AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:00 #81 Del Skrevet mandag kl 21:00 Bryr meg ikke i det hele tatt. Er tiltrukket av menn, så det er deres handlinger som har noe å si for meg. Hva andre kvinner gjør bryr jeg meg fint lite om. Dette burde si seg selv. Anonymkode: 6fa66...b0e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet mandag kl 21:06 #82 Del Skrevet mandag kl 21:06 Vel, om de gjør det fordi de liker det, og er ærlige/respektfulle overfor partnerne sine, så tenker jeg det er bra for dem at de lever livet og har det gøy! Og så er jeg kanskje litt misunnelig, ikke fordi jeg har lyst til å ha masse ONS, men fordi jeg ikke er attraktiv nok til å kunne ha det om jeg ville 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet mandag kl 22:44 #83 Del Skrevet mandag kl 22:44 You do you tenker jeg. Så lenge man så langt som mulig tar vare på helsen til seg selv og de man treffer, ved å beskytte seg, er det da bare å gjøre AKKURAT hva man vil. Har man lyst på en ny kuk hver helg? Do it… har man lyst på kun en mann for resten av livet, do it. La ingen andre diktere med fordommer hva som er greit å gjøre i det ganske korte livet man har fått tildelt. Er selv ingen tilhenger av ONS, foretrekker forhold, kan evt finne meg fast sexpartner hvis singel. Men det betyr ikke at jeg dømmer noen for å ha andre ønsker og behov enn jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 00:02 #84 Del Skrevet tirsdag kl 00:02 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er bare noen menn, men selvsagt er noen en stor gruppe. Menn som vil mer finns nok de også 😊 Håper jeg serriøst Anonymkode: ed0ac...29d Ja, de som må være i forhold for sex. De som er klare for å stifte familie som 40-50 åringer og de som aldri får hverken det ene eller andre. Anonymkode: 4bc54...96f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet tirsdag kl 17:24 #85 Del Skrevet tirsdag kl 17:24 (endret) Jeg tenker at kvinner får gjøre som de selv vil, hvis de blir lykkelige av å ha one night stands og tennes av det, hvorfor ikke. Jeg har ikke lyst til å være en dømmende person, jeg kan ikke velge for andre. Jeg for min del, trives ikke med å ha sex med en mann jeg ikke føler noe for, eller som ikke føler noe for meg, av en ganske så enkel forklaring; Jeg på min side vil ha noe varig og ekte. Jeg er nok en romantiker akkurat der. Endret tirsdag kl 17:25 av MegJa Oh Dearie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:53 #86 Del Skrevet tirsdag kl 17:53 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ja, de som må være i forhold for sex. De som er klare for å stifte familie som 40-50 åringer og de som aldri får hverken det ene eller andre. Anonymkode: 4bc54...96f Noen kan få, for det er jo eldre kvinner som heller ikke får før den tid. Anonymkode: ed0ac...29d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:03 #87 Del Skrevet tirsdag kl 18:03 Jeg dømmer ikke andres livsstil. Det er opp til dem. Jeg tenkte kanskje at den historien om hun på en sexklubb der åtte menn stod i tur for å sex med henne rett etter hverandre kanskje var litt drøyt, men det å dømme andre på den måten er utenfor det jeg tenker er mitt ansvar. De fleste jeg kjenner som var single i 20-30 årene har hatt noen one night stands, noen pinlige affærer og ellers noen en ikke ville ha sovet med hvis en hadde møtt dem i dagslys, men aldri sånn hver helg, hver uke og hver måned. En blir mer selektiv, forsiktig i eldre alder, ordentlig dating er greia. Anonymkode: 4a99e...976 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet tirsdag kl 19:30 #88 Del Skrevet tirsdag kl 19:30 AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 13.28): Jeg vet hva menn tenker, men hva tenker dere? Anonymkode: 61241...bb5 Da vet du at vi menn ikke bryr oss? At hva andre gjør, angår ikke oss. Og så lenge de ikke plager andre, så kan de gjøre som de vil? ... det var det du tenkt på, ikke sant? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:38 #89 Del Skrevet tirsdag kl 19:38 Tenker at jeg er glad det ikke er meg. Det høres stressende og lite tilfredsstillende ut. Tenker at en del av dem sliter med dårlig selvtillit og/eller har stort behov for bekreftelse (det er i alle fall et inntrykk jeg får når jeg leser kvinner som har hatt mye tilfeldig sex betro seg på forum som kvinneguiden). Anonymkode: 1b555...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:21 #90 Del Skrevet tirsdag kl 20:21 AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 13.28): Jeg vet hva menn tenker, men hva tenker dere? Anonymkode: 61241...bb5 Tenker jeg hadde beholdt en av “prøvekaninene» som fast elsker. Anonymkode: 34451...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:20 #91 Del Skrevet i går, 15:20 Jeg tenker cluster b -personlighetstrekk; særlig den histrioniske/dramatiserende typen. Altså ikke en person jeg ville ha ønsket å innlede vennskap med. Anonymkode: 1561f...e4d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:30 #92 Del Skrevet i går, 15:30 Jeg er mest misunnelig; tenk å være frisk nok til å både ha sex, og det å ha lyst på det. Må jo være helt fantastisk!🤩😍 Anonymkode: f6bbb...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:21 #93 Del Skrevet i går, 16:21 AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 13.45): Jeg har like lite sansen for tilfeldig sex, enten det gjelder menn eller kvinner. Det fører bare til spredning av sykdommer og økte aborttall. Dessuten er det mange som angrer i ettertid. Ønsker du sex som singel, så finn deg heller en fast sexpartner. Anonymkode: 5f437...d34 Er det ons og kun for å få det til å gå, så tenker jeg det er både bedre og sikrere å gjøre det hjemme med en god vibrator eller dildo! Da vet jeg hva jeg får hver gang. Frister ikke med ons i det hele tatt. Anonymkode: 3f27b...bd0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:47 #94 Del Skrevet i går, 16:47 Tenker at de får kose seg så mye de vil, men at jeg ikke skjønner hvordan de orker alle disse mannfolka på rekke og rad! Tenker at ingen vet egentlig hvor mye folk ligger rundt, så jeg bryr meg lite. Hatt noen selv, men i korte perioder og blir fort lei. Så forstår bare ikke at det er så spennende😅 Anonymkode: 89ede...414 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:18 #95 Del Skrevet i går, 19:18 Helt ærlig, jeg synes det er ekkelt. Forventer at folk er mer restriktive i hvem de ligger med med tanke på risiko for sykdom og uønsket graviditet. Men jeg synes også det er tilsvarende ekkelt når menn har mange ONS, så det gjelder ikke bare kvinner. Anonymkode: 499b9...05b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #96 Del Skrevet 9 timer siden Bra for henne, så lenge hun har det bra med det! Utover det bryr det meg en viss plass. Jeg har ikke behov for å moralisere. Anonymkode: 716f6...5d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 2 timer siden #97 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 20.41): Jeg tenker ikke særlig om hver enkelt. Men tenker det er en skikkelig ukultur. Sex bør man ikke dele ut i hytt og pine. Hadde vi kvinner krysset beina til vi var i et forpliktet forhold, hadde vi fått slutt på at menn aldri blir modne for det. Nå skummer de bare fløten. I stor grad er det kvinner som avgjør hvem som er god nok for sex, mens menn avgjør hvem som er god nok for forhold. Vi taper på dette hele samfunnet. Anonymkode: 4bc54...96f Hilsen Mads Larsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 2 timer siden #98 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 20.41): I stor grad er det kvinner som avgjør hvem som er god nok for sex, mens menn avgjør hvem som er god nok for forhold. Anonymkode: 4bc54...96f Jeg syns det er ganske guffent å tenke på at dette kanskje er en alt for dekkende oppsummering i vår del av verden. Og jeg er enig: det er neppe den beste innretning for noen. Noe med at forutsetninger fra naturen ikke passer med samfunnet vi lever i og mønstre/strukturer vi (underbevisst) læres opp i? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #99 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 13.28): Jeg vet hva menn tenker, men hva tenker dere? Anonymkode: 61241...bb5 Merker jeg har fordommer, men det er deres bissniss, ikke min. Anonymkode: c1c3b...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå