Gå til innhold

Han droppet jobb for å være med meg, men er han seriøs?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har holdt på med en fyr fra tinder nå i noen uker. Vi møtes ikke så ofte pga at vi bor et stykke unna hverandre, men har nå møtt hverandre flee helger. Totalt er det vel 2 dater, samt 2 kvelder jeg har overnattet hos han.

Jeg svarte ikke han på noen dager på snapchat, og når vi møttes igjen på date sa han at jeg hadde ghostet ham, og at jeg virker litt kryptisk. Da vi dro hjem til han og sov hos han for andre gang, spurte han meg om jeg var nervøs for å møte han igjen, ettersom jeg hadde meddelt at jeg var nervøs under vår første date. Da sa jeg ja, og han sa selv at han også var nervøs for å møte meg igjen.

I tillegg sa han også at han føler at jeg kjemper imot/prøver å skjule at jeg liker han. Når jeg spurte han om det føles som om han initierer mest, sa han også ja, og at han må nesten spørre meg flere ganger til tider.

Jeg er interessert, men ønsker ikke  å bli såret. Dermed holder jeg meg litt på kanten her.

Jeg ser jo at han fremdeles får en haug med snaps fra ulike jenter på telefonen sin, noe det ikke er noe galt med ettersom vi ikke har etablert noe fast ennå. Han har fremdeles tinder, men sa at han ikke hadde brukt det siden han møtte meg og kommer sikkert til å slette det. Jeg sa at han kan gjøre som han ønsker. Jeg liker ikke å virke kontrollerende, så det er et valg han selv får ta.

Morgenen etter at jeg sov over ringte han inn syk, og ga egenmelding på jobb selv om han ikke var syk. Han har vært ærlig om at han ikke liker jobben sin i det hele tatt, så jeg vet ikke om han gjorde det av den grunn eller om det var fordi han ville være med meg resten av dagen. Han er veldig søt mot meg, betaler for alt, koser med meg, hører på meg, men han er veldig fysisk mtp kyssing, kosing, runking osv.

Vi har ikke ligget sammen ennå, noe som har vært mitt valg så langt. Han er åpen for å vente på meg. Vi har gjort andre ting utenom sex, men i dag sendte han med et nude bilde av seg selv på snapchat. Jeg tror ikke han tar meg seriøst. 

Anonymkode: 9dfc4...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enhver fyr som bruker snapchat og er over 18 år er et vandrende rødt flagg.  (Gjelder for såvidt også kvinner) 

Anonymkode: f3d8a...e73

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har holdt på med en fyr fra tinder nå i noen uker. Vi møtes ikke så ofte pga at vi bor et stykke unna hverandre, men har nå møtt hverandre flee helger. Totalt er det vel 2 dater, samt 2 kvelder jeg har overnattet hos han.

Jeg svarte ikke han på noen dager på snapchat, og når vi møttes igjen på date sa han at jeg hadde ghostet ham, og at jeg virker litt kryptisk. Da vi dro hjem til han og sov hos han for andre gang, spurte han meg om jeg var nervøs for å møte han igjen, ettersom jeg hadde meddelt at jeg var nervøs under vår første date. Da sa jeg ja, og han sa selv at han også var nervøs for å møte meg igjen.

I tillegg sa han også at han føler at jeg kjemper imot/prøver å skjule at jeg liker han. Når jeg spurte han om det føles som om han initierer mest, sa han også ja, og at han må nesten spørre meg flere ganger til tider.

Jeg er interessert, men ønsker ikke  å bli såret. Dermed holder jeg meg litt på kanten her.

Jeg ser jo at han fremdeles får en haug med snaps fra ulike jenter på telefonen sin, noe det ikke er noe galt med ettersom vi ikke har etablert noe fast ennå. Han har fremdeles tinder, men sa at han ikke hadde brukt det siden han møtte meg og kommer sikkert til å slette det. Jeg sa at han kan gjøre som han ønsker. Jeg liker ikke å virke kontrollerende, så det er et valg han selv får ta.

Morgenen etter at jeg sov over ringte han inn syk, og ga egenmelding på jobb selv om han ikke var syk. Han har vært ærlig om at han ikke liker jobben sin i det hele tatt, så jeg vet ikke om han gjorde det av den grunn eller om det var fordi han ville være med meg resten av dagen. Han er veldig søt mot meg, betaler for alt, koser med meg, hører på meg, men han er veldig fysisk mtp kyssing, kosing, runking osv.

Vi har ikke ligget sammen ennå, noe som har vært mitt valg så langt. Han er åpen for å vente på meg. Vi har gjort andre ting utenom sex, men i dag sendte han med et nude bilde av seg selv på snapchat. Jeg tror ikke han tar meg seriøst. 

Klart kan han ta deg seriøst om han sender nude. Jeg og samboeren sendte vel nude til hverandre andre dag, og gikk bra det 😊

Anonymkode: d18fb...538

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Enhver fyr som bruker snapchat og er over 18 år er et vandrende rødt flagg.  (Gjelder for såvidt også kvinner) 

Det synes jeg og, men er tydeligvis "normen" for mange. Jeg er et par år yngre enn han og, dermed stusser jeg litt ekstra på det. TS

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du at han misbruker egenmeldingssystemet som et tegn på at han er interessert i deg? Dette sier mye om hans moral, og hvor useriøs denne mannen er, men lite om deg og hans følelser og intensjoner opp mot deg. 

Anonymkode: ad2cb...571

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Voksen mann som skulker jobb er ikke min smak ihvertfall. Sier litt om en person.

Og fikk du bare en nude sånn helt uten videre? Sikkert sendt til flere. 

Endret av Enni
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg tror ikke han tar meg seriøst. 

Han føler nok at du ikke tar han seriøst heller. Litt mye kjølighet fra din side.

Anonymkode: 10eda...71b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det synes jeg og, men er tydeligvis "normen" for mange. Jeg er et par år yngre enn han og, dermed stusser jeg litt ekstra på det. TS

Er han eldre enn deg og i tillegg skulker jobben er han hvertfall ikke noe samle på. Sier litt om omsorgsevnen når han velger å ha det moro framfor å tjene penger og bygge seg et trygt og stabilt liv.

(Er jo litt søtt at han prioriterer deg framfor jobb, men altså det er som nevnt langt fra en god prioritering) 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Sendte han nakenbilde sånn uten videre?

Anonymkode: 7e166...998

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sendte han nakenbilde sånn uten videre?

Det var en video av p*kken hans som var synlig hard gjenom bokseren. Jeg har jo runka han før, men føler fremdeles det var veldig tilfeldig og litt rart. Jeg er jo tiltrukket av ham, men vi har jo så vidt snakket i dag

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en video av p*kken hans som var synlig hard gjenom bokseren. Jeg har jo runka han før, men føler fremdeles det var veldig tilfeldig og litt rart. Jeg er jo tiltrukket av ham, men vi har jo så vidt snakket i dag

TS

Hvis det kom sånn helt ut av det blå, så hadde det vært turnoff for meg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte han nakenbilder av seg selv? Og dere har ikke vært intime? Det er ikke vanlig. 

Anonymkode: 6d8b7...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det kom sånn helt ut av det blå, så hadde det vært turnoff for meg. 

Ja, det kom helt ut av det blå. Jeg har jo sett p*kken hans før og greier, men synes det bare var så rart å sende det nå så tilfeldig. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sendte han nakenbilder av seg selv? Og dere har ikke vært intime? Det er ikke vanlig. 

Anonymkode: 6d8b7...98b

Vi har vært intime på andre måter enn  å ha samleie. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor gamle er dere?

Han høres kanskje noe umoden ut?

Anonymkode: b1736...5c7

Jeg er 22, han er 27. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enni skrev (2 minutter siden):

Han kjører samme mønster som useriøse fuckboys ihvertfall. 

Han har beklaget seg på meldinger (Jeg blokkerte han på snapchat) og sa at han bare sendte det på tull, men jeg tror bare ikke på det. Orker ikke sånn oppførsel. Det får han gjøre med noen andre. Det bare suger fordi jeg oppfattet han som snill og søt og en fin kar, men nå er jeg så turned off. TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...