andre? Jeg har spart og spart for å kjøpe min. I tillegg er den kjøpt billig brukt. Enig i at det er veldig mye penger. Jeg syntes det er merkelig å blåse ti-tusenvis av kroner på f.eks gaming, overprisede sofaer, fiskeutstyr osv osv, men folk må få ha de interessene de har uten at jeg skal forstå alt Ikke sant. Er mange som ikke ser at andre prioriterer ting ulikt. Aldri om jeg hadde prioritert veske som student. Heller ikke som nyetablert - da var alt fokus på egenkapital. Men så gikk boligmarkedet bra, fond pekte rett opp, karrieren gikk godt. Jeg hadde råd til å reise som jeg ville, og alt annet som var mine prioriteringer i livet. Og da er det slik at jeg liker pene og varige ting, så da har det også vært på prioriteringslista mi noen år. Av alle ting jeg (personlig) aldri kommer til å forstå; Bil. Syvsifret beløp på et transportmiddel. Skulle jeg først svidd av slike summer på å komme meg fra A til Å hadde jeg heller bestilt taxi hver gang jeg skulle noe, for å slippe styre med parkering, bli kjørt helt til døra i sentrum, kunne ta et glass vin til maten. Anonymkode: f895e...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 16. november 2024 #36 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke sant. Er mange som ikke ser at andre prioriterer ting ulikt. Aldri om jeg hadde prioritert veske som student. Heller ikke som nyetablert - da var alt fokus på egenkapital. Men så gikk boligmarkedet bra, fond pekte rett opp, karrieren gikk godt. Jeg hadde råd til å reise som jeg ville, og alt annet som var mine prioriteringer i livet. Og da er det slik at jeg liker pene og varige ting, så da har det også vært på prioriteringslista mi noen år. Av alle ting jeg (personlig) aldri kommer til å forstå; Bil. Syvsifret beløp på et transportmiddel. Skulle jeg først svidd av slike summer på å komme meg fra A til Å hadde jeg heller bestilt taxi hver gang jeg skulle noe, for å slippe styre med parkering, bli kjørt helt til døra i sentrum, kunne ta et glass vin til maten. Anonymkode: f895e...e49 Enig. Er mye der ute jeg ikke forstår at folk bruker penger på. Jeg er rimelig glad i bil, men hadde aldri blåst et syvsifret beløp på det jeg heller. Aldri. Eller en designersofa til 80.000kr. Men for noen er jo dette viktige ting som de gleder seg over og da må de få lov til det uten at jeg skal dømme. Drømmen min er en Chanel, men den kommer jeg nok aldri til å ta meg råd til. Så syntes at jeg inngikk et ganske greit kompromiss med meg selv i en brukt Louis Vuitton. Jeg som egentlig syntes at Michael Kors har dyre vesker 🤣 Men denne kan jeg ha i mange år ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #37 Del Skrevet 16. november 2024 Sirah skrev (11 minutter siden): Drømmen min er en Chanel, men den kommer jeg nok aldri til å ta meg råd til. Så syntes at jeg inngikk et ganske greit kompromiss med meg selv i en brukt Louis Vuitton. Jeg som egentlig syntes at Michael Kors har dyre vesker 🤣 Men denne kan jeg ha i mange år ❤️ Jeg drømmer om en Hermes Birkin, men det blir for galskap for min del. Og sant som du sier, dette er jo ikke akkurat bruk-og-kast kjøp. Anskaffelsene er godt gjennomtenkt, og jeg kjøper for å ha "resten av livet, så i arv". Har ikke ett bomkjøp. Og målt i kostnad-per-bruk er nok enkelte nå rimeligere enn mye av fast-fashion kjøpene jeg gjorde før. Anonymkode: f895e...e49 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #38 Del Skrevet 16. november 2024 Har en slik, kjøpte den i Milano det året den kolleksjonen var. Synes den er kul men bruker den ikke mye lengre. https://www.ebay.com/itm/355809304758 LV er for meg er litt paradox, noen ting er fine og klassiske, andre veldig tacky. Anonymkode: 3153a...376 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #39 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): LV er for meg er litt paradox, noen ting er fine og klassiske, andre veldig tacky. Anonymkode: 3153a...376 Enig. LV har mye fint. Men også mye jeg aldri ville brukt selv. Jeg liker ikke monogram canvas, eller farger. Jeg har alltid likt reiseveskene, men i Ebene for min del. Neverfull er kanskje min mest brukte veske da den rommer alt for reise/jobb. Twist MM har stått på "kanskje" lista mi en stund. Ensfarget sort, med sort hardware. Anonymkode: f895e...e49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #40 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg har den minste Noé-modellen, kjøpt vintage. Min er fra slutten av 80-tallet og jeg synes den er så kul! 😍 Drømmer om en veske fra samarbeidet med Kusama for noen år siden; helst en speedy med prikker! Anonymkode: 79bfc...7c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå