Gå til innhold

Gjør du ting mot svigers som ikke tåler dagens lys?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Det slemmeste jeg har gjort er bare å påpeke mine synspunkt. Har veldig mye respekt for svigerforeldrene mine, men innimellom er vi uenige. Men kunne aldri gjort noe for å skade de. De har jo oppdratt mannen jeg elsker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo de færreste som får noe særlig i posten lenger, så jeg er litt usikker på hvor stor skade man kan gjøre ved å brenne posten til folk ...

Hadde dette vært på 80-tallet, kunne det ha vært en ordentlig hevn, men ikke i 2024.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Inspirert av en samtale med en bekjent i dag... h*n brenner noen ganger noe av posten til svigerforeldrene i peisen...

Jeg ble lettere sjokkert. 

Gjør dere noe mot svigerforeldrene som ikke tåler dagens lys? 

Anonymkode: 0c3c6...e3f

Min svigerfar er desverre gått bort. Han var verdens snilleste mann. Også svigermor er verdens snilleste dame, som aldri har behandlet oss med noe annet enn den største respekt. Kunne aldri drømt om å være slem mot henne på noen som helst måte. Så nei, det er ikke noe i min relasjon til svigermor som ikke tåler dagslys.

Om folk hadde klart å kommunisere litt og faktisk SNAKKE sammen så hadde de kanskje unngått å behandle hverandre som dritt. 

Anonymkode: 6ea9e...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det "tåler dagens lys" eller ei:

Men jeg skryter fremdeles av maten til svigermor. Da jeg traff min mann for 25 år siden, laget hun fantastisk mat. Nå er hun 80+ og maten er ikke som før. For å si det pent. Før gledet jeg meg til å bli invitert på middag hos svigers. Nå gruer jeg meg. 

Anonymkode: 40881...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer ærlig nei når jeg blir spurt om jeg har «lyst til» ditten og datten, og jeg ikke har det. 

Svigers mener jeg bør makke rett og holde kjeft, at de bestemmer over meg. 

Så ifølge svigers, ja, jeg gjør ting som er fullstendig uakseptable. 

Anonymkode: 09452...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff skrev (2 timer siden):

Det er jo de færreste som får noe særlig i posten lenger, så jeg er litt usikker på hvor stor skade man kan gjøre ved å brenne posten til folk ...

Hadde dette vært på 80-tallet, kunne det ha vært en ordentlig hevn, men ikke i 2024.

Eldre mennesker får statistisk sett mer brevpost enn yngre og digitale borgere.

Anonymkode: 79716...963

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg gjort noe? Nei, men håper jeg at hun blir syk å dauer? Ja, det hadde vært fint det.

Anonymkode: fbf87...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg gjør mot svigers er å late som at jeg liker de, og de er veldig i troen med at jeg liker.. Kan virkelig ikke fordra svigermor og hvordan hennes vesen er. Hun vet ikke det da. 

Svigerfar er litt bedre, moren hans igjen derimot, kan jeg heller ikke fordra, men det er rett og slett fordi hun snakket mye stygt om meg og ga meg skylden for at min mann ikke kom på besøk lenger(min svigermor var visst med på det innrømte hun her om dagen, mistet respekten totalt for henne da, for hun kunne ha sagt at det ikke var tilfellet i stedet for å "jatte med" som hun sa.......), men så var sannheten at han kan ikke fordra sin egen familie selv så derfor besøker han sjeldent 😅 

Så her "straffes" de med at vi nesten aldri besøker.. 😬

Anonymkode: d2a7c...4fe

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en bekjent av meg det der... Men der var det eksen det gikk utover.. og hvis h*n glemte betale noe selv og plutselig fikk begjæring om tvangssalg ol, så var det eksen som fikk skylden. Sa eksen stjal posten ol... Helt syk i hodet er h*n😳

Anonymkode: 337e6...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser flere steder mye klaging på svigermødre, og det er, uten unntak, svigerdøtrene som klager, ikke svigersønnene. Er det virkelig så mange onde og fæle mødre rundt om, eller ligger feilen hos svigerdøtrene? Kanskje noe å tenke på at de som klager selv blir svigermor en dag og får samme behandlingen? Bare en tanke, fra ei svigermor..

Anonymkode: fbc34...aa2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Leser flere steder mye klaging på svigermødre, og det er, uten unntak, svigerdøtrene som klager, ikke svigersønnene. Er det virkelig så mange onde og fæle mødre rundt om, eller ligger feilen hos svigerdøtrene? Kanskje noe å tenke på at de som klager selv blir svigermor en dag og får samme behandlingen? Bare en tanke, fra ei svigermor..

Anonymkode: fbc34...aa2

Jeg tror grunnen til at svigermødre og døtre har flere konflikter er at de elsker samme mann. Skal sies at jeg har bedre forhold til svigermor enn min egen mor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...