AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #21 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 😯 Trodde han visste det? Omg Ånei. Er det måter han kan få hjelp økonomisk? Jeg tror han må få muligheten til å vite at du er utro selv om han er i en umulig situsjon. Anonymkode: e424a...e41 Tror ikke det, jeg har hjulpet han på alle vis gjennom over tjue års ekteskap. Han klarer ikke holde på en jobb lengre enn noen mnd. Jeg har innsett at han bare må leve på min inntekt og omsorg resten av livet. Elskeren er det beste som har hendt meg på evigheter, så han har jeg ikke tenkt å gi slipp på. Merker hvor mye mer energi jeg har til å ta meg av krevende full jobb i omsorgsyrke, mann og barn. For første gang i voksen alder er det noen som ser meg. Anonymkode: 093f1...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 11. november 2024 #22 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ja, egentlig enig i det...... men du kan jo ikke styre over følelsene dine da.... Anonymkode: b7b59...148 Er vel nettopp derfor det ikke er lurt å ligge med flere når du er gift.... Om du er forelsket i en annen og ikke er villig til å bryte med forekskelsen din, så synes jeg du skal skile deg. Du er åpenbart ikke invistert nok i ekteskapet til å priorotere det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #23 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror ikke det, jeg har hjulpet han på alle vis gjennom over tjue års ekteskap. Han klarer ikke holde på en jobb lengre enn noen mnd. Jeg har innsett at han bare må leve på min inntekt og omsorg resten av livet. Elskeren er det beste som har hendt meg på evigheter, så han har jeg ikke tenkt å gi slipp på. Merker hvor mye mer energi jeg har til å ta meg av krevende full jobb i omsorgsyrke, mann og barn. For første gang i voksen alder er det noen som ser meg. Anonymkode: 093f1...22c Hmmm, på et vis unner jeg deg da å ha noe utenfor. Du er fanget i forholdet ditt. Jeg skjønner du var utro, selv om det er trist for han. Er mannen din snill? Kan han bli sinnt og skade deg om han finner det ut? Anonymkode: e424a...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #24 Del Skrevet 11. november 2024 Pippi Lotta skrev (3 minutter siden): Er vel nettopp derfor det ikke er lurt å ligge med flere når du er gift.... Om du er forelsket i en annen og ikke er villig til å bryte med forekskelsen din, så synes jeg du skal skile deg. Du er åpenbart ikke invistert nok i ekteskapet til å priorotere det. Helt enig. Spesielt når TS ikke virker å vurdere å være ærlig om dette Personlig ville jeg aldri latt kjæresten min ha en elsker, men om jeg skulle tillat det, så hadde jeg forventet 100% åpenhet og ærlighet om det ble antydning til følelser. En slik ordning hvor man har sex med andre er veldig basert på tillitt, og blir tilliten brudt og en går bak ryggen til partneren, så vil 99% se på det som utroskap Anonymkode: 3fc1f...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #25 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hmmm, på et vis unner jeg deg da å ha noe utenfor. Du er fanget i forholdet ditt. Jeg skjønner du var utro, selv om det er trist for han. Er mannen din snill? Kan han bli sinnt og skade deg om han finner det ut? Anonymkode: e424a...e41 Takk for forståelsen oppi det hele. Situasjonen er egentlig trist og som du sier er jeg fanget. Jeg er litt usikker på hvordan han hadde reagert om han fant det ut… Anonymkode: 093f1...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #26 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tror ikke det, jeg har hjulpet han på alle vis gjennom over tjue års ekteskap. Han klarer ikke holde på en jobb lengre enn noen mnd. Jeg har innsett at han bare må leve på min inntekt og omsorg resten av livet. Elskeren er det beste som har hendt meg på evigheter, så han har jeg ikke tenkt å gi slipp på. Merker hvor mye mer energi jeg har til å ta meg av krevende full jobb i omsorgsyrke, mann og barn. For første gang i voksen alder er det noen som ser meg. Anonymkode: 093f1...22c Men ærlig talt, gå fra han og la han seile sin egen sjø! Når han blir nødt til å klare seg selv så klarer han nok å holde på jobben litt lengre. Nå trenger han jo ikke for du har sydd kjempestore puter under armene hans… Men istedenfor at han oppfører seg som en ansvarlig voksen og du lever ett liv du ønsker deg så gjør dere det rake motsatte! Dette gir ingen mening. Anonymkode: 88ceb...5b8 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #27 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Helt enig. Spesielt når TS ikke virker å vurdere å være ærlig om dette Personlig ville jeg aldri latt kjæresten min ha en elsker, men om jeg skulle tillat det, så hadde jeg forventet 100% åpenhet og ærlighet om det ble antydning til følelser. En slik ordning hvor man har sex med andre er veldig basert på tillitt, og blir tilliten brudt og en går bak ryggen til partneren, så vil 99% se på det som utroskap Anonymkode: 3fc1f...8b8 Han vet at jeg er litt betatt av han,så føler ikke at jeg er uærlig. Føler egentlig han vet det meste, så å komme her og si at jeg oppfører meg uærlig, er bare tull. Anonymkode: b7b59...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #28 Del Skrevet 11. november 2024 Pippi Lotta skrev (19 minutter siden): Er vel nettopp derfor det ikke er lurt å ligge med flere når du er gift.... Om du er forelsket i en annen og ikke er villig til å bryte med forekskelsen din, så synes jeg du skal skile deg. Du er åpenbart ikke invistert nok i ekteskapet til å priorotere det. Er vel akkurat derfor jeg ikke er interessert i å skille meg, nettopp pga at jeg er veldig invistert i mitt ekteskap. Har heller ikke sagt jeg er forelsket i den andre, men litt følelser er det. Men langt ifra forelsket. Anonymkode: b7b59...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #29 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ja, egentlig enig i det...... men du kan jo ikke styre over følelsene dine da.... Anonymkode: b7b59...148 Jo. Jeg kan fint styre å ikke få følelser for en jeg ikke vil ha følelser for😊. Det er ikke veldig unormalt faktisk. Anonymkode: 59700...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 11. november 2024 #30 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja dessverre får jeg vel si. Han har ikke mulighet til å klare seg økonomisk eller sosialt uten meg. Jeg håndterer hele hverdagen og sånn har vi hatt det i mange år. Anonymkode: 093f1...22c Hvorfor kupper du tråden og svarer som du er ts? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #31 Del Skrevet 12. november 2024 Det er veldig mange som har lignende historier. Jeg har en fortid som ung hemmelig elsker til flere eldre, gifte/sambo damer oppgjennom årene (80 og 90 tallet). Det er mye samme story som går igjen..... " Jeg kan ikke gå fra ham pga. blablabla bla...... " Et haaav av forskjellige unnskyldninger. Det sies at menn vil ha både i pose og sekk, men jamen er det mange kvinner og. Anonymkode: 0e1c8...0ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 12. november 2024 #32 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Nå har jeg begynt å få litt følelser for han Altså... jeg vet nesten ikke om jeg skjønner problemet. Så sant man ikke er en robot så får man "litt følelser" for mennesker man er mye sammen med og gjør ting sammen med. Ofte kalt venner. Når man har sex sammen, på fast basis, så er man ikke fullstendig upåvirket og likegyldig hvis man har normalt utviklede sjelsevner. Hvis mannen din forventer total likegyldighet fra deg i dette elsker-opplegget så er han utrolig naiv. Hvis du selv har denne forventningen så har du ikke særlig kontakt med verken deg selv eller virkeligheten, du heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå