AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:39 #21 Del Skrevet tirsdag kl 08:39 Jeg har hatt veldig mange LV vesker gjennom årene, men de eneste jeg har igjen nå er neverfull og speedy b25. Eneste jeg kunne tenkt meg å kjøpe nå er en capucines bb Anonymkode: 5c027...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:29 #22 Del Skrevet tirsdag kl 14:29 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har en jeg kjøpte i Tyrkia, husker ikke modell. Superfornøyd! Unntatt litt stri glidelås og litt flassing i bunnen, men ikke veldig sjenerende. Billig var den også. Anonymkode: c0755...f8a Den er ikke ekte merkevare. Anonymkode: a344e...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:51 #23 Del Skrevet tirsdag kl 16:51 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den er ikke ekte merkevare. Anonymkode: a344e...c17 🤭😆🫣 Anonymkode: 28504...ae5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:08 #24 Del Skrevet tirsdag kl 21:08 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vurder den opp mot Blois. Skal ha en av de og har funnet en vintage av begge som er veldig fine og innenfor budsjett, men klarer ikke bestemme meg for hvem jeg liker best. Anonymkode: 8a055...63c Blois er lekker den også😍 Begge desse modellene er litt vanskelig å finne i god stand og til grei pris. Jeg hadde en JF for noen år siden men så solgte jeg den🙈 gjett om jeg angrer nå….. Anonymkode: ad15f...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:50 #25 Del Skrevet tirsdag kl 21:50 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Blois er lekker den også😍 Begge desse modellene er litt vanskelig å finne i god stand og til grei pris. Jeg hadde en JF for noen år siden men så solgte jeg den🙈 gjett om jeg angrer nå….. Anonymkode: ad15f...d78 Oi ja det skjønner jeg godt du gjorde, men håper du har en veske du liker nå også? Anonymkode: 7b652...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #26 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 20.00): Eller hvilken liker dere best? Anonymkode: 2e799...e3b Ingen. Liker dem ikke. Anonymkode: 9173d...c0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 21 timer siden #27 Del Skrevet 21 timer siden Ingen. Ikke en eneste LV veske er fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 21 timer siden #28 Del Skrevet 21 timer siden Har denne, Cabas Ambre MM 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå