AnonymBruker Skrevet 11. november #21 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Enhver fyr som bruker snapchat og er over 18 år er et vandrende rødt flagg. (Gjelder for såvidt også kvinner) Anonymkode: f3d8a...e73 Da har de alle fleste det som rødt flagg. Merker godt at du ikke vet hva et rødt flagg er siden du misbruker betegnelsen Anonymkode: 4801d...9e1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #22 Del Skrevet 11. november For en idiot. En jeg såvidt kjente sendte bilde av p***en sin til meg også, helt ut av det blå da jeg var på vei inn på matbutikken -eneste jeg fikk lyst på var medisterpølse til middag. Anonymkode: 07ce1...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #23 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Enhver fyr som bruker snapchat og er over 18 år er et vandrende rødt flagg. (Gjelder for såvidt også kvinner) Anonymkode: f3d8a...e73 Hva tenker du er den praktiske forskjellen på snap /messenger og sms? Anonymkode: 07ce1...083 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #24 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Han har beklaget seg på meldinger (Jeg blokkerte han på snapchat) og sa at han bare sendte det på tull, men jeg tror bare ikke på det. Orker ikke sånn oppførsel. Det får han gjøre med noen andre. Det bare suger fordi jeg oppfattet han som snill og søt og en fin kar, men nå er jeg så turned off. TS Anonymkode: 9dfc4...714 Man sender ikke sånn på tull, så bra at du ikke lå med han. Anonymkode: 7e166...998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #25 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Enhver fyr som bruker snapchat og er over 18 år er et vandrende rødt flagg. (Gjelder for såvidt også kvinner) Anonymkode: f3d8a...e73 Dette er dagens dummeste kommentar på kg idag 😂😂 det er komplett normalt at folk i slutten av tyveårene og oppover i tredveårene bruker Snapchat, snapchat kom når vi var ung og vi har «vokst opp» med Snapchat. Ville reagert mer på om han scrollet tankeløst gjennom tiktok enn snap. AnonymBruker skrev (1 time siden): Det synes jeg og, men er tydeligvis "normen" for mange. Jeg er et par år yngre enn han og, dermed stusser jeg litt ekstra på det. TS Anonymkode: 9dfc4...714 Bare la han gå, la han få slippe å være sammen med deg når du er så prippen i fht til han. Anonymkode: e54d3...d06 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #26 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dette er dagens dummeste kommentar på kg idag 😂😂 det er komplett normalt at folk i slutten av tyveårene og oppover i tredveårene bruker Snapchat, snapchat kom når vi var ung og vi har «vokst opp» med Snapchat. Ville reagert mer på om han scrollet tankeløst gjennom tiktok enn snap. Bare la han gå, la han få slippe å være sammen med deg når du er så prippen i fht til han. Anonymkode: e54d3...d06 Det handler ikke om at jeg er prippen. Det var random, og helt ut av det blå. Han har ikke snakket med meg i dag utenom å sende den videoen. DET er rart. TS Anonymkode: 9dfc4...714 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå