Gå til innhold

Kvinner, helt ærlig, hva tenker dere om andre kvinner som har masse one night stands??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at de er modige og har en velutviklet sexdrive. Jeg innbiller meg at damer som enten er sjenerte eller ikke har så sterk sexdrive ikke driver så mye med sånt. 

Anonymkode: a5ef7...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis de har "masse" one night stands, må det jo bety at de faktisk klarer å få noe betydningsfullt, dvs orgasme og nytelse etc, ut av sex med en vilt fremmed, gang på gang. Ellers hadde de vel ikke gjort det?

Jeg får ikke noe ut av sexen første gang jeg gjør det med en fyr, det tar tid for meg å lære han å kjenne og det innebærer tillit å vise han hva han skal gjøre for "triks" for å få det til å gå for meg også. Jeg kommer ikke av vanlig "ut og inn" uansett tempo eller lengde på det. Å ha et en gangs opplegg for meg nå, etter å ha erfart de få gangene i yngre dager hvor utrolig lite givende det var, er totalt uaktuelt.

Kvinner som har stadige en gangs opplegg må jo få noe BRA ut av det, tenker jeg, ellers hadde de vel ikke gjentatt det så ofte? Eller så er de jo nærmest "selvskadere" som sliter med noe psykisk og er desperate etter å føle en liten stund med nærhet, uansett hvor kortvarig og falsk den er.

Anonymkode: be602...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Når jeg ser rundt meg, så er det flest kvinner som kaller kvinner for hore og løs om de ligger mye. Kvinner er kvinner verst. Så sliter med å tro alle svarene her er genuine, når så mange kvinner i den virkelige verden ikke har problem med å kalle kvinner som ligger mye for dette 

Anonymkode: 37420...59b

Du tenker at de fleste svar i en anonym diskusjonstråd er uærlige, fremfor å tenke at du har tatt feil?

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eureka! skrev (Akkurat nå):

Du tenker at de fleste svar i en anonym diskusjonstråd er uærlige, fremfor å tenke at du har tatt feil?

Tenker at jeg dømmer kvinner etter handlinger, ikke hva de skriver eller sier 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Mulig det er du som er en slikt kvinne verst da. Iom du har sett og hørt det

Endret av Eureka!
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tenker: hmm finnes det noe gøy på Netflix nå? eller kanskje, å, hadde smakt godt med kinesisk. 

Anonymkode: 47cc4...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på om det er for en kortere periode eller om det varer over mange år uten at det er pause med forhold innimellom.

Jeg tenker at de har problemer med å lage et forhold. At de er ødelagt av dagens datingmarked og ikke klarer å ta det videre utover sex. Problemer med å få menn til å ønske noe mer enn sex med dem. Desillusjonerte. Evt litt kalde personer som kun ønsker sex og ikke menneskelig tilknytning. Eller at de bare har gitt opp noe mer.

Anonymkode: 5f031...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker de har dårlig selvtillit. Trenger bekreftelse og oppmerksomhet. 
Problemer med langvarige relasjoner.

Har vanskeligheter med å inngå dypere bekjentskap. Litt naive, kanskje de håper på noe mer ut av det, eller at de betyr mer enn de gjør for mannen. 

Sliter med å ta gode valg når det kommer til hva som er bra for en selv. Opplever skuffelse igjen og igjen, men endrer ikke atferd eller mål. 

Anonymkode: 06a95...6ce

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hvorfor skal ikke meningene våre få bety noe?

Er du kvinne? 

Å hvorfor har det betydning når noen sier hore, men ikke når noen ikke sier hore?

Anonymkode: ed0ac...29d

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke særlig om hver enkelt. Men tenker det er en skikkelig ukultur. Sex bør man ikke dele ut i hytt og pine. Hadde vi kvinner krysset beina til vi var i et forpliktet forhold, hadde vi fått slutt på at menn aldri blir modne for det. Nå skummer de bare fløten. I stor grad er det kvinner som avgjør hvem som er god nok for sex, mens menn avgjør hvem som er god nok for forhold. Vi taper på dette hele samfunnet. 

Anonymkode: 4bc54...96f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis de har "masse" one night stands, må det jo bety at de faktisk klarer å få noe betydningsfullt, dvs orgasme og nytelse etc, ut av sex med en vilt fremmed, gang på gang. Ellers hadde de vel ikke gjort det?

Jeg får ikke noe ut av sexen første gang jeg gjør det med en fyr, det tar tid for meg å lære han å kjenne og det innebærer tillit å vise han hva han skal gjøre for "triks" for å få det til å gå for meg også. Jeg kommer ikke av vanlig "ut og inn" uansett tempo eller lengde på det. Å ha et en gangs opplegg for meg nå, etter å ha erfart de få gangene i yngre dager hvor utrolig lite givende det var, er totalt uaktuelt.

Kvinner som har stadige en gangs opplegg må jo få noe BRA ut av det, tenker jeg, ellers hadde de vel ikke gjentatt det så ofte? Eller så er de jo nærmest "selvskadere" som sliter med noe psykisk og er desperate etter å føle en liten stund med nærhet, uansett hvor kortvarig og falsk den er.

Anonymkode: be602...705

Tror dessverre du har mest rett i det siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker de er modigere enn meg. Utover det tenker jeg lite/ingenting på slikt. Synes det er greit at folk gjør det som er rett for dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Majer skrev (1 minutt siden):

Rart få kvinner reagerer på både kvinnene og mennene som ligger med disse kvinnene 

Ligger du rundt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg tenker ikke særlig om hver enkelt. Men tenker det er en skikkelig ukultur. Sex bør man ikke dele ut i hytt og pine. Hadde vi kvinner krysset beina til vi var i et forpliktet forhold, hadde vi fått slutt på at menn aldri blir modne for det. Nå skummer de bare fløten. I stor grad er det kvinner som avgjør hvem som er god nok for sex, mens menn avgjør hvem som er god nok for forhold. Vi taper på dette hele samfunnet. 

Det er bare noen menn, men selvsagt er noen en stor gruppe. 

Menn som vil mer finns nok de også 😊 Håper jeg serriøst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det er bare noen menn, men selvsagt er noen en stor gruppe. 

Menn som vil mer finns nok de også 😊 Håper jeg serriøst

Om kvinner bare fikk være i hodet på en mann en dag, og menn i kvinnens hode… For en mann som kan og velger å ligge rundt, så vil det være veldig vanskelig å slutte med dette, og velge et forhold. For å klare å velge dette må han klare å se verdien i et forhold. Slike menn har ofte ikke dette som en verdi fra oppdragelsen eller oppveksten, og må finne den selv. Det er en enorm oppgave! 
Tror alle menn ville hatt store vanskeligheter med dette om de var i en slik posisjon. Men heldigvis finnes det nok av menn som ønsker å stifte familie, hvor familien er kjerneverdien. 

Anonymkode: b8d38...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Om kvinner bare fikk være i hodet på en mann en dag, og menn i kvinnens hode… For en mann som kan og velger å ligge rundt, så vil det være veldig vanskelig å slutte med dette, og velge et forhold. For å klare å velge dette må han klare å se verdien i et forhold. Slike menn har ofte ikke dette som en verdi fra oppdragelsen eller oppveksten, og må finne den selv. Det er en enorm oppgave! 
Tror alle menn ville hatt store vanskeligheter med dette om de var i en slik posisjon. Men heldigvis finnes det nok av menn som ønsker å stifte familie, hvor familien er kjerneverdien. 

Anonymkode: b8d38...9e7

Kanskje. Men om alle var sånn, da vet jeg ikke om jeg vil ha en mann for å være ærlig 😅

Hvem vil være med noen som syns det er en byrde å være med deg og ikke har lengtet etter å treffe deg en dag? Trenger ikke ha lengtet da, men det er mer romantisk å føle man betyr mye for hverandre.

Bra folk potensielt er ulike. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man vet at en kvinne med normal utseende på 20 år(5-6 på en skala på 10) har den samme seksuelle kapital som en verdenskjent rockestjerne. Så kan man kanskje bli misunnelig. Men skjønner snart at dette alene ikke skaper lykke for de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg vet hva menn tenker, men hva tenker dere?

Anonymkode: 61241...bb5

👎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...